ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ενημέρωσε η Αρχή της Διώρυγας, το έργο θα γίνει για την ενίσχυση της θαλάσσιας σύνδεσης που ενώνει τον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό ωκεανό.
Στο μεταξύ, θα αναζητηθεί μια στρατηγική για τη «διατήρηση» του νερού, αποφεύγοντας αυτό που συνέβη από τα τέλη του 2023 έως τις αρχές του 2024 με τη σφοδρή ξηρασία που ανάγκασε τα πλοία να επιλέξουν εναλλακτικές διαδρομές μεταξύ ΗΠΑ και Ασίας.
Υπάρχουν επίσης σχέδια για τη χρήση της γης στη Δυτική Όχθη για την επέκταση της ικανότητας μεταφοράς φορτίου του Παναμά, μεταφέροντας εμπορευματοκιβώτια σιδηροδρομικά και φορτηγά για επαναφόρτωση σε πλοία.
Αυτή η επιχείρηση θα επέτρεπε στο κανάλι να μετακινεί τουλάχιστον άλλα 5 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια ετησίως έως το 2045, σε σύγκριση με τα 8,3 εκατομμύρια που διακινεί σήμερα.
Διαβάστε επίσης:
Rolex: Στα 50 δισ. δολάρια η εμπορική αξία όλων των μοντέλων Submariner που έχουν κατασκευαστεί
Γιάννης Ξυλάς: Η απανθρακοποίηση δεν αποτελεί μονάχα έναν περιβαλλοντικό στόχο
Danaos (Γιάννης Κούστας): Έσοδα 399,2 εκατ. δολάρια στο 9μηνο