ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, οι πωλήσεις των καταστημάτων της Starbucks κατέγραψαν ετήσια μείωση 7% που προκλήθηκε από μία αντίστοιχη μείωση κατά 8% στις συναλλαγές της εταιρίας με τους πελάτες της.
Στην κινεζική αγορά, οι πωλήσεις της αμερικανικής εταιρίας μειώθηκαν κατά 14%, ενώ καταγράφηκε μέση μείωση στην έκδοση αποδείξεων από τις ταμειακές μηχανές της κατά 8%, αλλά και μείωση 6% συγκριτικά στις συναλλαγές της Starbucks, με τους πελάτες της.
Παρά την καθοδική πορεία των πωλήσεων στα καταστήματά της, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα του καφέ, πρόσθεσε 290 νέα καταστήματα στην κινεζική αγορά στο τέταρτο τρίμηνο, με τον αριθμό αυτό ν’ αντιστοιχεί σε ποσοστό 40% από τα 722 νέα καταστήματα που ίδρυσε η Starbucks παγκοσμίως.
Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Γεραπετρίτης: Η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία
My Story: Οι ιστορίες που μας εμπνέουν στο mononews.gr με τη Μάριον Μιχελιδάκη