ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι σε ΓΕΚ-Intracom-Intralot, ο ξένος της Intrakat, η νέα γκάφα Μανουσάκη (έλεος πια), τι θα πει ο Μητσοτάκης για νέο έκτακτο φόρο σε επιχειρήσεις, ο Ξηρουχάκης και το mononews και ο πρώην υπουργός με την ξανθιά καλλονή
Περιεχόμενα
Διπλή ήταν η απάντηση του Σταμάτη Τσαντάνη στον Γιώργο Οικονόμου που τους προηγούμενους μήνες αμφισβήτησε την ικανότητα του να διευθύνει με επιτυχία την εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία.
Η πρώτη απάντηση έδωσε η γενική συνέλευση των μετόχων της Seanergy, που σε ποσοστό άνω του 88% επανεξέλεξε τον Δημήτρη Αναγνωστόπουλο και τον Γιάννη Κάρτσωνα στη διοίκηση της εταιρείας. Ήταν η καλύτερη επιβεβαίωση των μετόχων προς το πρόσωπο του Σταμάτη Τσαντάνη.
Η δεύτερη απάντηση ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα που γνωστοποίησε στο Χρηματιστήριο η εταιρεία.
Η σημαντική κερδοφορία
Για το εννεάμηνο του τρέχοντος έτους, τα καθαρά έσοδα της Seanergy διαμορφώθηκαν στα 125,8 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 78% από τα 70,8 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο το 2023.
Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο ανήλθαν σε 36,8 εκατ. δολάρια από καθαρή ζημιά 8,5 εκατ. δολαρίων την ίδια περσινή περίοδο, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA έφτασε τα 78,0 εκατ. δολάρια, από 29,1 εκατ. δολάρια πέρυσι.
Το ημερήσιο TCE του στόλου ήταν 25.762 δολάρια, σε σχέση με 14.935 δολάρια το 2023, ενώ το μέσο ημερήσιο κόστος λειτουργίας (OPEX) μειώθηκε ελαφρώς στα 6.873 δολάρια από 6.942 δολάρια πέρυσι.
Τα ταμειακά διαθέσιμα στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 ανήλθαν σε 41,3 εκατ. δολάρια, τα ίδια κεφάλαια σε 262,6 εκατ. δολάρια, οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις σε 238,1 εκατ. δολάρια, ενώ η λογιστική αξία του στόλου έφτασε τα 462,9 εκατ. δολάρια.
Όσον αφορά στο τρίτο τρίμηνο του 2024, η Seanergy πέτυχε καθαρό κύκλο εργασιών 44,4 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 81% από τα 24,5 εκατ. δολάρια του τρίτου τριμήνου του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 26,8 εκατ. δολάρια, αυξημένο κατά 182% από 9,5 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 12,5 εκατ. δολάρια, από ζημιά 5,0 εκατ. δολαρίων το 2023, ενώ ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου ήταν 26.529 δολάρια, έναντι 15.298 δολαρίων πέρυσι.
Η Seanergy παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μέσω ενός σύγχρονου στόλου πλοίων Capesize. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 19 πλοία (1 Newcastlemax and 18 Capesize), με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 3.417.608 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 13,5 περίπου έτη.
Επισημαίνεται επίσης, ότι πρόσφατα ο Σταμάτης Τσαντάνης, με επιστολή του προς τους μετόχους υπενθύμισε ότι η εταιρεία έχει επαναγοράσει 42,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές, ενώ από την έναρξη της μερισματικής στρατηγικής της το 2022, έχει πληρώσει έντεκα συνεχόμενα τριμηνιαία μερίσματα και τρία ειδικά μερίσματα, συνολικού ύψους 34,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
«Με την υλοποίηση αυτής της στρατηγικής, έχουμε δώσει κορυφαίες συνολικές αποδόσεις στους μετόχους μας άνω του 130% κατά το τελευταίο έτος», επισήμανε στην επιστολή του, ο Σταμάτης Τσαντάνης.
Ποιο είναι το διοικητικό συμβούλιο
Ο Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, είναι ο εμπνευστής της επιτυχημένης κερδοφόρου εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας.
Διαθέτει περισσότερα από 23 χρόνια εμπειρίας στη ναυτιλία και τις κεφαλαιαγορές. Εντάχθηκε στη Seanergy το 2012 και οδήγησε τη σημαντική ανάπτυξή της σε μια παγκοσμίου φήμης εταιρεία ξηρού φορτίου Capesize άνω των 3 εκατομμυρίων dwt. Πριν από την ένταξή του στη Seanergy, εργάστηκε ως οικονομικός διευθυντής και διευθυντής σε εξέχουσες ιδιωτικές και εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες. Διετέλεσε επενδυτικός τραπεζίτης στην Alpha Finance, με βασικό ρόλο σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρικές συναλλαγές χρηματοδότησης στις κεφαλαιαγορές των ΗΠΑ. Είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Breakwave Associates (NYSE: BDRY & BSEA) και μέλος του Institute of Chartered Shipbrokers. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Shipping Trade and Finance από το Bayes (πρώην Cass) Business School του Λονδίνου και πτυχίο Bachelor στα Ναυτιλιακά Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Η Χριστίνα Αναγνωσταρά, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου από τον Δεκέμβριο του 2008.
Διαθέτει περισσότερα από 22 χρόνια ναυτιλιακής και διεθνούς επιχειρηματικής εμπειρίας στους τομείς των χρηματοοικονομικών, τραπεζικών, κεφαλαιαγορών, συμβούλων, λογιστικών ελέγχων. Έχει υπηρετήσει σε θέσεις εκτελεστικών και διοικητικών συμβουλίων εισηγμένων εταιρειών στο χρηματιστήριο και ήταν υπεύθυνη για τις οικονομικές λειτουργίες, την άντληση κεφαλαίων και τις λογιστικές λειτουργίες. Από τον Ιούνιο του 2017 είναι Διευθύντρια της Διεύθυνσης Επενδυτικής Τραπεζικής του Ομίλου AXIA Ventures και από το 2014 έως το 2017 παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρικούς πελάτες που εμπλέκονται σε όλες τις πτυχές του ναυτιλιακού κλάδου. Από τον Νοέμβριο του 2008 έως τον Οκτώβριο του 2013 υπηρέτησε ως Οικονομική Διευθύντρια στην εταιρεία. Μεταξύ 2006 και 2008 υπηρέτησε ως Chief Financial Officer και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Global Oceanic Carriers Ltd, μιας εταιρείας ναυτιλίας ξηρού χύδην φορτίου, εισηγμένης στην Αγορά Εναλλακτικών Επενδύσεων του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου. Μεταξύ 1999 και 2006, ήταν ανώτερη σύμβουλος διαχείρισης του ομίλου EFG με έδρα τη Γενεύη. Πριν από τον όμιλο EFG εργάστηκε για τη Eurobank EFG και την Ernst & Young, τη διεθνή λογιστική εταιρεία. Σπούδασε Οικονομικά στην Αθήνα και είναι Ορκωτός Ορκωτός Λογιστής. Είναι μέλος διαφόρων βιομηχανικών οργανισμών συμπεριλαμβανομένων των ACCA, Propeller Club, WISTA, Shipping Finance Executives και American Hellenic Chamber of Commerce.
Ο Δημήτρης Αναγνωστόπουλος, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου από τον Μάιο του 2009.
Έχει πάνω από 41 χρόνια εμπειρία στη Ναυτιλία, στη Χρηματοδότηση Πλοίων και στη Διοίκηση Τραπεζών. Απέκτησε το πτυχίο του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η καριέρα του ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 ως Βοηθός Λέκτορας στο ίδιο Πανεπιστήμιο και ακολούθησαν τέσσερα χρόνια στον Όμιλο Ναυτιλίας Onassis στο Μονακό. Κατείχε επίσης διάφορες θέσεις στην Εθνική Τράπεζα Επενδύσεων Βιομηχανικής Ανάπτυξης (ETEBA), στην Continental Illinois National Bank of Chicago, στην Greyhound Corporation και στην ABN AMRO, όπου έχει περάσει σχεδόν δύο δεκαετίες στην Τράπεζα, κατέχοντας τις θέσεις του Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Ναυτιλίας. Από το 2010 έως το 2023 διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Aegean Baltic Bank. Έκτοτε παραμένει Σύμβουλος της Διοίκησης της Τράπεζας. Τον Σεπτέμβριο του 2023 εξελέγη Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Dynagas LNG Partners LP. Υπήρξε ομιλητής και πάνελ σε διάφορα ναυτιλιακά συνέδρια στην Ευρώπη και τακτικός προσκεκλημένος λέκτορας στο City University Cass Business School στο Λονδίνο, στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο ALBA Graduate Business School. Είναι μέλος (και πρώην αντιπρόεδρος) του Συνδέσμου Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας και Αναπληρωματικό Μέλος του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το 2008 ανακηρύχθηκε από τον Οργανισμό Lloyd’s ως Χρηματοδότης Ναυτιλίας της Χρονιάς.
Ο Ηλίας Μ. Κουλουκουντής, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου από την ίδρυσή της εταιρείας.
Από το 1999, είναι Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Διευθυντής της Equity Shipping Company Ltd., μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην έναρξη, διαχείριση και λειτουργία εμπορικών και τεχνικών ναυτιλιακών δραστηριοτήτων. Επιπλέον, από το 1996 έως το 2000, ήταν διευθυντής της Kassian Maritime Shipping Agency Ltd., μιας εταιρείας διαχείρισης πλοίων που εκμεταλλεύεται στόλο δέκα πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Ηλίας Κουλουκουντής ήταν επίσης διευθυντής της Point Clear Navigation Agency Ltd, εταιρείας ναυτιλιακών έργων. Από το 1981 έως το 1995, ήταν διευθυντής της Kassos Maritime Enterprises Ltd., εταιρείας που ασχολείται με τη διαχείριση σκαφών. Ήταν αρχικά τεχνικός διευθυντής και τελικά ορίστηκε στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, επιβλέποντας μεγάλο στόλο δεξαμενόπλοιων Panamax, Aframax και VLCC, καθώς και επίβλεψη νέων ναυπηγικών συμβάσεων, προδιαγραφών και κατασκευής νέων πλοίων. Από το 1971 έως το 1980, ήταν διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της Off Shore Consultants Inc. και ήταν υπεύθυνος για την τεχνική και εμπορική επίβλεψη της Royal Dutch Shell Plc. Από το 1966 έως το 1971, εργάστηκε ως Ναυπηγός της A.G. Pappadakis Co. Ltd., στο Λονδίνο, υπεύθυνος για τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια και φορτηγά χύδην φορτίου και επίβλεψη της τεχνικής λειτουργίας του στόλου. Είναι απόφοιτος του Kings College του Πανεπιστημίου Durham της Μεγάλης Βρετανίας με πτυχίο Ναυπηγικής Αρχιτεκτονικής. Είναι μέλος της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής Αμερικανικού Γραφείου Ναυτιλίας και υπηρέτησε στο Συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Τέλος, είναι Μέλος του Βασιλικού Ινστιτούτου Ναυπηγών και Διπλωματούχος Μηχανικός.
Ο Γιάννης Κάρτσωνας είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου από τον Μάιο του 2017.
Έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των χρηματοοικονομικών. Αυτή τη στιγμή είναι ο κύριος και διευθύνων εταίρος της Breakwave Advisors LLC., μιας συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα τη Νέα Υόρκη. Από το 2011 έως το 2017, ήταν Ανώτερος Διευθυντής Χαρτοφυλακίου στην Carlyle Commodity Management, με έδρα τη Νέα Υόρκη και μέρος του Ομίλου Carlyle, υπεύθυνος για τις επενδύσεις της εταιρείας στη Ναυτιλία και τις Εμπορευματικές Μεταφορές. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, διαχειρίστηκε ένα από τα μεγαλύτερα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης φορτίων παγκοσμίως. Πριν από αυτόν τον ρόλο του, ήταν Συνιδρυτής και Διευθυντής Χαρτοφυλακίου στο Sea Advisors Fund, ένα επενδυτικό ταμείο με επίκεντρο τη Ναυτιλία. Από το 2004 έως το 2009, ήταν ο κορυφαίος αναλυτής μεταφορών στη Citi Investment Research που κάλυπτε τον ευρύτερο χώρο μεταφορών, συμπεριλαμβανομένης της Ναυτιλίας. Πριν από αυτό, ήταν αναλυτής μετοχών με επίκεντρο τη Ναυτιλία και την Ενέργεια για την Επενδυτική Έρευνα της Standard & Poor’s. Είναι κάτοχος MBA στα Χρηματοοικονομικά από το Simon School of Business, University of Rochester.
Η Θεοδώρα Μητροπέτρου υπηρετεί ως Γενικός Σύμβουλος και Εταιρική Γραμματέας από το 2008.
Έχει εικοσαετή εμπειρία στο ναυτιλιακό δίκαιο και πάνω από δεκαπέντε χρόνια ως εσωτερική δικηγόρος σε ναυτιλιακές εταιρείες εισηγμένες στις ΗΠΑ, με εκτεταμένη γνώση σε ναυτιλιακές, εταιρικές, εμπορικές και το οικονομικό δίκαιο. Μεταξύ 2006 και 2008 ήταν Νομική Σύμβουλος της Top Ships Inc. μεταξύ 2001 και 2006 άσκησε το επάγγελμα του δικηγόρου με αξιόπιστα δικηγορικά γραφεία ναυτιλίας συμβουλεύοντας πλοιοκτήτες και δανειστές. Είναι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και είναι επίσης μέλος του ΔΣ της Ένωσης Εφοπλιστών Μπαχάμες. Έχει αναγνωριστεί στο The Legal 500 GC Powerlist. Είναι κάτοχος πτυχίου Νομικής, LLB, από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και Master of Laws, LLM, στο Ναυτικό Δίκαιο από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (UCL).
Ο Σταύρος Γυφτάκης υπηρετεί ως Chief Financial Officer της Seanergy maritime Holdings Corp. από το 2018 και στο παρελθόν διετέλεσε Οικονομικός Διευθυντής της.
Διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στις δραστηριότητες άντλησης κεφαλαίων, χρηματοδότησης και αναχρηματοδότησης της Seanergy από το 2017. Έχει περισσότερα από 16 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της ναυτιλιακής χρηματοδότησης, έχοντας θητεύσει σε καίριες θέσεις σε ένα ευρύ φάσμα ναυτιλιακής χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένου του δανεισμού με υποστήριξη περιουσιακών στοιχείων, αναδιαρθρώσεις χρέους και επιχειρήσεων, διαχείριση κινδύνων και κοινοπραξίες δανείων. Πριν ενταχθεί στη Seanergy, ήταν Ανώτερος Αντιπρόεδρος στην ελληνική ναυτιλιακή χρηματοδότηση της DVB Bank SE. Είναι κάτοχος BSc στα Μαθηματικά από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, MSc in Business Mathematics βραβευμένο με Άριστα, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και MSc in Shipping, Trade and Finance, βραβευμένος με διάκριση, από το City’s Business School (παλαιότερα γνωστό ως Cass Business School) του City University στο Λονδίνο.
Διαβάστε επίσης
Seanergy: Καθαρά κέρδη 36,8 εκατ. δολάρια για το εννεάμηνο του 2024
Σταμάτης Τσαντάνης (Seanergy): Έχουμε δώσει στους μετόχους μας μερίσματα, ύψους 34,7 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- IRIS: Ερχονται πέντε μεγάλες αλλαγές – Στα 1.000 ευρώ το όριο συναλλαγών
- Να ξεκαθαρίσει τώρα ο κ. Μητσοτάκης ποιους θα φορολογήσει το 2025 – Αρθρο παρέμβαση
- Στην Κύπρο ο Μητσοτάκης για την τριμερή με την Κύπρο και την Ιορδανία – Μαζί και κλιμάκιο υπουργών
- Starbucks: Κέρδη αλλά απλήρωτα δάνεια και συσσωρευμένες ζημιές για την εταιρεία της οικογένειας Μαρινόπουλου