Το Netflix Inc. δήλωσε ότι 70 εκατομμύρια θεατές παρακολουθούν τις εκπομπές του με διαφήμιση κάθε μήνα, σχεδόν διπλάσιος αριθμός από τον Μάιο.

Περισσότερο από το 50% των νέων συνδρομητών επιλέγουν το διαφημιστικό πρόγραμμα του Netflix στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο, ανέφερε η Amy Reinhard, πρόεδρος της διαφημιστικής διεύθυνσης της εταιρείας, σε ανάρτηση στο blog που δημοσιεύτηκε την Τρίτη. Η εταιρεία βλέπει «σταθερή πρόοδο» και στις 12 χώρες όπου είναι διαθέσιμο το διαφημιστικό πλάνο.

Το Netflix σχεδιάζει να καταστήσει τη διαφήμιση σημαντική πηγή εσόδων που θα συμπληρώνει τις συνδρομές, ωστόσο η διαφημιστική του δραστηριότητα είναι ακόμη μικρή σε σχέση με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. Για χρόνια, η εταιρεία τοποθετούσε τον εαυτό της ως εναλλακτική λύση στην τηλεόραση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και εισήγαγε διαφημίσεις μόνο όταν έχασε πελάτες το 2022.

Το Netflix έχει τιμολογήσει το διαφημιστικά υποστηριζόμενο πρόγραμμά του ως μια λιγότερο δαπανηρή εναλλακτική λύση για χρήστες με συνείδηση κόστους, μια τακτική που παρήγαγε σταθερή ανάπτυξη. Η εταιρεία είχε 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε διαφημιστικά πακέτα τον Μάιο. Ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο με συνολικά 282,7 εκατομμύρια συνδρομητές.

Ορισμένοι ανταγωνιστές, όπως η Amazon.com Inc., ζήτησαν από τους πελάτες να πληρώνουν περισσότερα αν θέλουν να παραλείπουν τις διαφημίσεις, μετατρέποντας έτσι την πλειονότητα των πελατών τους που χρησιμοποιούν βίντεο σε προγράμματα με διαφημίσεις.

Όπως και οι ανταγωνιστές του, το Netflix επενδύει σε ζωντανό πρόγραμμα, όπως το National Football League(NFL) και το World Wrestling Entertainment(WWE), που θα βάζει διαφημίσεις μπροστά σε όλους τους πελάτες του, δημιουργώντας έτσι πρόσθετο απόθεμα για τους εμπόρους.

Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει εξαντλήσει όλο το απόθεμά διαφημίσεων της για δύο ζωντανά παιχνίδια NFL που έχουν προγραμματιστεί για την ημέρα των Χριστουγέννων. Η ιστοσελίδα στοιχημάτων FanDuel και η Verizon Communications Inc. είναι μεταξύ των μεγάλων χορηγών, με δικές τους παροχές ή μέρη προγραμμάτων. Την επομένη των Χριστουγέννων το Netflix θα κυκλοφορήσει τη δεύτερη σεζόν του Squid Game, του σεναριακού νοτιοκορεατικού δράματος επιβίωσης. Θα έχει πολλούς διαφημιστές στις 12 χώρες όπου η εταιρεία προβάλλει διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της Kia Corp. στη Νότια Κορέα.

Διαβάστε επίσης:

Ρωσία: Η Μόσχα απαγορεύει την «childfree προπαγάνδα» για να αυξήσει το ποσοστό των γεννήσεων

Goal από την Αγγλία

Μενδώνη: Η πολιτιστική διπλωματία βασικό εργαλείο αναβάθμισης του διεθνούς κύρους μας