To 2008 στο 9μηνο, έχει πουλήσει 4283 οχήματα και είναι δεύτερο στη σχετική λίστα της BSUV κατηγορίας.
Στην ήπια υβριδική του έκδοση εξοικονομεί καύσιμο, οπότε είναι πιο θελκτικό στην πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς (ποσοστό 31% τα B SUV).
Με το λιοντάρι του νέου σήματος να δεσπόζει στο μέσο της περίτεχνης εμπρός μάσκας και την αναγραφή του μοντέλου ακριβώς από πάνω εκπέμπει έντονη προσωπικότητα. Φωτιστικά σώματα led και φώτα ημέρας με 3 κάθετες γραμμές σαν «γρατζουνιά» από τα νύχια λιονταριού το καθιστούν ελκυστικό και ξεχωριστό.
Οι τριγωνικές ακμές που σχηματίζονται στις πόρτες δίνουν όγκο και διάσταση σπάζοντας την μονοτονία της επίπεδης επιφάνειας, ενώ οι καθρέπτες σε μαύρο χρώμα, σε συνδυασμό με τα σκουρόχρωμα πίσω τζάμια και τις ζάντες αλουμινίου 17″ σε σχήμα που θυμίζει αράχνη, προσδίδουν μοντέρνα αίσθηση.
Φωτιστικά σώματα led τρισδιάστατης σχεδίασης στο πίσω μέρος και δύο τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης, μαζί με λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο, συμπληρώνουν την εξωτερική σχεδίαση όπου πραγματικά ελκύει τα βλέμματα.
Πλησιάζοντας το αυτοκίνητο, ξεκλειδώνει μόνο του διευκολύνοντας την πρόσβαση ειδικά σε περιπτώσεις που κουβαλάμε πράγματα.
Κυριαρχεί λιτότητα, σκούρες αποχρώσεις του γκρι και μαύρου, υφασμάτινη επένδυση, τεχνολογική πανδαισία με δύο οθόνες, μία αφής 10″ στην μέση για το σύστημα ψυχαγωγίας και ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Apple Car play & Android Auto και έναν τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων i-Cockpit 10″ για τις πληροφορίες οδήγησης-ταξιδιού πίσω από το μικρής διαμέτρου τιμόνι το οποίο και αποτελεί χαρακτηριστικό της γαλλικής εταιρίας τα τελευταία χρόνια.
Άνετα καθίσματα, με πλήρη ρυθμισιμότητα ώστε να έρθουν στα μέτρα μας, μέτριας προς μαλακής αίσθησης και καλή εργονομία τόσο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος όπου φιλοξενεί δύο ενήλικες έχοντας τον απαραίτητο χώρο για τα πόδια τους. Μικρή δυσκολία αντιμετωπίσαμε μέχρι να συνηθίσουμε το υπερυψωμένο και πλατύ τμήμα στο κάτω μέρος όταν ανοίγουμε την πόρτα και σηκώνουμε τα πόδια μας για να μπούμε μέσα όπου δεν είναι στην ευθεία του πατώματος.
Τα μαλακά πλαστικά και ο σχεδιασμός του εσωτερικού αποπνέουν ηρεμία, ενώ ο εσωτερικός φωτισμός συντελεί στην ξεκούραστη οδήγηση που προσφέρει το 2008.
Αρκετοί χώροι αποθήκευσης μικροαντικειμένων, ασύρματη φόρτιση κινητού, δύο θύρες usb εμπρός και δύο πίσω, υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο, διζωνικός κλιματισμός με φυσικά χειριστήρια, εξοικονόμηση χώρου με την έλλειψη επιλογέα ταχυτήτων όπου έχει αντικατασταθεί με έναν μικρό διακόπτη και γενικότερα λεπτομέρειες μικρές κάνουν την διαφορά και ευκολότερη την ζωή των επιβατών.
Ο χώρος αποσκευών στα 434lt – 1.467lt (σε διθέσια διαμόρφωση) είναι επαρκής και σε καλό επίπεδο στην κατηγορία του.
Η ήπια υβριδική τεχνολογία συνδυάζεται με έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.199cc και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων τεχνολογίας e-DCS6, αποδίδοντας 136 PS με μέγιστη ροπή 230 Nm.
Ουσιαστικά έχει τη δυνατότητα να κινείται ηλεκτρικά όταν το φορτίο είναι πολύ χαμηλό και δεν βυθίζουμε τέρμα το πεντάλ του γκαζιού με μικρή ταχύτητα και για περίπου 1 χιλιόμετρο διαδρομής.
Επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου εντός πόλεως, καταγράψαμε κατανάλωση 5,1 lt/100km κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας.
Είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε και σε αυτοκινητόδρομο αλλά και σε επαρχιακό δίκτυο όπου η κατανάλωση ανέβηκε ελαφρώς, στα 6,4 lt/100km, τιμή αποδεκτή για τον όγκο και το βάρος του στα 1.372 kg.
Κατά κύριο λόγο ο κινητήρας είναι γραμμικός αλλά όχι βαριεστημένος καθώς ανταποκρίνεται στο πάτημα του γκαζιού με τον οδηγό να νιώθει σιγουριά και ασφάλεια σε κάθε περίσταση.
Θετικό πως υπάρχουν και τα σταθερά paddles πίσω από το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού, με καλή απόκριση και κομψή σχεδίαση.
Σε γενικές γραμμές το υβριδικό σύνολο υπόσχεται ξεκούραστες και οικονομικές μετακινήσεις, ενώ ο οδηγός δεν στερείται ισχύος σε καμία περίπτωση, κάνοντας άνετες προσπεράσεις με τον ρυθμό να μπορεί να γίνει σβέλτος σε επαρχιακό δρόμο με συνεχείς εναλλαγές πορείας.
Εδώ να προσθέσουμε πως υπάρχουν διαθέσιμα τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Eco) όπου αλλάζει η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και στο Sport πρόγραμμα η χαρτογράφηση διατηρεί ένα υψηλότερο φάσμα στροφών του κινητήρα διατηρώντας το 2008 σε εγρήγορση.
Η ανάρτηση μαλακής προς μέτριας σκληρότητας, σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο και το χαμηλό κέντρο βάρους προσφέρουν ενδοτική συμπεριφορά. Για την ακρίβεια υπήρξαν στιγμές που θα την χαρακτηρίζαμε ελαφρώς σφιχτή, όπως για παράδειγμα κατά την απόσβεση κάποιων κακοτεχνιών εντός αστικού ιστού, ενώ σε δρόμο με στροφές είναι πιο μαλακή καθώς υπάρχουν κλίσεις και μια μικρή πλεύση με δεν προβληματίζουν όμως ούτε δημιουργούν ανασφάλεια στον οδηγό.
Σε αυτή την ποιοτική αίσθηση κύλισης συντελεί η αμεσότητα και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, το οποίο μέσω του τιμονιού μεταφέρει το σωστό «βάρος» και τις ανάλογες δυνάμεις – αντιστάσεις στον οδηγό, ο οποίος αντιλαμβάνεται πως χρειάζεται να αντιδράσει για να χειριστεί σωστά το 2008.
Οφείλουμε να αναφέρουμε τα χαμηλά επίπεδα θορύβου κύλισης: Λόγω καλής ηχομόνωσης και αθόρυβης λειτουργίας του κινητήρα επικρατεί ηρεμία χωρίς βουητό στα αυτιά, ειδικά όταν ταξιδεύεις μόνος.
Χρειάστηκε μάλιστα να κινηθούμε για 5 χιλιόμετρα σε κακοτράχαλο χωματόδρομο, όπου το ύψος του 2008 από το έδαφος στα 221 mm αποδείχθηκε σωτήριο, ενώ η ενδοτικότητα της ανάρτησης μας εντυπωσίασε θετικά καθώς δεν μας ζάλισε από το κούνημα.
Στον τομέα της ασφάλειας εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
Ξεχωρίζουμε τον προσαρμοζόμενο ρυθμιστή ταχύτητας με λειτουργία Stop & Go όπου μες την κίνηση μοιάζει δώρο θεού, καθώς προσαρμόζεται στην ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος ακόμη και όταν εκείνο ακινητοποιείται στο φανάρι και ακολουθεί εκ νέου με το ρυθμό του προπορευόμενου οχήματος.
Το 2008 διαθέτει ημιαυτόνομο σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας σε αυτοκινητόδρομο, ενεργό σύστημα διατήρησης στη μέση της λωρίδας, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία νυκτός, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δίκυκλων, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, σύστημα αναγνώρισης σημάτων ορίου ταχύτητας και πολλά άλλα συστήματα που διευκολύνουν το έργο το οδηγού ενώ ταυτόχρονα παρέχουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας, μειώνοντας σημαντικά τις πιθανότητες ατυχήματος.
To Peugeot 2008 απευθύνεται στο χρήστη που θέλει ένα ψηλό αυτοκίνητο, στον οικογενειάρχη που χρειάζεται χώρους στα 4.3m, αλλά και σε όσους αξιολογούν ψηλά την αποδοτικότητα.
Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, Active, Allure & GT, με αλλαγές στον εξοπλισμό και στην εμφάνιση, τέσσερις εκδόσεις κινητήρα, βενζίνης με 100 PS, βενζίνης με 130 PS, υβριδικό με 136 PS και ηλεκτρικό, μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τιμή που ξεκινά από τα 26.600€.
Στην δημοφιλή και πολυπληθή κατηγορία που ανήκει, το Peugeot 2008 ο ανταγωνισμός είναι έντονος: Toyota Yaris Cross, MG ZS, Nissan Juke, Ford Puma, Citroen C3 Aircross, Opel Crossland, Hyundai Kona, Jeep Avenger, Fiat 600.
Με μοντέρνα σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό και δυναμικό χαρακτήρα, αποτελεί ένα σύγχρονο, πρακτικό όχημα που σας προτείνουμε ν’ αξιολογήσετε αν ψάχνετε αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 2008 Allure 1.2 Hybrid 136 e–DCS6
Κυβισμός: 1.199cc
Ισχύς: 136 PS
Ροπή: 230 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων e-DCS6
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.304 / 1.815 / 1.550 mm
Μεταξόνιο: 2.605 mm
Χώρος αποσκευών: 434 lt – 1.467 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.372 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,3 sec
Τελική ταχύτητα: 206 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,4 lt/100km
Εκπομπές CO2: 110 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: 32.123 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)
Διαβάστε επίσης:
Ευρωαγορές: Άνοδο σημειώνουν οι μετοχές στο ξεκίνημα των συναλλαγών
Prada: Το μεγάλο στοίχημα της διατήρησης της ανεξαρτησίας του καινοτόμου brand των 19 δισ. δολ.
Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νικητές οι Richard Jordan-Sam Collis!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα