Η Watches of Switzerland Group εξαγοράζει την Hodinkee, την αμερικανική ιστοσελίδα για τους λάτρεις των ρολογιών που υποστηρίζεται από την LVMH του Bernard Arnault και τον θρύλο της NFL, Tom Brady. H εταιρεία κατέγραψε ζημιές μετά από μια άστοχη προσπάθεια πώλησης μεταχειρισμένων μοντέλων στο διαδίκτυο.

Η βρετανική εταιρεία, η οποία είναι ο κορυφαίος πωλητής ρολογιών Rolex στη χώρα της και ένας σημαντικός λιανοπωλητής στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι η συμφωνία θα την βοηθήσει στην κατάκτηση μεριδίου αγοράς, ιδιαίτερα online στις ΗΠΑ. Οι οικονομικοί όροι της συναλλαγής δεν γνωστοποιήθηκαν.

Η πώληση σηματοδοτεί το τέλος της προβληματικής εισόδου της Hodinkee στις διαδικτυακές πωλήσεις μεταχειρισμένων ρολογιών.

Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 2008, παράγει περιεχόμενο σχετικά με τα ρολόγια, καθώς και πωλήσεις ασφαλειών ρολογιών και κοσμημάτων. Ο ιστότοπός της αριθμεί 22,2 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες ετησίως και έχει πάνω από 1 εκατομμύριο ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρουν οι εταιρείες στην ανακοίνωσή τους.

Η εταιρεία συγκέντρωσε περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια το 2020 από επενδυτές, μεταξύ των οποίων ο πρώην αστέρας του ποδοσφαίρου Tom Brady, ο μουσικός John Mayer και η LVMH Luxury Ventures του Bernard Arnault.

Την επόμενη χρονιά, η Hodinkee επεκτάθηκε στην πώληση ρολογιών αγοράζοντας την αμερικανική εταιρεία διαδικτυακών πωλήσεων Crown & Caliber, κατά τη διάρκεια της αύξησης των τιμών των μεταχειρισμένων ρολογιών πολυτελείας. Η συμφωνία ανέβασε τα ετήσια έσοδα πάνω από τα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Η επιχείρηση λιανικής πώλησης μέσω διαδικτύου, ωστόσο, αποδείχθηκε ζημιογόνος. Καθώς οι τιμές των μεταχειρισμένων ρολογιών άρχισαν να υποχωρούν απότομα τον Απρίλιο του 2022, η Hodinkee προχώρησε σε αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της και περικοπές θέσεων εργασίας.

Ο ιδρυτής της Hodinkee, Benjamin Clymer, πρώην τραπεζίτης της UBS Group , δήλωσε τον Ιούλιο ότι η δημοφιλής ιστοσελίδα θα σταματήσει σταδιακά τις διαδικτυακές πωλήσεις νέων και μεταχειρισμένων ρολογιών, ενώ θα συνεχίσει να πουλά ασφάλειες ρολογιών και περιορισμένες εκδόσεις σε συνεργασία με μεγάλα brands.

Οι διαδικτυακές εμπορικές δραστηριότητες λιανικής πώλησης της Hodinkee, συμπεριλαμβανομένων των συνεργασιών περιορισμένων εκδόσεων, θα κατευθύνονται στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου της Watches of Switzerland στις ΗΠΑ, δήλωσαν οι δύο εταιρείες την Παρασκευή. Θα ενσωματωθούν επίσης οι λειτουργίες που βρίσκονται πίσω από την επιχείρηση ασφαλιστικού πρακτορείου της Hodinkee.

Διαβάστε επίσης:

Η LVMH έκλεισε συμφωνία χορηγίας με την Formula 1 – Aντικατέστησε την Rolex

Κίνηση έκπληξη από την Rolex: Πουλά «πιστοποιημένα μεταχειρισμένα» ρολόγια – Πόσο κοστίζουν

Η ελβετική ωρολογοποιία σε κρίση: Πολυτελή brands ζητούν κρατική ενίσχυση λόγω μειωμένης ζήτησης