ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, τα λειτουργικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 528,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 6,6%, από 495,9 εκατομμύρια δολάρια την προηγούμενη περίοδο.
Τα καθαρά έσοδα για τους μετόχους είναι 78,8 εκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του 2024, μειωμένο κατά 4,7%, έναντι 82,7 εκατομμυρίων δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, το καθαρό εισόδημα που ήταν διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους ήταν 253,9 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 10,2% επί των καθαρών εσόδων ύψους 230,3 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα καθαρά έσοδα για την ίδια περίοδο ήταν 262,3 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 13,1% σε σχέση με τα καθαρά έσοδα για την περίοδο του προηγούμενου έτους, ύψους 231,9 εκατ. δολάρια.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, Εκτελεστικός Πρόεδρός, δήλωσε:
«Παρά το αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον, οι παράγοντες που οδήγησαν τη σημαντική ισχύ στην αγορά ναύλωσης εμπορευματοκιβωτίων καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024 παραμένουν σταθεροί.
Η αύξηση των όγκων των εμπορευματοκιβωτίων και οι επαναδρομολογήσεις των πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας συνεχίζουν να πιέζουν τον παγκόσμιο στόλο στα όριά του, με χωρητικότητα αδράνειας κοντά στο μηδέν, αναγκάζοντας τους φορείς εκμετάλλευσης να επιταχύνουν στόλους για την αντιστάθμιση των περιορισμών στη χωρητικότητα.
Με περιορισμένη προσφορά και υψηλής ποιότητας χωρητικότητα σε υψηλό επίπεδο, συνεχίζουμε με ελκυστικές πολυετείς ναυλώσεις ακόμη και για μερικά από τα παλαιότερα πλοία του στόλου μας, προσθέτοντας σχεδόν 600 εκατομμύρια δολάρια σε συμβατικά έσοδα από έτος σε έτος, συμπεριλαμβανομένων λίγο κάτω από 200 εκατομμύρια δολάρια κατά το τρίτο τρίμηνο.
Προσβλέποντας στο μέλλον, το περιορισμένο βιβλίο παραγγελιών για μεσαίου μεγέθους και μικρότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όπως αυτά του στόλου GSL αντισταθμίζεται περαιτέρω από σχετικά χαμηλότερης ποιότητας, λιγότερο αποδοτικά πλοία που θα δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να ανταγωνιστούν και πιθανότατα θα καταργηθούν με την πάροδο του χρόνου.
Ο στόλος μας, αποτελείται από εξαιρετικά αποδοτικά μεσαίου μεγέθους και μικρότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατασκευασμένα για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας τακτικών γραμμών, μας δίνει τη δυνατότητα να παράγουμε ελκυστικές αποδόσεις στα υπάρχοντα περιουσιακά μας στοιχεία, ενώ τοποθετούμαστε επίσης για επιλεκτική ανάπτυξη και ανανέωση στόλου, με στόχο να συνεχίσουμε να τροφοδοτούμε ισχυρές ταμειακές ροές για τους μετόχους μας στο μέλλον».
Διαβάστε επίσης:
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Εξασφάλισε έσοδα 20 εκατ. δολαρίων
Η αναγέννηση των crypto: Οι γενναιόδωροι χορηγοί του Τραμπ και το ξέφρενο ράλι του Bitcoin
Ποιους περιορισμούς βάζει το υπ. Περιβάλλοντος για τη δόμηση στη Μύκονο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα