Ο όμιλος TGI Fridays Ελλάδος δεν έχει μετοχική σχέση με την εταιρεία στις ΗΠΑ και λειτουργεί ως ανεξάρτητη οντότητα με franchising και Έλληνες μετόχους, τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Αναλυτικά

Υπό το φως των διεθνών εξελίξεων σχετικά με την αίτηση υπαγωγής των TGI Fridays ™ στο αρθρο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες και ενώ η αγορά των ΗΠΑ αντιμετωπίζει συνεχώς προκλήσεις, τα TGI Fridays ™ στην Ελλάδα ακμάζουν, επιδεικνύοντας ισχυρή ανάπτυξη.

Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως η TGI Fridays Franchisor LLC (Δικαιοπάροχος) στην οποία και ανήκουν τα δικαιώματα για το brand , τα περίπου 110 καταστήματα Franchise στην Αμερική και τα επιπλέον  320 καταστήματα διεθνώς σε 41 χώρες, συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά, χωρίς να τίθεται θέμα προσφυγής τους στη διαδικασία του Άρθρου 11.

Στο άρθρο 11 εχει προσφύγει η TGI Fridays Inc, η οποία ελέγχει τα 39 εταιρικά καταστήματα της Αμερικής και μόνον με σκοπό την εξυγίανση της εταιρείας και την αναδιάρθρωση της. Τα προβλήματα της εταιρείας έχουν τις ρίζες τους στην περίοδο της πανδημίας και σε οφειλές που προέκυψαν κυρίως τη συγκεκριμένη περίοδο.

Ο Ελληνικός Όμιλος, όπως και ο Franchisor (δικαιοπάροχος) δεν επηρεάζονται από την προσπάθεια εξυγίανσης των εταιρικων καταστημάτων της Αμερικής και συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους. Μάλιστα, ο Όμιλος στην Ελλάδα συνεχίζει να έχει εξαιρετική πορεία, σημειώνοντας τις υψηλότερες πωλήσεις στην τρέχουσα χρήση από έναρξης της λειτουργίας του στην χώρα μας και εξετάζει ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη του σήματος στην Ελλάδα αλλά και σε γειτονικές χώρες.

Ο CEO της Pax Hospitality Νίκος Νέγκας δήλωσε σχετικά με την υπαγωγή στο άρθρο 11 των εταιρικών καταστημάτων της Αμερικής πως “είμαστε αισιόδοξοι ότι θα γίνει με επιτυχία και θα επιτρέψει στο brand να επανέλθει σε υγιή ανάπτυξη στην Αμερική καθώς τα τελευταία χρόνια η χρηματοοικονομική θέση του είχε επιβαρυνθεί ιδιαίτερα, με επιπτώσεις στη λειτουργία των καταστημάτων και έλλειψη πόρων για ανάπτυξη. Ως εκ τούτου θεωρούμε θετική την εξέλιξη η οποία ακολουθεί σειρά προηγούμενων κινησεων, με στόχο την εξυγίανση και υγιή πορεια του brand μελλοντικά”.

Διαβάστε επίσης

ΗΠΑ – Εκλογές: Η μάχη για τον έλεγχο του Κογκρέσου και της Γερουσίας