ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπενθυμίζεται ότι διανύουμε την τέταρτη ημέρα της απεργίας, ενώ χθες είχαμε βελτιωμένη πρόταση από τους εκπροσώπους των ακτοπλοϊκών εταιρειών που σύμφωνα με πληροφορίες από 3% αύξηση των μισθών, για την προσεχή διετία κατατέθηκε νέα πρόταση για 5+2% αυξήσεις.
Ωστόσο, η λύση της απεργίας θα κριθεί σε λίγη ώρα στο υπουργείο Ναυτιλίας και θα εξαρτηθεί από τη θέση που θα πάρει ο υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης απέναντι στα θεσμικά αιτήματα της ΠΝΟ.
Να υπενθυμίσουμε ότι η ΠΝΟ επισήμανε στο εξώδικο της για την απεργία ότι ζητά την κατάργηση του 4μηνου της δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ ταχυπλόων με επιβολή 7μηνης δρομολόγησης, αυστηρή τήρηση του 10ωρου απασχόλησης του πληρώματος στα ταχύπλοα, αλλά και το εξευτελιστικό καθεστώς που ισχύει στις προϋποθέσεις της χορήγησης επιδόματος ανεργίας στους Ναυτεργάτες, καθιστώντας το απαγορευτικό αλλά κι όσοι το δικαιούνται να παίρνουν μηνιαίως τα ψίχουλα των 350 ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Βέλγιο: Συλλήψεις για τρομοκρατία – Οργανώνονταν μέσω διαδικτύου
Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Γιατί θα αυξηθούν σημαντικά οι επενδύσεις με τις υπεραποσβέσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος