ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ ξεχώρισε την περσινή σεζόν, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του κοινού και αναδεικνύοντας τη Novibet ως την πρώτη online gaming εταιρεία που επιβραβεύεται με βραβείο Effie. Η πρόσφατη διάκριση και σε διεθνές επίπεδο στα SBC Awards έρχεται ως επιστέγμασμα της απήχησης και ευρείας αποδοχής της καμπάνιας.
O Χριστόφορος Μποζατζίδης, Chief Marketing Officer της Novibet, δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε αυτό το Χρυσό Βραβείο στα SBC Awards, το οποίο αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για την παραγωγή πρωτοποριακών καμπανιών και τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας. Η καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο συνδυάζουμε δημιουργικές ιδέες με στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην αγορά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα μας, τους συνεργάτες μας και όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτή.”
Διαβάστε επίσης:
Κωνσταντίνος Αργυρός: Υπέγραψε σύμφωνο συμβίωσης με την Αλεξάνδρα Νίκα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα