ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Έχοντας κλείσει ένα χρόνο στην εταιρεία ως σύμβουλος, ο κ. Πατρίκιος έκανε γνωστή την είδηση με ανάρτηση του στο LinkedIn.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να γνωστοποιήσω ότι ξεκινάω μια νέα θέση ως διευθύνων σύμβουλος Ελλάδας και Med Cluster στην V. Group», έγραψε.
Έχοντας διατελέσει σε κορυφαίες θέσεις μεγάλων ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών, ο κ. Πατρίκιος φέρνει στην V.Group μια βαθιά γνώση της ελληνικής ναυτιλίας και του τομέα των δεξαμενόπλοιων.
Για τρεις δεκαετίες, κατείχε την θέση του γενικού διευθυντή στην Springfield Shipping, την εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες τεχνικής διαχείρισης στον στόλο των τάνκερ του ομίλου Ωνάση. Ενώ στην συνέχεια ανέλαβε για δύο χρόνια τα ηνία της Olympic Shipping and Management, της ναυαρχίδας του ομίλου.
Αφού αποχώρησε από τον όμιλο Ωνάση το 2018, συνέχισε την επιτυχημένη πορεία αναλαμβάνοντας κορυφαίες θέσεις σε άλλες ναυτιλιακές εταιρείες, όπως οι Kyklades Maritime και Okeanis Eco Holdings της οικογένειας Αλαφούζου και η Alpha Bulkers του ναυτιλιακού ομίλου της Άννας Αγγελικούση.
Τον Σεπτέμβριο του 2023 εντάχθηκε στον όμιλο V.Group ως σύμβουλος.
Ο Δημήτρης Πατρίκιος αναλαμβάνει τα ηνία της V.Ships Greece, διαδεχόμενος τον Κώστα Κόντε ο οποίος αποχωρεί μετά από 17 χρόνια προσφοράς στην εταιρεία, αναφέρει το tradewinds.
Υπό την ηγεσία του κ. Κοντέ, η V.Ships Ελλάδος σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, με τον αριθμό των διαχειριζόμενων πλοίων να φτάνει τα 78, πολλά εκ των οποίων ανήκουν στην Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Η συνεργασία της ελληνικής ναυτιλιακής με τον όμιλο V. Group ξεκίνησε το 2013.
Επίσης, η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο Seanergy συμφερόντων του Σταμάτη Τσαντάνη, και η spin-off εταιρεία της, United Maritime, έχουν αναθέσει στην V.Ships έξι μεγάλα bulkers.
Ο Δημήτρης Πατρίκιος καλείται να συνεχίσει αυτήν την ανοδική πορεία και να οδηγήσει την εταιρεία σε νέες επιτυχίες.
Διαβάστε επίσης:
Bloomberg: Όλα τα μυστικά της ασφάλισης των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο
Maersk: Έσοδα 15,8 δισ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο λόγω αύξησης της διακίνησης κοντέινερ
Νέα επένδυση στη Βραζιλία από την MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε ύψους 768 εκατ. δολαρίων