ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τραπεζικός οργανισμός της Δανίας παρείχε 80,2 εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να αναχρηματοδοτήσει η εταιρεία το υπάρχον δάνειο που είχε συμφωνήσει τον Απρίλιο του 2028 και ήταν εξασφαλισμένο από εννέα πλοία.
Η νέα επταετής συμφωνία προβλέπει ότι το δάνειο θα λήξει τον Απρίλιο του 2031 και εξασφαλίζεται από επτά πλοία, απελευθερώνοντας έτσι δύο από τα πλοία της Diana Shipping.
Τον Ιούλιο, η εταιρεία εξασφάλισε επίσης δάνειο 167,3 εκατομμυρίων δολαρίων από τη Nordea για την αναχρηματοδότηση των υφιστάμενων δεσμεύσεών της με τη σκανδιναβική τράπεζα.
«Αυτή η οικονομική απόφαση υπογραμμίζει την αφοσίωση της εταιρείας στη βελτίωση της κεφαλαιακής της δομής αυξάνοντας παράλληλα τη λειτουργική της ευελιξία», δήλωσε ο Ιωάννης Ζαφειράκης, διευθυντής και επικεφαλής οικονομικών και στρατηγικής της Diana.
Η Diana Shipping διαθέτει σήμερα 38 bulkers στο στόλο της, με επίσης δύο νέα kamsarmax διπλού καυσίμου μεθανόλης, τα οποία θα παραδοθούν το 2027 και το 2028.
Η Danish Ship Finance, που ιδρύθηκε το 1961, εξαγοράστηκε από τον επενδυτή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Magellan Capital πρόσφατα.
Διαβάστε επίσης:
Έρχονται δυο νέα σώματα «ράμπο» της εφορίας για το λαθρεμπόριο καυσίμων και τη φοροδιαφυγή
ΠΝΟ: Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν Τρίτη και Τετάρτη τα ακτοπλοϊκά πλοία λόγω της απεργίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα