Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αποτελεί παρελθόν για την RB που ανακοίνωσε την αντικατάστασή του από το Λίαμ Λώσον.
Κατά την προσφιλή του τακτική ο Χέλμουτ Μάρκο, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Red Bull προβαίνει για πολλοστή φορά σε μια ανεξήγητη κίνηση: Διώχνει κατά τη διάρκεια της σεζόν έναν οδηγό που δεν είναι σε καμία περίπτωση ο χειρότερος από τους τέσσερις που αγωνίζονται για λογαριασμό της Red Bull στη F1. Ο Ρικιάρντο με οκτώ νίκες, 32 βάθρα και 1329 βαθμούς σε 258 εκκινήσεις είναι σίγουρα καλύτερος του Τσουνόντα αλλά και του Πέρεζ. Ο Τσουνόντα που δεν ανήκει στη F1, ως επίπεδο οδηγού έχει την υποστήριξη της Honda ενώ ο Πέρεζ που σαφώς είναι οδηγός επιπέδου F1, περνάει μια παρατεταμένη περίοδο ντεφορμαρίσματος που έχει κρατήσει πάνω από 1 χρόνο. Μέρος της κακής του απόδοσης δε, οφείλεται στους χειρισμούς του Μάρκο. Αλλά ο Πέρεζ είναι δημοφιλής, πιο πολύ από το Φερστάπεν, ενώ έχει και σημαντική οικονομική στήριξη από χορηγούς.
Θυμίζουμε ότι πέρυσι τέτοια εποχή ο Ρικιάρντο αντικατέστησε τον Νικ ντε Βρις που κάηκε με τις πρακτικές του Μάρκο μετά από λίγους αγώνες. Ο 29χρονος Ολλανδός είχε αντικαταστήσει στις αρχές του 2023 τον Γκασλί που είχε αντικαταστήσει τον Κβίατ το 2020. Όλο αυτό το διάστημα ο Τσουνόντα παραμένει σταθερός στην ομάδα. Μιλώντας σχετικά ο Ρικιάρντο είπε: «Αγάπησα αυτό το άθλημα όλη μου τη ζωή, είναι άγριο και υπέροχο και ήταν ένα ταξίδι. Στις ομάδες και στα άτομα που έπαιξαν το ρόλο τους, ευχαριστώ. Στους φιλάθλους που αγαπούν το άθλημα μερικές φορές περισσότερο από εμένα, τους ευχαριστώ. Θα έχει πάντα τα υψηλά και τα χαμηλά του, αλλά ήταν διασκεδαστικό και η αλήθεια είναι ότι δεν θα το άλλαζα. Μέχρι την επόμενη περιπέτεια».
Ο 22χρονος Νεοζηλανδός Λίαμ Λώσον βρίσκεται τώρα σ’ ένα κρίσιμο σημείο. Καλείται να δείξει την ικανότητά του, μ’ ένα μονοθέσιο που ελάχιστα γνωρίζει, που δεν είναι στα μέτρα του και δεν έχει χρόνο για να το φέρει σ’ αυτά. Πέρυσι είχε αντικαταστήσει το Ρικιάρντο μετά τον τραυματισμό του και είχε σταθερά καλή απόδοση ενώ πήρε και τους πρώτους του, βαθμούς. Ένα σερί καλών αποτελεσμάτων στους έξι αγώνες που απομένουν μπορεί να τον βοηθήσουν να παραμείνει στην ομάδα και το 2025. Αλλά μερικές κακές εμφανίσεις μπορεί να τον φέρουν σε δυσχερή θέση. Την ίδια στιγμή ο Τσουνόντα έχει συμβόλαιο για το 2025. Πρέπει να θεωρείται δεδομένο όμως ότι δεν θα έχει θέση στη F1, το 2026 καθώς η Honda θα συνεργάζεται με την Aston Martin αποκλειστικά.
Διαβάστε επίσης