Η παραγωγή θα ξεκινήσει στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία, την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να αρχίσουν σε διάφορες χώρες, όπως η Ευρώπη, η Ινδία και η Ιαπωνία, το καλοκαίρι του 2025. Το eVitara βασίζεται στο πρωτότυπο μοντέλο «eVX», το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Ινδία τον Ιανουάριο του 2023 και στην Japan Mobility Show τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Με το θέμα «Emotional Versatile Cruiser», το e Vitara διαθέτει σχεδιασμό που συνδυάζει την αίσθηση προηγμένης τεχνολογίας και δύναμης, σύστημα κίνησης BEV που προσφέρει ευέλικτη και εξαιρετική οδηγική εμπειρία, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «Allgrip-e» που παρέχει όχι μόνο εκτός δρόμου ικανότητα αλλά και ισχυρή απόδοση, και ένα νέο δάπεδο – πλατφόρμα «Heartect-e» ειδικά για BEV.
H σχεδίαση ενσωματώνει την προηγμένη αίσθηση ενός BEV και τη ανθεκτική φύση ενός SUV, εμπνέοντας αίσθηση σιγουριάς. Το αμάξωμα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση με μεγάλης διαμέτρου τροχούς και μακρύ μεταξόνιο, ενώ στο εσωτερικό είναι τοποθετημένη μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και πάνελ θυρών και κεντρική κονσόλα που δίνουν την αίσθηση της περιπέτειας, αντανακλώντας το θέμα «High-Tech & Adventure». Όλα αυτά τα στοιχεία πλαισιώνονται από κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού. Το σύστημα BEV αποτελείται από το υψηλής απόδοσης σύστημα eAxle που ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα και τον εναλλάκτη, μαζί με τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP), που σχεδιάστηκαν για ασφάλεια και αξιοπιστία. Επιτυγχάνει ασφαλείς επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.
Το «Allgrip-e» είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Suzuki στην τετρακίνηση, με δύο ανεξάρτητα συστήματα eAxle μπροστά και πίσω. Ο συνδυασμός τους προσφέρει όχι μόνο ισχυρή απόδοση αλλά και εξαιρετική ανταπόκριση με ακριβή έλεγχο. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη, μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν και διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (λειτουργία LSD). Η πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη ειδικά για BEV, με ελαφριά δομή, προστασία της μπαταρίας υψηλής τάσης, και ευρύχωρο εσωτερικό. Η δομή του δαπέδου έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μην υπάρχουν μηχανικά μέρη κάτω από αυτό, μεγιστοποιώντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Μιλώντας σχετικά ο πρόεδρος Toshihiro Suzuki τόνισε: «Το e Vitara είναι το πρώτο μας BEV, αναπτυγμένο μέσω επαναλαμβανόμενων δοκιμών για τη δημιουργία ενός εύχρηστου BEV για τους πελάτες μας. Για την επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης άνθρακα, θα παρέχουμε ποικιλία επιλογών, συμπεριλαμβανομένων των BEV, υβριδικών και οχημάτων CNG, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των κατοίκων συγκεκριμένων περιοχών. Η παρουσίαση του e Vitara αποτελεί σημαντικό ορόσημο προς την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Μετά την κυκλοφορία του e Vitara, θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη γκάμα των BEV και να προτείνουμε λύσεις κινητικότητας προσαρμοσμένες στις ανάγκες συγκεκριμένων χωρών και περιοχών».
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαβάστε επίσης
F1 Βραζιλία: Νίκη – τίτλος για το Φερστάπεν!
GP Βραζιλίας: Ο Νόρις στην pole, από πίσω εκκινεί ο Φερστάπεν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος