Η Adidas AG ανακοίνωσε ισχυρή ανάπτυξη τρίτου τριμήνου στις περισσότερες περιοχές, σε μια ένδειξη ότι το σχέδιο ανάκαμψης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Bjorn Gulden αρχίζει να λειτουργεί.

Ο γερμανικός όμιλος αθλητικών ειδών δήλωσε την Τρίτη ότι τα έσοδα αυξήθηκαν με διψήφιο ποσοστό στα περισσότερα μέρη, εκτός από τη Βόρεια Αμερική, όπου οι φθίνουσες πωλήσεις των αθλητικών παπουτσιών Yeezy εξακολουθούν να επιβαρύνουν την περιοχή.

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν επίσης στα 598 εκατ. ευρώ (646 εκατ. δολάρια), από 409 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Adidas αύξησε τον στόχο της για τα ετήσια κέρδη για τρίτη φορά, εν μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για τα ρετρό παπούτσια της. Ειδικότερα, αναμένει να εμφανίσει λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισ. ευρώ, από την προηγούμενη πρόβλεψη για περίπου 1 δισ. ευρώ.

Ο Gulden ανέλαβε τα ηνία της Adidas τον Ιανουάριο του 2023, λίγο μετά την ακύρωση της συνεργασίας της εταιρείας με τον Ye, μετά από μια σειρά αντισημιτικών σχολίων του ράπερ και σχεδιαστή.

Το στοίχημα του για την ενίσχυση δημοφιλών ρετρό προϊόντων όπως τα παπούτσια Samba και Gazelle απέδωσε, με τις μετοχές της Adidas να ξεπερνούν τις επιδόσεις της ανταγωνίστριας της Puma SE.

Η Adidas αυξάνει επί του παρόντος τις ποσότητες των παπουτσιών για τρέξιμο SL72 της εποχής του ’70. Ο στόχος είναι να κλείσει το χάσμα με τη Nike, η οποία παραμένει ο ηγέτης του κλάδου παρά τα προβλήματα της.

Η εποχή μετά την Yeezy

Όλες οι περιοχές, τα κανάλια πωλήσεων και τα τμήματα προϊόντων αναπτύσσονται τώρα, ανέφερε ο Gulden σε δήλωσή του. Ακόμα και στη Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7%, η περιοχή επέστρεψε σε θετική ανάπτυξη, αν εξαιρεθεί η μάρκα Yeezy, είπε.

Η εταιρεία βρίσκεται κοντά στο τέλος των αποθεμάτων των προϊόντων Yeezy, το οποίο συνέβαλε περίπου 50 εκατ. ευρώ στα λειτουργικά κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο, όπως έχει δηλώσει προηγουμένως η εταιρεία. Δεν θα υπάρξει περαιτέρω συνεισφορά στα κέρδη το τέταρτο τρίμηνο.

Η τρέχουσα δυναμική είναι ένα σημάδι ότι η Adidas έχει να προσφέρει περισσότερα από τα κλασικά της αθλητικά παπούτσια, σύμφωνα με τους αναλυτές της Morgan Stanley με επικεφαλής τον Edouard Aubin.

Αυτές οι ισχυρές τάσεις είναι πιθανό να συνεχιστούν στο τελευταίο τρίμηνο και το επόμενο έτος, δήλωσαν οι αναλυτές της RBC με επικεφαλής τον Piral Dadhania.

Η Adidas δήλωσε ότι ετοιμάζεται να λανσάρει περισσότερα lifestyle παπούτσια για τρέξιμο και τύπου superstar.

Διαβάστε επίσης:

Πώς οι τρεις Γάλλοι «γίγαντες» στον χώρο της πολυτέλειας έχασαν $58 δισ. το 2024

Kering: Βαρίδι η Gucci για τα κέρδη του ομίλου – Θα υποχωρήσουν στα χαμηλότερα επίπεδα από το 2016

Hermes: Αύξηση πωλήσεων, κόντρα στην κρίση του κλάδου, για την κατασκευάστρια της τσάντας Birkin