ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την Exclusiv οι “Γκρικς”, στους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους, έκλεισαν συμφωνίες για την κατασκευή 208 πλοίων.
Αναλυτικά:
Στα φορτηγά πλοία, η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε DWT ανέρχεται στο 10,3%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 8%.
Το 32% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών μαζικής μεταφοράς έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (8 x VLOC, 32 x Newcastlemax, 9 x Capesize, 30 x P-Panamax, 118 x Kamsarmax, 3 x Panamax, 158 x Ultramax, 2 x Supramax, 61 x Handysize, 9 x Small Bulkers).
Το 13% των πλοίων μεταφοράς χύδην που παραγγέλθηκαν το 2024 έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2028 ή μετά.
Οι Έλληνες έχουν κάνει 37 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (2 x Capesize, 20 x Kamsarmax, 10 x Ultramax και 5 x Handysize).
Στα δεξαμενόπλοια, η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε DWT ανέρχεται στο 13,2%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 6,2%.
Το 48% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών δεξαμενόπλοιων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (53 x VlCC, 45 x Suezmax, 80 Aframax/LR2, 26 x Panamax/LR1, 145 x MR2, 33 x MR1, 135 x Μικρά δεξαμενόπλοια (> 0 DWT,) ).
Το 12% των δεξαμενόπλοιων που παραγγέλθηκαν το 2024 έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το 2028 ή μετά.
Οι Έλληνες έχουν κάνει 112 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (9 x VlCC, 26 x Suezmax, 19 Aframax/LR2, 14 x Panamax/LR1, 24 x MR2, 13 x MR1, 7 x Small Tankers).
Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε TEU διαμορφώνεται στο 24,9%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 26,7%.
Το 29% του βιβλίου παραγγελιών Container έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (94 x ULCV, 60 x VlCV, 56 Neo-Panamax, 11 x Panamax, 21 x Handy, 44 x Feeder).
Το 39% των εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν το 2024 έχει προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή μετά.
Οι Έλληνες έχουν κάνει 28 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (20 x Neo-Panamax, 4 x Panamax, 4 x Feeder).
Στα LNG, η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο ως προς το CBM είναι 52,4%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 52,6%.
Το 23% του βιβλίου παραγγελιών LNG έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (2 x LNG 0-15k cbm, 6 x LNG 16k-100k cbm, 51 x LNG 141k-200k cbm, 24 x 201k+ cbm).
Το 52% του LNG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2028 ή μετά.
Οι Έλληνες έχουν κάνει 6 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (6 x LNG 141k-200k cbm).
Στα LPG, η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM ανέρχεται στο 39,4%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 24%.
Το 45% του βιβλίου παραγγελιών LPG έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (71 x VLGC, 6 x LGC, 32 x MGC, 10 x Handy LPG, 14 x Small LPG).
Το 16,5% του υγραερίου που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή μετά.
Οι Έλληνες έχουν κάνει 25 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (11 x VLGC, 9 x MGC, 2 x Handy LPG, 3 x Small LPG).
Διαβάστε επίσης:
Buy, hold or sell: Άμεση ανάλυση για ΑΡΑΙΓ, ΕΤΕ, ΦΡΛΚ
Επιταγή ακριβείας και για τους συνταξιούχους; Τι εξετάζει το Μέγαρο Μαξίμου – Πότε θα ανακοινωθεί
Εκλογές ΗΠΑ: Προβάδισμα Τραμπ στην Πενσιλβάνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα