ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Partners, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, είπε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024. Για το τρίμηνο, είχαμε έσοδα και καθαρά έσοδα 340,8 εκατομμυρίων δολαρίων και 97,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα. Για τους πρώτους εννέα μήνες, αναφέραμε έσοδα και καθαρά έσοδα ύψους 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 272,6 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα. Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 3,20 δολάρια για το τρίμηνο και 8,87 δολάρια για τους πρώτους εννέα μήνες.”
Η Αγγελική Φράγκου, στη συνέχεια, τόνισε: «Αυτοί οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν εξαιρετικά θετικοί για τη ναυτιλία, δεδομένης της ανάπτυξης της Κίνας, των αδύναμων ευρωπαϊκών οικονομιών και των δύο ένοπλων συγκρούσεων. Η ουκρανική σύγκρουση, τώρα στον τρίτο χρόνο της, εξελίσσεται επικίνδυνα, ενώ ο πόλεμος στο Ισραήλ, που βρίσκεται τώρα στο δεύτερο έτος, έχει επεκταθεί στον Λίβανο και περιλαμβάνει την άμεση ανταλλαγή πυρών μεταξύ του Ιράν και του Ισραήλ. Παρακολουθούμε αυτούς τους εντεινόμενους κινδύνους και αξιολογούμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα, συνεχίζοντας να διατηρούμε έναν νεανικό στόλο, αυξάνοντας τα συμβατικά έσοδα, τώρα στα 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια, και στοχεύοντας την καθαρή μόχλευση στο εύρος 20-25%, επιστρέφοντας επίσης κεφάλαια στους μεριδιούχους μας».
Η τιμή TCE αυξήθηκε κατά 2,6% στα 22.830 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με 22.242 δολάρια την ημέρα για την ίδια περίοδο το 2023. Οι διαθέσιμες ημέρες του στόλου μειώθηκαν ελαφρά κατά 1,6% σε 40.590 ημέρες για την εννεάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 41.239 ημέρες για την ίδια περίοδο το 2023 κυρίως λόγω της πώλησης πλοίων, εν μέρει μετριασμένη από τις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων.
Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 28,9 εκατομμύρια δολάρια σε 549,4 εκατομμύρια δολάρια για την εννεάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 520,5 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023.
Η αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA οφείλεται κυρίως σε: Αύξηση 21,9 εκατομμυρίων δολαρίων στα έσοδα από χρονοναύλωση και ταξίδια και στη μείωση 8,6 εκατομμυρίων δολαρίων στα άμεσα έξοδα του πλοίου, στη μείωση 7,1 εκατομμυρίων δολαρίων σε άλλα έξοδα, καθαρά. και στη μείωση 4,7 εκατομμυρίων δολαρίων στα έξοδα χρονοναύλωσης και ταξιδιού, κυρίως λόγω της μείωσης των εξόδων ναύλωσης bareboat και charter-in του στόλου ξηρού χύδην φορτίου.
Η Navios Partners κατέχει και εκμεταλλεύεται στόλο αποτελούμενο από 73 πλοία ξηρού χύδην φορτίου, 50 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 56 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένων 19 νεότευκτων δεξαμενόπλοιων (13 δεξαμενόπλοια προϊόντων aframax/LR2 και έξι δεξαμενόπλοια προϊόντων MR2 ναυλωμένα πλοία βάσει συμβάσεων bareboat), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέσω το πρώτο εξάμηνο του 2028 και οκτώ νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 5.300 TEU, δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 7.700 TEU και τέσσερα πλοία εμπορευματοκιβωτίων 7.900 TEU), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2027.
Διαβάστε επίσης
Διασύνδεση της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου με την ηπειρωτική χώρα
CPLP Shipping: Νέος επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου ο Ιωάννης Παπαπέτρου