ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Πέρα από την προηγούμενη εμπειρία του στη διοίκηση κλαδικών ενώσεων, ο κ. Maubanc έχει σχεδόν εικοσαετή εμπειρία στις πολιτικές και δημόσιες υποθέσεις της Ε.Ε., με έμφαση στον στόχο της απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα, μέσω αφενός της αύξησης διαθέσιμων βιώσιμων καυσίμων σε ανταγωνιστικές τιμές και αφετέρου της ασφάλειας των δικτύων εφοδιασμού στον τομέα των μεταφορών.
Η Kelly Craighead, Εκτελεστική Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της CLIA, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποδεχόμαστε τον Sam στην CLIA και είμαστε βέβαιοι ότι η εμπειρία του σε θέματα ηγεσίας και πολιτικής διαχείρισης θα βοηθήσουν στην υποστήριξη και στην επιτάχυνση εφαρμογής της φιλόδοξης ατζέντας βιωσιμότητας του κλάδου της κρουαζιέρας. Ως αναγνωρισμένος και καταρτισμένος τεχνοκράτης, με εξειδίκευση στις λύσεις κυκλικής και ανανεώσιμης ενέργειας, ο Sam αναμφίβολα θα βοηθήσει τον κλάδο μας να συνεχίσει να χτίζει πάνω στις ισχυρές θέσεις και προτεραιότητες του, με τρόπους που θα ενισχύουν περαιτέρω την επιτυχία των εταιρειών-μελών μας».
«Είναι τιμή μου που γίνομαι μέλος της οικογένειας της CLIA και υποστηρίζω την ατζέντα βιωσιμότητας του κλάδου», δήλωσε ο Samuel Maubanc. «Ποτέ άλλοτε δεν έχει υπάρξει αυτό το επίπεδο δυναμικής, πολυπλοκότητας και αίσθησης επείγοντος για την ανάγκη ανάπτυξης βιώσιμων λύσεων στις μεταφορές, ιδίως στο πλαίσιο εφαρμογής της δέσμης πολιτικής Fit-for-55 της ΕΕ. Αυτό περιλαμβάνει κυρίως την αύξηση της διαθεσιμότητας και της ανταγωνιστικότητας των ανανεώσιμων καυσίμων και τη δημιουργία μιας σταθερής και ασφαλούς αλυσίδας εφοδιασμού για τη ναυτιλία ως αναπόσπαστο μέρος του τομέα των μεταφορών. Ο κλάδος της κρουαζιέρας είναι σημαντικός μοχλός της ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας και της ναυτιλιακής βιομηχανικής καινοτομίας και ανυπομονώ να συνεργαστώ με υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, λιμάνια και προορισμούς, καθώς και με εταιρείες κρουαζιέρας-μέλη της CLIA, για να βοηθήσω να ανέβει η ηγεσία του κλάδου στο επόμενο επίπεδο», πρόσθεσε ο κ. Maubanc.
Πριν από την ένταξή του στην CLIA, ο Samuel Maubanc ήταν επικεφαλής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Γενικός Διευθυντής της Neste, κορυφαίας παραγωγού ανανεώσιμων καυσίμων και κυκλικών λύσεων. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Neste, ο κ. Maubanc είχε ισχυρή επιρροή στις συζητήσεις για τις πολιτικές που αφορούν λύσεις αειφόρου ενέργειας και συναφή θέματα. Συγκεκριμένα, είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση όλων των σχετικών νομοθετημάτων και κανονισμών της Ε.Ε., που περιλάμβαναν την αναθεώρηση της Κοινοτικής Οδηγίας για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τον νεοσύστατο κανονισμό EU SAF στο πλαίσιο του ReFUEL EU Aviation. Πριν από τη Neste, ο κ. Maubanc ήταν Γενικός Διευθυντής της Liquid Gas Europe, μιας μη κερδοσκοπικής ένωσης που εκπροσωπεί τη βιομηχανία υγροποιημένου αερίου στις Βρυξέλλες. Είναι κάτοχος Executive Master στο Management από το Brussels Solvay Business School, και Master στις Ευρωπαϊκές Σπουδές από το Πανεπιστήμιο του Aalborg, στη Δανία
Διαβάστε επίσης:
Τροπολογίες Βαγ. Μεϊμαράκη στην Ετήσια Έκθεση για την Κοινή Πολιτική Άμυνας και Ασφάλειας της ΕΕ
Βορίδης: Η ΝΔ έχει στρατηγική αυτοδυναμίας