Πενήντα χρόνια ζωής συμπληρώνει φέτος η Moda Bagno, με την πυξίδα ήδη στραμμένη στο… 100, καθώς η εταιρεία, που έχει περάσει πλέον στη δεύτερη γενιά, αποδεικνύει χρόνο με τον χρόνο ότι, εκτός από όραμα, διαθέτει γερά θεμέλια, αλλά και το δικό της αφήγημα, που λειτουργεί ως πόλος έλξης για τους πελάτες της τόσο στα καταστήματα Moda Bagno – Interni όσο και στα εστιατόρια Interni.
Όλα ξεκίνησαν το 1974 όταν ο Νίκος Βαρβέρης άνοιξε το πρώτο κατάστημα Moda Bagno στην Αθήνα. Σε μια εποχή που η αισθητική ήταν ακόμα υπόθεση για λίγους και το design άγνωστη λέξη, ο επιχειρηματίας, βλέποντας μπροστά, θέλησε να φέρει κάτι καινούργιο στην ελληνική πραγματικότητα και να τη οδηγήσει πιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Πολυταξιδεμένος, τολμηρός και με άκρως προσωπικό στυλ, έθεσε στόχους και το εγχείρημα στέφθηκε γρήγορα με επιτυχία. Ένα δεύτερο κατάστημα ανοίγει στη Θεσσαλονίκη (1980) και η ανάπτυξη της εταιρείας που είχε ως αντικείμενό της τον εξοπλισμό μπάνιου υπήρξε ραγδαία.
Το 1982 αποδείχθηκε χρονολογία «σταθμός» για την εταιρεία, καθώς ολοκληρώθηκε η ανέγερση των κτιριακών της εγκαταστάσεων στα Βριλήσσια όπου στεγάστηκαν η έκθεση με τα είδη της, οι παραγωγικές εγκαταστάσεις, οι κεντρικές αποθήκες, καθώς επίσης και τα γραφεία διοίκησης. Οι βάσεις είχαν τεθεί και μία σειρά από καταστήματα Moda Bagno έκαναν την εμφάνισή τους τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Το 1995 η εταιρεία απορροφά την Leben Mat, η οποία δραστηριοποιείτο στον χώρο της κατασκευής επίπλων κουζίνας, ενώ μία νέα εποχή ξεκινά το 1996 με το πρώτο κατάστημα Interni να ανοίγει τις πόρτες του στο Κολωνάκι για να προτείνει αυτήν τη φορά υψηλής αισθητικής έπιπλα και είδη για το σπίτι ιταλικών, κυρίως, οίκων. Είναι η εποχή του design και η διορατικότητα, οι επιλογές και οι συνεργασίες του ιδιοκτήτη οδηγούν την εταιρεία σε καινούργια μονοπάτια. Η σχέση μάλιστα με την Paola Navone στάθηκε καταλυτική, με την ίδια να σχεδιάζει το 1999 και το πρώτο εστιατόριο Interni στην Ερμού -ακολούθησε ένα δεύτερο στη Μύκονο-, ένας χώρος που συζητήθηκε πολύ και αποκάλυψε την έτερη αγάπη του Νίκου Βαρβέρη για το καλό φαγητό.
Το 2000 βρίσκει πλέον την εταιρεία σε ηγετικό ρόλο με την είσοδό της στο Χρηματιστήριο να επικυρώνει την ευρωστία της, ενώ την ίδια περίοδο εισέρχεται στο χώρο του real estate, με την αγορά οικοπέδων στην Κηφισιά και στη Νέα Ερυθραία με σκοπό την ανέγερση πρότυπων κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (STRUCTURE by Moda Bagno). Την ίδια ώρα, η παρουσία της στις αγορές της Κύπρου και της Κωνσταντινούπολης επισφραγίζει την εξέλιξη της εταιρείας σε διεθνή «παίκτη».
Έκτοτε η Moda Bagno – Interni έχει γίνει συνώνυμη της υψηλής αισθητικής, της ποιότητας, της διακριτικής πολυτέλειας, αυτού που, εν ολίγοις, αποκαλούμε κομψότητα. Και σε αυτό ήρθε να συμβάλει καταλυτικά η νέα γενιά της οικογένειας. Πρώτα ο Αλέξανδρος Βαρβέρης και στη συνέχεια ο αδελφός του, Φίλιππος, που έχοντας λες το στυλ στο DNA τους εξελίσσουν και ανανεώνουν διαρκώς την οπτική τους για το κατοικείν.
Έπιπλα για το σπίτι, τον κήπο και το γραφείο, αντικείμενα και φωτιστικά, τα πάντα για το μπάνιο και την κουζίνα… Για τους ίδιους είναι μια ολιστική υπόθεση που απέχει πολύ από την επιλογή απλώς ωραίων κομματιών.
Ναι, είναι οι τάσεις, αλλά είναι και οι κοινωνιολογικές αλλαγές, η ιστορία που έχουν να διηγηθούν αυτά τα αντικείμενα, η συναισθηματική τους αξία.
Οι αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαίους οίκους όπως οι Bulthaup, Rimadesio, Armani Casa, Baxter, Minotti και τόσοι άλλοι διαμορφώνουν το πλαίσιο, είναι όμως και όλα τα μικρά και ανερχόμενα σκανδιναβικά, γαλλικά, ολλανδικά ή βέλγικα brands που δίνουν τον τόνο, τα χειροποίητα είδη από την Αφρική και την Ασία που ανοίγουν ορίζοντες, οι επιλεγμένες αντίκες που επικαιροποιούν το παρελθόν. Και όλα αυτά μαζί, τα οποία διατίθενται και από το διαδικτυακό τους κατάστημα internistore.com, συγκροτούν το «στυλ Interni». Ένα στυλ αναγνωρίσιμο και όμως τόσο προσαρμόσιμο στον πελάτη.
«Έχουμε μία σπουδαία παρακαταθήκη. Θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το καλύτερο δίνοντας πάντα μεγάλη σημασία στο service, γιατί αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η προσωπική επαφή και η εξυπηρέτηση που παρέχουμε στους πελάτες μας. Επιθυμία μας είναι να νιώθουν άνετα και εμείς να τους δίνουμε κάτι παραπάνω, κάτι διαφορετικό, να τους βοηθάμε να φτιάξουν το σπίτι τους κάνοντας τις σωστές επιλογές χωρίς να τους το επιβάλουμε», αναφέρει ο Αλέξανδρος Βαρβέρης.
Κι επειδή πάνω απ’ όλα είναι οι άνθρωποι, αποτιμώντας αυτά τα 50 χρόνια ο ίδιος θα πει: «Όλοι οι κύκλοι ζωής, όλες οι εμπειρίες έχουν και καλές και κακές στιγμές. Εμείς είμαστε τυχεροί γιατί οι καλές στιγμές είναι πολύ περισσότερες από τις κακές. Αυτή η εταιρεία έχει ένα πολύ πλούσιο και ενδιαφέρον αφήγημα και πάνω από όλα έχει βάλει γερά θεμέλια στην αγορά. Βασικός πυλώνας όλων αυτών, αν έπρεπε να πω κάτι, είναι η αγάπη και η αφοσίωση του προσωπικού στην Moda Bagno, οι άνθρωποι που δουλεύουν σε όλα τα τμήματα -και έχουν περάσει εκατοντάδες όλα αυτά τα χρόνια-, έχουν αγαπήσει πάρα πολύ αυτή την εταιρεία κάτι το οποίο είναι σπάνιο και θεωρώ ότι αποτελεί και την μεγαλύτερη δύναμη μας».
Όσο για το μέλλον, όπως λέει: «Ξέρουμε ότι μας περιμένουν νέες προκλήσεις, αλλά και νέες προσκλήσεις και ελπίζουμε με την νέα γενιά που έρχεται μετά από εμάς να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια».
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Jaeger-LeCoultre αποκαλύπτει το πολύπλοκο Master Hybris Artistica Caliber 184 Limited Edition
Η Donaldson+Partners δημιουργεί τo σπίτι του 21ου αιώνα
Η βίλα που αναδύεται από τις ακτές της Μεσογείου σαν φουτουριστικό γιοτ
- Οι εξελίξεις στο Open, το «πρόσωπο» του Κοκλώνη, γιατί «κάηκε» ο Λιάγκας, ποιοι συγκρούονται στην ΕΡΤ, και τι απαντά η Αρτεμης Δήμου στο mononews
- Κλέλια Χατζηιωάννου: Λαμπερή οικοδέσποινα σε μία μοναδική pre-Christmas βραδιά για το «Χαμόγελο του Παιδιού»
- Ερρίκος Αρώνες (Hellenic Properties): 20% των έργων χάνεται από την αγορά μετά την απόφαση ΣτΕ για το ΝΟΚ
- Γιατί το 2025 μπορεί να μας κάνει να κλάψουμε