array(0) {
}
        
    
Menu
0.94%
Τζίρος: 74.73 εκατ.

Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο

Comments
Το μέτρο με τα μονά – ζυγά για τον περιορισμό της κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας στο μικρό Δακτύλιο ήταν και παραμένει λάθος, εξ’ ορισμού.

Έχει δε προκαλέσει σημαντικά δεινά όπως:

1. Παράταση χρήσης παλιών ρυπογόνων και επικίνδυνων οχημάτων για να εξασφαλίζεται με δυο οχήματα η καθημερινή δυνατότητα κίνησης εντός Δακτυλίου.

2. Υπέρμετρη αύξηση του κυκλοφοριακού, της ρύπανσης και της ηχορύπανσης περιμετρικά του Δακτυλίου.

3. Στρέβλωση χρήσης των χώρων στάθμευσης περιμετρικά του Δακτυλίου που οδηγεί σε επιπλέον αύξηση της κίνησης, των ρύπων, της ηχορύπανσης και της παραβατικότητας.

Διαβάζω στην ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ πάρα πολλές εξαιρέσεις: Χρονικές, με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους, με βάση τον τόπο κατοικίας, το βάρος του οχήματος κ.α.

Επίσης υπάρχουν ειδικές άδειες αλλά και υποπεριπτώσεις.

Όλα αυτά καθιστούν πρακτικά ανεφάρμοστο το μέτρο και καθαρά εισπρακτική την όποια προσπάθεια αστυνόμευσής του.

Μέχρι και η αστυνομία με σημερινό σκίτσο δεικνύει το αστείο του πράγματος.

Τι προτείνουμε;

  1. Αυστηρή εφαρμογή του νόμου ώστε να καταστεί ασύμφορη η χρήση των παλιών ρυπογόνων αυτοκινήτων.

Αυτό θα επιτευχθεί με αυστηρό έλεγχο για τέλη κυκλοφορίας, ασφαλιστική και τεχνική ενημερότητα με ταυτόχρονη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας των ΚΤΕΟ.

Πράγμα που θα οδηγήσει σε άμεση απόσυρση από την κυκλοφορία, γιατί θα καταστεί ασύμφορη η χρήση των, ενός εκατομμυρίου οχημάτων (30% των κυκλοφορούντων στο Λεκανοπέδιο).

Με άμεσα θεαματικά οφέλη όσον αφορά στους ρύπους και στο κυκλοφοριακό. Ξαφνικά και ως δια μαγείας τα 3Κ (Κηφισός Κηφισίας, Κατεχάκη) θα αποσυμφορηθούν.

    2. Θέσπιση περιβαλλοντικών κριτηρίων για την είσοδο στο μικρό Δακτύλιο: Να επιτρέπονται μόνο εξηλεκτρισμένα οχήματα, σύγχρονης τεχνολογίας (BEV, Phev, Hev), χωρίς παραθυράκια, εξαιρέσεις και ειδικές άδειες. Ξαφνικά και ως δια μαγείας θα ακούς σπανίως θερμικό κινητήρα στο κέντρο, καθώς ήδη το μετρό, αρκετά λεωφορεία και όλα τα τρόλεϊ είναι ηλεκτρικά.

Κατανοώ τη δυσκολία και το πολιτικό κόστος αλλά μια τέτοια απόφαση που είναι προς τη σωστή κατεύθυνση όπως δείχνουν οι σύγχρονες Ευρωπαϊκές πρακτικές (Μιλάνο, Λονδίνο) θα επιφέρει μια τεράστια θετική αλλαγή στην ζωή της πόλης, με πολύ σημαντικά διαχρονικά οφέλη.

Διαβάστε επίσης:

Νόμπελ Οικονομίας 2024: Στους Ατσεμόγλου, Τζόνσον και Ρόμπινσον

Παιδικό βιβλίο: Το «σοφό Ξανθοψαράκι», ένα παραμύθι που εξυμνεί τη φιλία και τη γνώση

Eurobank Equities για Ελληνικές τράπεζες: Αναβαθμίζει κέρδη και τιμές στόχους, κορυφαία επιλογή η Πειραιώς

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Εφαρμόστε τον νόμο να αμβλυνθεί το κυκλοφοριακό!
Δακτύλιος: Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα για την περίοδο 2024 – 2025 μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα
Γεωργαντζής (Quest): Με τα λεφτά της GLS ολοκληρώνεται το deal για Μπενρουμπή
Θεόδωρος Σκυλακάκης: Κράτος είμαστε, έχουμε πολλές επιλογές φορολόγησης- Εκτός αν απορροφήσουν τις αυξήσεις
Καύσιμα στη Fitch αναζητά η αγορά – Ποια θα είναι η «ετυμηγορία» του διεθνούς οίκου
Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί τα εμπορικά σήματα «4 Τροχοί» και το πρακτορείο διανομής Τύπου «Ευρώπη»
Αντάνι: Ο μεγιστάνας που κάθε σκάνδαλο του κοστίζει δεκάδες δισεκατομμύρια – Οι διασυνδέσεις με τον Μόντι και ο ρόλος του Τραμπ
Τουρισμός: Ποιοι μοιράζονται τα 237 εκατομμύρια του Ταμείου Ανάκαμψης