Για εξηγήσεις κάλεσε τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους (ΟΤΕ-Nova-Vodafone) σύμφωνα με πληροφορίες η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μετά το θέμα που ανέδειξε το mononews.gr με τα νέα τιμολόγια και τις αυξήσεις.

Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου, οι κινήσεις των παρόχων θορύβησαν τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, ο οποίος τους κάλεσε πριν λίγες ημέρες ώστε να ενημερωθεί για τους λόγους που προχώρησαν σε αυτές τις κινήσεις.

1

Όλοι οι πάροχοι, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο, έχουν προχωρήσει σε αυξήσεις στα 3play και 4play πακέτα, ενώ όπως λένε πηγές, «ο υπουργός «στάθηκε» ακόμα στις αυξήσεις ενός παρόχου στα 2play πακέτα, που έγιναν χωρίς να υπάρχει ουσιαστικά κάποιος λόγος».

Σημαντικές ανατιμήσεις φαίνονται στα πακέτα 3play και 4play της Nova, με την διοίκηση της εταιρείας ωστόσο να εξηγεί ότι διέθεσε για πρώτη φορά προϊόντα οπτικής ίνας FTTH, στις ταχύτητες 100 Mbps, 300 Mbps, 500 Mbps και 1Gbps ως αποτέλεσμα της πρόσφατης συμφωνίας με τον ΟΤΕ για παροχή εκπτώσεων χονδρικής. Ενώ και η Cosmote προχώρησε σε αυξήσεις έως 3 ευρώ στα παραπάνω πακέτα.

Όπως λένε οι ίδιες πηγές, οι περισσότερες «αυξήσεις» έγιναν στα πακέτα  3play και 4play λόγω της γνωστής συμφωνίας Cosmote-Nova, ενώ δικαιολογούν εν μέρει τις εταιρίες καθώς «υπάρχει ελεύθερη αγορά και έχουν τη δυνατότητα να χαράξουν τη στρατηγική τους όπως εκείνοι θεωρούν καλύτερα. Αρκεί να μην «βλάπτει» τον Έλληνα καταναλωτή και να μην λειτουργούν ενάντια στην εθνική στρατηγική για γρήγορο ίντερνετ που θα επιτευχθεί με το νέο voucher που έρχεται» εξηγούν.

«Πλέον διαμορφώνεται ένα νέο τοπίο με νέα προϊόντα, τα οποία χάρη και στα voucher αναμένεται να φέρουν φθηνότερες τιμές σε υφιστάμενα πακέτα οπτικής ίνας. Παράλληλα θα δώσουν τη δυνατότητα σε συνδρομητές, με το ίδιο ή και με μικρότερο κόστος, να αποκτήσουν πολλαπλασιες ταχύτητες πάνω από 250Mbps» αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

Ο πόλεμος τιμών είναι σκληρός

Στελέχη της αγοράς από την πλευρά τους επισημαίνουν ότι «υπάρχει πόλεμος τιμών στις τηλεπικοινωνίες και είναι σκληρός» κατάσταση που όπως εκτιμούν θα συνεχίσει να υφίσταται όσο οι εταιρείες προχωρούν τις επενδύσεις τους αλλά και όταν μπει στη «ζωή μας» το Gigabit Voucher.

O πόλεμος των τιμών ωστόσο δεν μένει μόνο σε όσα βλέπουν οι καταναλωτές στις ιστοσελίδες και τα πακέτα των παρόχων, αλλά υπάρχουν και οι προσφορές τις οποίες προχωρούν, με στόχο να μην χάσουν τον πελάτη.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρουν, το deal Nova – Cosmote στο αθλητικό περιεχόμενο και η προσθήκη του Netflix στην πλατφόρμα της Cosmote TV, έχουν «μετατοπίσει» το ενδιαφέρον των καταναλωτών στα 3play και 4play πακέτα, γεγονός που έχει φουντώσει τη «μάχη», αφού γίνονται ακόμα και «κατ’ ιδίαν» προσφορές στους καταναλωτές.

Η Ελλάδα βρίσκεται σε κομβικό σημείο, καθώς η μετάβαση στην οπτική ίνα έχει καθυστερήσει σημαντικά, με τη χώρα να καταλαμβάνει μία από τις τελευταίες θέσεις στην Ευρώπη, με την κάλυψη να φτάνει περίπου στο 40% και τη διείσδυση να βρίσκεται στα γύρω στο 10%.

Όπως και να έχει, οι επόμενοι μήνες είναι κρίσιμοι και θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς η απορρόφηση του voucher είναι ένα μεγάλο στοίχημα και η διαμόρφωση των τιμών στις τηλεπικοινωνίες θα απασχολήσουν εκατομμύρια των πολιτών.

Διαβάστε επίσης:

Nova: Γιατί βάζει φωτιά στα τιμολόγια σε σταθερή και ίντερνετ

«Φουντώνει» η μάχη για τις οπτικές ίνες: Τι κάνουν Στάσσης, Νεμπής, Γεωργιόπουλος, Μπρουμίδης

Οπτική ίνα: Οι κινήσεις για χαμηλότερες χρεώσεις και αύξηση της ζήτησης