Η Capital Clean Energy Carriers (πρώην Capital Product Partners) του Βαγγέλη Μαρινάκη, υπέγραψε συμφωνία για την πώληση πέντε boxships, μεταφορικής ικανότητας 5.023 teu σε εταιρεία που δεν κατονομάστηκε.

Τα πλοία Hyundai Prestige, Hyundai Premium, Hyundai Paramount, Hyundai Privilege και Hyundai Platinum κατασκευάστηκαν το 2013 από την HHI στη Νότια Κορέα και θα παραδοθούν στους νέους πλοιοκτήτες σταδιακά μεταξύ Νοεμβρίου 2024 και Ιανουαρίου 2025.

Το κέρδος από την πώληση αυτή, εκτιμάται ότι είναι 118,4 εκατομμύρια δολάρια. Επισημαίνεται ότι και τα πέντε πλοία είναι χωρίς δανειακές υποχρεώσεις.

Η εταιρεία, έχει ανακοινώσει σε προγενέστερο χρόνο την πώληση των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων, προκειμένου να στραφεί προς τη μεταφορά φυσικού αερίου.

Η εταιρεία εξακολουθεί να διαχειρίζεται τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.300 teu, τα οποία θα συνεχίσουν να είναι στο στόλο της. Τα τρία πλοία εκτελούν μακροπρόθεσμες ναυλώσεις έως το 2032 και το 2033, με επιλογές που επεκτείνονται έως το 2038 και το 2039.

«Με 12 μεταφορείς LNG τελευταίας γενιάς επί του παρόντος στο νερό, καθώς και την παράδοση επιπλέον έξι πλοίων μεταφοράς LNG και δέκα πλοίων μεταφοράς LPG-ammonia-LCO2 μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2026 και του τρίτου τριμήνου του 2027, αναμένουμε να γίνουμε οι μεγαλύτεροι στις ΗΠΑ. εισηγμένη ναυτιλία LNG», δήλωσε ο Τζέρι Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

Βαγγέλης Μαρινάκης: Η Capital Gas παρέλαβε τρία νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG “Assos”, “Apostolos” και “Aktoras”

Βαρύς ο πέλεκυς της Επιθεώρησης Εργασίας – Πρόστιμα άνω των 30 εκατ. σε επιχειρήσεις

Credit Agricole: Σε συζητήσεις για απόκτηση μεριδίου στην κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία GAC