• Business

    Alibaba: Το νέο μας μεταφραστικό εργαλείο είναι ανώτερο από αυτά των Google και OpenAI

    • NewsRoom
    Kaifu Zhang

    Kaifu Zhang, αντιπρόεδρος του Alibaba International Digital Commerce Group (Πηγή: Reuters)


    Καλύτερο από αυτά των τεχνολογικών κολοσσών Google και OpenAI είναι το μεταφραστικό εργαλείο που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη, του κινεζικού γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.

    Ο διεθνής βραχίονας της εταιρείας, κυκλοφόρησε σήμερα μια ενημερωμένη έκδοση του μεταφραστικού εργαλείου της, το οποίο ανταγωνίζεται το DeepL και το ChatGPT.

    Αυτό βασίζεται σε μια αξιολόγηση του νέου μοντέλου της Alibaba International, Marco MT, από το συγκριτικό εργαλείο FLoRes της Meta.

    Σύμφωνα με το CNBC, η ταχέως αναπτυσσόμενη διεθνής μονάδα της Alibaba, κυκλοφόρησε το  ενημερωμένο προϊόν μετάφρασης με τεχνητή νοημοσύνη.

    Το εργαλείο κυκλοφορεί εδώ και περίπου έναν χρόνο και όπως αποκάλυψε η εταιρεία, χρησιμοποιείται από 500.000 επαγγελματίες  χρήστες.

    Η νέα έκδοση βασίζεται σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, επιτρέποντάς της να αντλεί στοιχεία από τα συμφραζόμενα, ανέφερε στο CNBC ο αντιπρόεδρος του Alibaba International Digital Commerce Group και επικεφαλής της πρωτοβουλίας τεχνητής νοημοσύνης της επιχείρησης, Kaifu Zhang.

    «Ο στόχος είναι αυτό το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης να αυξήσει τα κέρδη των επαγγελματιών, διότι αν οι έμποροι πάνε καλά, η πλατφόρμα θα τα πάει επίσης καλά», τόνισε.

    Το εργαλείο μετάφρασης της Alibaba βασίζεται στο δικό της γλωσσικό μοντέλο που ονομάζεται Qwen.

    Το προϊόν υποστηρίζει 15 γλώσσες: Αραβικά, Κινέζικα, Ολλανδικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρωσικά, Ισπανικά, Τουρκικά και Ουκρανικά.

    Όπως διατείνεται ο Zhang, η εταιρεία αναμένει «σημαντική ζήτηση» για το εργαλείο από την Ευρώπη και την Αμερική, ενώ ως σημαντικό τομέα χρήσης του «βλέπει» τις αναδυόμενες αγορές.

    Όταν οι χρήστες του Alibaba.com κατηγοριοποιούνται ανά χώρα, οι αναπτυσσόμενες χώρες αντιπροσωπεύουν περίπου τους μισούς από τους 20 κορυφαίους ενεργούς χρήστες εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, εξήγησε ο Zhang.

    Σημειώνεται ότι οι κινεζικές εταιρείες αναζητούν ολοένα και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης στο εξωτερικό, ειδικά όσοι ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Μάλιστα, Temu, Shein και TikTok της ByteDance είναι μεταξύ των πρόσφατων εισερχομένων στην παγκόσμια αγορά.

    Διαβάστε επίσης: 

    Warren Buffett: 5 μυστικά για να αυξήσετε γρήγορα την περιουσία σας

    Real Consulting: Ουδεμία δικαστική κύρωση επιβλήθηκε στην εταιρία

    United Airlines: Eπαναγορά μετοχών $1,5 δισ. – Κέρδη άνω των εκτιμήσεων



    ΣΧΟΛΙΑ