ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα έσοδα αυξήθηκαν από 11,4 σε 15,8 δισεκατομμύρια δολάρια (+38,5%), τα Ebitda από 1,99 σε 4,96 δισεκατομμύρια δολάρια (+149%) και τα καθαρά έσοδα από 388 εκατομμύρια σε 2,73 δισεκατομμύρια δολάρια (+ 2.342%).
Η ισχυρή αύξηση είναι συνέπεια της υψηλής αύξησης της αξίας των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών ως αποτέλεσμα των δυσλειτουργιών στη θαλάσσια και χερσαία αλυσίδα εφοδιαστικής που προκλήθηκαν κυρίως από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα, αλλά είναι επίσης αποτέλεσμα της αύξησης του όγκου σε εμπορεύματα που μεταφέρθηκαν από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του γαλλικού ομίλου τα οποία έφτασαν σε νέο ιστορικό τριμηνιαίο ρεκόρ ισούται, για πρώτη φορά, σε συνολικά λίγο περισσότερα από έξι εκατομμύρια TEU (+5,5%).
Το πρώτο εννεάμηνο του 2024 τα έσοδα του ναυτιλιακού ομίλου ανήλθαν σε 40,80 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά +12,0% σε σχέση με την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου πέρυσι, με συνεισφορά 26,99 δισ. (+8, 9%) από τη ναυτιλία και 12,48 δισ. (+10,3%) από δραστηριότητες logistics.
Το μικτό λειτουργικό περιθώριο ανήλθε σε 9,83 δισ. δολάρια (+22,6%), με συνεισφορές +8,28 δισ. (+22,1%) και 1,27 δισ. (+22,8%) αντίστοιχα από τους δύο βασικούς επιχειρηματικούς κλάδους του ομίλου.
Τα καθαρά κέρδη ήταν 4,18 δισ. (+12,0%).
Τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους, ο στόλος της Cma CGM μετέφερε φορτία εμπορευματοκιβωτίων που ανήλθαν σε περισσότερα από 17,6 εκατομμύρια TEU (+7,9%).
Διαβάστε επίσης:
Xclusiv: Η Κίνα κυρίαρχος στο ναυπηγικό πεδίο με αύξηση παραγγελιών κατά 17%
Buy, hold or sell: Άμεση ανάλυση για CENER, OPTIMA, ΑΛΦΑ, ΚΟΥΕΣ