ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως υπογράμμισε η κ. Κεφαλογιάννη, με το πρόγραμμα αυτό, το TUI Care Foundation επενδύει στο μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα με μια πρωτοβουλία που αναγνωρίζει τις μεγάλες δυνατότητες των νέων επιχειρηματιών και των μικρών επιχειρήσεων στον τουρισμό, αλλά και σε δραστηριότητες που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με αυτόν.
«Ο κλάδος του τουρισμού», επεσήμανε η κ. Κεφαλογιάννη, «βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη, η οποία χαρακτηρίζεται από τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα νέα προϊόντα αλλά και τις νέες ταξιδιωτικές προτιμήσεις». «Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες είναι σήμερα πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ. Αναζητούν αυθεντικές, εξατομικευμένες εμπειρίες που εμπλουτίζουν τη ζωή τους. Αναπτύσσουν μία εντεινόμενη ευαισθητοποίηση για το περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα των επιλογών τους», πρόσθεσε.
Η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στις δράσεις και τις πολιτικές του υπουργείου που ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στον Τουρισμό και απαντούν στις σύγχρονες και σύνθετες προκλήσεις.
«Στοχεύουμε», είπε η υπουργός Τουρισμού, «να συνθέσουμε ένα τουριστικό προϊόν που θα αναπτύσσεται με γνώμονα το μέτρο και την ισορροπία. Προτεραιότητα αποτελεί ασφαλώς η οικονομική ανάπτυξη, με παράλληλη εξασφάλιση ευκαιριών για όλους, με μέριμνα για το φυσικό περιβάλλον, το πολιτιστικό κεφάλαιο, και για τη διαφύλαξη και ανάδειξη της ταυτότητας των προορισμών μας».
Η κ. Κεφαλογιάννη έκανε ειδική αναφορά και στα προγράμματα αναβάθμισης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι σκοπός του προγράμματος «FutureShapers Greece» είναι να υποστηρίξει και να αναδείξει τους κλάδους του Τουρισμού, της Γαστρονομίας, του Πολιτισμού, της φυσικής Κοσμετολογίας και των Τεχνών & Χειροτεχνιών, δίνοντας έμφαση στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη δημιουργικότητα.
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Δράγνης: Η Goldenport εισέρχεται στην αγορά OSV – Συμμετέχει σε εταιρεία με στόλο 24 πλοίων
Εξάρχου (Intrakat): Χρειάζεται νέο παραγωγικό μοντέλο η οικονομία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα