ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ωστόσο, ενώ συνολικά ο ναυτιλιακός κλάδος έχει βάλει φρένο στις νέες παραγγελίες, οι φορείς εκμετάλλευσης στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν τις παραγγελιές και μόνο των δέκα μεγάλων εταιρειών, είναι ίσες με 5,9 εκατομμύρια TEU.
Εντυπωσιακό νούμερο, διαπιστώνει η ανάλυση, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι ίδιες 10 ναυτιλιακές εταιρείες διαθέτουν στόλο 25,8 εκατομμυρίων TEU. Με άλλα λόγια, το βιβλίο παραγγελιών ισοδυναμεί με το 23% της διαθέσιμης χωρητικότητας.
Επίσης, σύμφωνα με την Alphaliner, η Hapag Lloyd θα ήταν έτοιμη να δώσει μια «σημαντική παραγγελία», μαζί με άλλους διαχειριστές.
Η MSC, συνήθως δεν εξωτερικεύει τις προθέσεις της, αλλά παραμένει ενεργός και πάντα αιφνιδιάζει.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η προσπάθεια για νέες παραγγελίες οφείλεται κυρίως στην προσπάθεια να γίνει ο στόλος πιο αποτελεσματικός και επικεντρώνεται στα εναλλακτικά καύσιμα.
Εκτός από τον στόχο της μείωσης του κόστους, οι φορείς εκμετάλλευσης επιδιώκουν τον στόχο της μείωσης των εκπομπών CO2 ανά εμπορευματοκιβώτιο σε τακτικές αποστάσεις.
Από την επεξεργασία των στοιχείων των δέκα κορυφαίων μεταφορέων κοντέινερ προκύπτει ότι ο στόλος τους, αποτελείται από συνολικά 3.800 μονάδες και έχουν μέσο ηλικίας 20 ετών και άνω. Η μεταφορική ικανότητα τους είναι 2,6 εκατομμύρια TEU.
Διαβάστε επίσης:
Το νέο δόγμα και οι στόχοι του Χρήστου Στυλιανίδη για την ελληνική ναυτιλία
Στην αντεπίθεση ο Κασσελάκης, ενόψει συνεδρίου: Σας ζητώ να γίνετε ασπίδα Δημοκρατίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα