ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε απώλειες άνω του 17%, στην πρώτη τριμηνιαία πτώση εδώ και ένα χρόνο.
Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 2,6 δισ. δολάρια (3,58 τρισ. γουόν) για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, ενώ εμφανίστηκαν μειωμένα κατά 6,5% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Αυτή είναι η χαμηλότερη επίδοση σε σύγκριση με τα 3,9 τρισ. γουόν που προέβλεπαν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις του νοτιοκορεάτικου κολοσσού αυξήθηκαν κατά 4,7% στα 42,9 τρισ. γουόν κατά την ίδια περίοδο.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της εταιρείας ανήλθε σε 8,3% το γ’ τρίμηνο.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η εταιρεία ανέφερε ότι η μείωση των κερδών αντανακλά σε μία δαπάνη ύψους περίπου 320 δισ. γουόν.
Τη ίδια στιγμή, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία δεσμεύεται να αυξήσει την παραγωγή υβριδικών οχημάτων, καθώς ο κλάδος βρίσκεται αντιμέτωπος με την πτώση στη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai μειώθηκαν, οι πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων εκτινάχθηκαν πάνω από 40% από πέρυσι, ανακοίνωσε η Hyundai.
Ωστόσο, ακόμη μια δύσκολη συνθήκη είναι και η αυξημένη αβεβαιότητα ενόψει των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ, καθώς οι υποψήφιοι για την προεδρία διαφωνούν σε καίρια ζητήματα που επηρεάζουν τις αγορές.
Η μετοχή υποχώρησε έως και 5,4% στις συναλλαγές στη Σεούλ αμέσως μετά την ανακοίνωση.
Σημειώνεται ότι η Hyundai Motor, μαζί με τη θυγατρική της Kia Corp είναι η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.
Διαβάστε επίσης:
Hermes: Αύξηση πωλήσεων, κόντρα στην κρίση του κλάδου, για την κατασκευάστρια της τσάντας Birkin
Metlen: Νέο ρεκόρ κερδοφορίας στο 9μηνο – Στα 482 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Το κοινοβούλιο ανέβαλε τη σημερινή συνεδρίασή του για λόγους ασφαλείας
- Τα 4+1 νέα «υπερόπλα» της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή το 2025 – Έρχεται η ειδική ομάδα «ΔΕΟΣ» για τις μεγάλες υποθέσεις
- Καιρός: Συννεφιασμένος με λίγες βροχές – Χωρίς αξιόλογες μεταβολές η θερμοκρασία
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο