Να πουλήσει την επιχείρησή της σε ομάδα δανειστών συμφώνησε τελευταία στιγμή η Tupperware, έναντι 23,5 εκατ. δολαρίων σε μετρητά και πάνω από 63 εκατ. δολάρια σε ελάφρυνση χρέους, ακυρώνοντας έτσι τα σχέδιά της για μια ανοιχτή δημοπρασία των περιουσιακών της στοιχείων.

Η εταιρεία, πασίγνωστη για τα πρακτικά πλαστικά της δοχεία αποθήκευσης φαγητού με έδρα το Ορλάντο της Φλόριντα, η οποία πουλάει τα τάπερ της μέσω 465.000 πωλητών από πόρτα σε πόρτα σε όλο τον κόσμο, ανακοίνωσε τη συμφωνία σε μια ακρόαση δικαστηρίου αρμόδιο για τις πτωχεύσεις στο Wilmington.

Ο δικαστής ανέφερε ότι θα προγραμματίσει γρήγορα μια ακόμη ακρόαση, προκειμένου να εξετάσει την έγκριση της πώλησης, η οποία ήταν πιθανότατα το καλύτερο αποτέλεσμα δεδομένων των «δύσκολων περιστάσεων» της εταιρείας.

Οι δύο πλευρές θα επεξεργαστούν τις λεπτομέρειες της σύμβασης πώλησης τις επόμενες ημέρες και θα επιστρέψουν στο δικαστήριο την επόμενη εβδομάδα για τελική δικαστική έγκριση.

Ωστόσο, αναγνώρισαν την επιρροή που είχε ο δικαστής Brendan L. Shannon στην διευθέτηση μιας διαφωνίας που απειλούσε να βάλει λουκέτο στην εταιρεία, αναφέρει το Bloomberg.

Τεράστια χρέη

Σημειώνεται ότι η εταιρεία δέχτηκε ισχυρό πλήγμα, καθώς βρέθηκε αντιμέτωπη με την εξασθένηση της ζήτησης και την αποτυχία να συμβαδίσει με τον μεταβαλλόμενο ρυθμό του λιανικού εμπορίου, δημιουργώντας σωρεία χρεών.

Αδυνατώντας να ανταποκριθεί στις οικονομικές της υποχρεώσεις, η εταιρεία υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον περασμένο μήνα, έχοντας χρέη πάνω από 800 εκατομμύρια δολάρια και υποβάλλοντας σχέδιο εύρεσης αγοραστή εντός 30 ημερών.

Στους δανειστές που «πολέμησαν» την Tupperware, ανήκει το μεγαλύτερο μέρος του μακροπρόθεσμου χρέους της εταιρείας, ήτοι περισσότερα από 460 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα.

Με τη νέα συμφωνία πώλησης, θα επιτραπεί στους δανειστές να αγοράσουν το εμπορικό σήμα της Tupperware και τις δραστηριότητές της σε βασικές αγορές, σύμφωνα με δήλωση του δικηγόρου της Tupperware Spencer Winters.

Όπως υποστηρίζει η Tupperware, αρχικά θα στοχεύσει σε αγορές των ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικού, Βραζιλίας, Κίνας, Κορέας, Ινδίας και Μαλαισίας, ενώ στα σχέδιά της είναι να συνεχίσει με ευρωπαϊκές και αργότερα με ασιατικές αγορές.

Παράλληλα, θα σταματήσει τις δραστηριότητές της σε άλλες αγορές, σύμφωνα με δήλωση της CEO, Laurie Ann Goldman.

Διαβάστε επίσης: 

Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις: Σε ποιους τομείς επενδύουν περισσότερο το 2024 – Έρευνα ΕΤΕπ

Starbucks: Βουτιά στις πωλήσεις τριμήνου – Απέσυρε το guidance για το 2025

L’Oreal: Οι πωλήσεις θύμα της επιβράδυνσης της ζήτησης στην Κίνα