ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση η εταιρεία αναμένει να ανοίξει 40 ξενοδοχεία Microtel έως το 2031, τα οποία θα αποτελέσουν απευθείας franchisees της Wyndham, ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής της.
Το brand Microtel by Wyndham είναι γνωστό για τον μοντέρνο σχεδιασμό του, την εξυπηρέτηση και τις εμπειρίες επισκεπτών με έμφαση στην αξία, καθιστώντας το ένα από τα πιο αξιόπιστα ονόματα στον τομέα των οικονομικών ξενοδοχείων.
Η συμφωνία της Wyndham με την NILE θα αναπτύξει το brand σε μία σειρά πόλεων, σε εναρμόνιση με τον κύκλο ανάπτυξης της υποδομής της Ινδίας, με τα πρώτα ξενοδοχεία να ανοίγουν το 2025.
Κάθε ξενοδοχείο θα διαθέτει τουλάχιστον 50 δωμάτια και θα περιλαμβάνει χώρους συσκέψεων και κοινωνικών εκδηλώσεων, γυμναστήρια και άλλες εγκαταστάσεις ανάλογα με τις ανάγκες της περιοχής.
Σχετικά, ο κ. Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, Wyndham Hotels & Resorts, δήλωσε τα εξής:
«Εξακολουθούμε να βλέπουμε απίστευτες ευκαιρίες στην Ινδία, γι’ αυτό εστιάζουμε τις στρατηγικές μας προσπάθειες στην εισαγωγή περισσότερων από τα ποικίλα brands μας στη χώρα.
Το Microtel είναι ένα ιδανικό παράδειγμα brand που μπορεί να είναι ειδικά σχεδιασμένο για την αγορά, και με τη συνεχιζόμενη συνεργασία με αξιόπιστους εταίρους όπως η NILE Hospitality, μπορούμε γρήγορα να αναπτυχθούμε για να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση».
Από την πλευρά του, ο κ. Vikram Singh Chauhan, Ιδρυτής και CEO, NILE Hospitality LLP, δήλωσε τα εξής:
«Η Wyndham είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης για την NILE, και αυτό απλώς αποτελεί το πιο πρόσφατο κεφάλαιο στην κοινή μας ιστορία ανάπτυξης, καθώς στοχεύουμε συλλογικά στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά οικονομικής φιλοξενίας της Ινδίας. Με την εισαγωγή του Microtel, θα είμαστε σε θέση να προωθήσουμε την ανάπτυξη σε μια ισχυρή εγχώρια αγορά, ενώ θα αξιοποιήσουμε περαιτέρω την κλίμακα και τους πόρους του μεγαλύτερου franchisor ξενοδοχείων στον κόσμο. Είναι ένας ιδανικός συνδυασμός και αντανάκλαση της κοινής μας φιλοδοξίας να αναπτυχθούμε και να χτίσουμε μαζί».
Το Πλεονέκτημα της Wyndham
Οι franchisees της Wyndham σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική, επωφελούνται από το πλεονέκτημα της Wyndham, τη συνδυαστική προσέγγιση παγκόσμιας κλάσης για το μάρκετινγκ, τη διανομή και άλλους πόρους, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να οδηγήσουν τους ιδιοκτήτες στην επιτυχία. Μεταξύ άλλων, τα τελευταία έξι χρόνια η Wyndham έχει επενδύσει πάνω από 325 εκατ. δολάρια σε καινοτόμες τεχνολογικές επενδύσεις, ούτως ώστε οι ιδιοκτήτες να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογία κορυφαίας κλάσης από προμηθευτές που ηγούνται στον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης ιδιοκτησίας επόμενης γενιάς, καθώς και ενός εξακολουθητικά αυξανόμενου αριθμού μελών, με πάνω από 110 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη στο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards, που αποτελούν περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των check-in παγκοσμίως.
Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards, είναι το κορυφαίο πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων, όπως ψηφίστηκε από αναγνώστες του USA Today και του U.S. News & World Report, με περισσότερα από 60.000 ξενοδοχεία, θέρετρα, κλαμπ διακοπών και ενοικιαζόμενα καταλύματα.
Το Wyndham Rewards είναι το μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων όπου τα μέλη κερδίζουν εγγυημένα 1.000 πόντους με κάθε επιλέξιμη διαμονή.
Τα μέλη μπορούν εύκολα να εξαργυρώσουν τους πόντους για δωρεάν διανυκτερεύσεις σε δεκάδες χιλιάδες ξενοδοχεία, θέρετρα και ενοικιαζόμενα καταλύματα σε όλο τον κόσμο ή για μια σειρά από άλλες ανταμοιβές, όπως περιηγήσεις, δραστηριότητες, δωροκάρτες, αγορές και άλλα. Προσφέροντας τρία απλά επίπεδα εξαργύρωσης, οι δωρεάν διανυκτερεύσεις ξεκινούν από μόλις 7.500 πόντους ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση, ενώ οι εκπτώσεις διανυκτερεύσεων ξεκινούν από μόλις 1.500 πόντους ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση.
Διαβάστε επίσης:
Χρηματιστήριο: Πάνω – κάτω η Aegean, πάτησε τα 12 η ΔΕΗ – Θετικό πρόσημο Eurobank, Alpha
Φάρσα οι απειλές για βόμβες σε κεντρικά σημεία της Αθήνας – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο Μετρό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα