array(0) {
}
        
    
Menu
0.13%
Τζίρος: 59.12 εκατ.

IDF: Πάνω από 20 βλήματα εκτοξεύτηκαν από τον Λίβανο στο Ισραήλ

Ενεργειακή μετάβαση

Lidl: Γινόμαστε μέρος της λύσης- Πώς θα πετύχουμε Net-Ζero μέχρι το 2050

Με αποτελεσματικές πρωτοβουλίες και σημαντικές δράσεις η Lidl μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής πώλησης τροφίμων στην Ευρώπη, πετυχαίνει τους κλιματικούς της στόχους, προσαρμόζοντας τις λειτουργίες της στη δέσμευση να επιτύχει το Νet-Ζero μέχρι το 2050, σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας και τις αλυσίδες εφοδιασμού.

Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μηδέν μέχρι το 2050. Ο στόχος Νet-Ζero περιλαμβάνει τις εκπομπές στο Scope 3, δηλαδή στα αρχικά και μεταγενέστερα στάδια της αλυσίδας αξίας της Lidl, όπου παράγεται πάνω από το 90% συνολικών εκπομπών της εταιρείας.

Με βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και προτεραιότητα την προστασία του κλίματος στο πλαίσιο της διεθνούς CSR στρατηγικής της, η εταιρεία έχει ήδη καταγράψει σημαντική μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 52% σε όλες τις χώρες σε σύγκριση με το 2019.

«Η Lidl έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στην προστασία του κλίματος. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα σε προσιτές τιμές που συνάδουν με τους κλιματικούς μας στόχους», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς. «Η κλιματική αλλαγή είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας. Με φιλόδοξους στόχους και αποφασιστική δράση, εμείς στη Lidl αναλαμβάνουμε αυτό το έργο και κάνουμε το χρέος μας για να γίνουμε μέρος της λύσης».

Πώς πέτυχε μέχρι σήμερα μείωση εκπομπών CO2- Τα Ορόσημα της στρατηγικής

Μέχρι σήμερα, η Lidl έχει ήδη εξοικονομήσει το 52% των λειτουργικών εκπομπών CO2 (Scope 1 & 2), με την επέκταση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Από την 1η Μαρτίου 2022, η Lidl χρησιμοποιεί 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε όλα τα καταστήματα, τα κέντρα logistics και τα κτίρια γραφείων. Επιπρόσθετα μέτρα τα οποία έχουν επίσης εφαρμοστεί με επιτυχία, είναι:

• Ένταξη της ηλεκτροκίνησης (e-mobility) και επέκταση των σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης (e-charging stations). Συγκεκριμένα στην Ελλάδα διαθέτει πλέον τα 2 πρώτα ηλεκτρικά εταιρικά αυτοκίνητα και συνολικά 54 σταθμούς φόρτισης σε καταστήματα και κεντρικές εγκαταστάσεις. Επίσης, έχει αποκτήσει τα πρώτα 6 υβριδικά αυτοκίνητα.
• Εγκατάσταση και λειτουργεία φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες 27 καταστημάτων και 2 logistic center.
• Χρήση LED φωτισμού στον χώρο πώλησης στο 100 % των καταστημάτων.
• Χρήση αντλίας θερμότητας για παραγωγή θερμότητας στο 100% των εγκαταστάσεών μας.
• Αποφυγή μεταφοράς φρούτων αεροπορικώς για εξοικονόμηση εκπομπών

Συνεργασία με εταίρους και προμηθευτές για τη μείωση των εκπομπών

Προκειμένου έχει επιτυχία ο στόχος των μηδενικών εκπομπών η Lidl επεκτείνει τη στρατηγική της για το κλίμα, ώστε να συμπεριλάβει νέους συγκεκριμένους στόχους στο Scope 3: έως το 2034, η εταιρεία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη γεωργία, τη δασοκομία και άλλες χρήσεις γης κατά 42,4% (“εκπομπές FLAG”). Η εταιρεία δεσμεύεται επίσης να μειώσει κατά 35% τις εκπομπές της στον τομέα της ενέργειας και της βιομηχανίας (“εκπομπές Ε+Ι”) κατά την ίδια περίοδο .

Για τον σκοπό αυτό, η Lidl θα συνεργαστεί ακόμη πιο στενά με τους εταίρους και τους προμηθευτές της στο μέλλον.

Η εταιρεία έχει δεσμεύσει τους μεγαλύτερους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών Scope 3 που σχετίζονται με τα προϊόντα, σε στόχους μείωσης έως το 2026 σύμφωνα με την πρωτοβουλία Science Based Targets Initiative (SBTi).

Science Based Targets: δέσμευση στην επιστήμη

Η SBTi είναι μία παγκόσμια πρωτοβουλία που στηρίζει τις εταιρείες στον καθορισμό επιστημονικά τεκμηριωμένων στόχων για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις αναφορικά με το κλίμα. Η Lidl υποστηρίζει και δίνει τη δυνατότητα στους προμηθευτές της να επιτύχουν αυτούς τους στόχους μέσα από την υιοθέτηση κατάλληλων μέτρων.

Οι επιστημονικά τεκμηριωμένοι στόχοι για το κλίμα, τους οποίους η Lidl επιδιώκει από το 2020, αποτελούν κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της για το κλίμα.

Η εταιρεία έχει διαμορφώσει τη δική της στρατηγική για το κλίμα με πρόσθετους κλιματικούς στόχους στο πλαίσιο της στρατηγικής για το κλίμα των εταιρειών του ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει. Οι κλιματικοί στόχοι της Lidl συμβάλλουν στους επιστημονικά τεκμηριωμένους στόχους των εταιρειών του ομίλου Schwarz και βασίζονται στις επιστημονικές μεθόδους του SBTi. Ο όμιλος Schwarz Group προσχώρησε στην πρωτοβουλία τον Αύγουστο του 2020 για να συμβάλει στην επίτευξη του στόχου των 1,5 βαθμών της Συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαθιός Ρήγας (Energean): Η αποθήκευση CO2 είναι μια λύση για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες
Lidl Ελλάς: Εξτρα παροχές 1 εκατ. ευρώ στο προσωπικό της
Lidl: Πώς η κορυφαία αλυσίδα λιανικής της Ευρώπης επεκτάθηκε, τυχαία, στο cloud computing
Πόσα περισσότερα πληρώσαμε φέτος στα σούπερ μάρκετ
Σκλαβενίτης-Lidl-Αλφαμέγα: Μάχη για τρεις στην αγορά της Κύπρου
Lidl – Μάρτιν Μπραντεμπούργκερ: Επενδύσεις πάνω από 1,4 δισ. στην Ελλάδα – Το πλάνο επέκτασης και το σχέδιο για τα νησιά
Το big deal, ο επίμονος αγοραστής των ΕΛΠΕ, ο Δούκας έγινε… Καρδινάλιος και ο Μιτζάλης… Ναπολέων Δ’, τι δείχνουν τα τελευταία γκάλοπ, τα εύσημα στην Τραυλού και το παρασκήνιο από δυο hot parties του Κούστα και του Τομάζου (25 φωτό)
Energean: EnEarth η νέα εταιρεία, για έναν κόσμο με μηδενικές εκπομπές CO2
Lidl: Σε ιστορικό υψηλό το μερίδιο αγοράς της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο
Lidl Ελλάς: Επιβράβευση εργαζομένων μέσω της Κάρτας Προνομίων Business