Ο Βρετανός κράτησε το προβάδισμα στην εκκίνηση, αλλά έκανε λάθη που ευτυχώς για τον ίδιο δεν του κόστισαν τη νίκη.

Ο Λάντο Νόρις πήρε μια καθοριστική για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, νίκη, στη Μαρίνα Μπέι υπό το φως των προβολέων. Ο Μαξ Φερστάπεν ελαχιστοποίησε τις απώλειές του τερματίζοντας δεύτερος, έτσι η βαθμολογική διαφορά ανάμεσά τους, μειώθηκε στους 52 βαθμούς, ενώ απομένουν 180 να μοιραστούν σε 6 αγώνες (150 για τη νίκη, 24 για τα 3 Sprint και 6 για τους ταχύτερους γύρους). Ενδεικτικό της μάχης που γίνεται είναι πως ο Ρικιάρντο έβαλε φρέσκια μαλακή γόμα στους τελευταίους γύρους και έκανε τον ταχύτερο στερώντας τον, μαζί με το βαθμό από το Νόρις.

1

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Η εκκίνηση βρήκε τους 5 πρώτους να διατηρούν τις θέσεις τους παρότι στιγμιαία ο Χούλκενμπεργκ πέρασε τον Πιάστρι. Ο Αυστραλός όμως άμεσα ανέκτησε τη θέση. Ο Νόρις εύκολα άνοιξε τη διαφορά από το Φερστάπεν και κάποια στιγμή αυτή πλησίασε τα 30 sec. Πιο πίσω ο Ράσελ πίεζε το Χάμιλτον καθώς πιέζονταν από τον Πιάστρι. Ο Αυστραλός με τη McLaren όπως και ο Λεκλέρκ με τη Ferrari άργησαν να μπουν στα πιτ. Ο Λεκλέρκ μπήκε στον 36ο γύρο και ο Πιάστρι στον 38ο γύρο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχουν πιο γρήγορο ρυθμό στο δεύτερο μέρος αγώνα. Αμφότεροι πίεσαν για να περάσουν τις Mercedes.

Ο Πιάστρι τα κατάφερε και βρέθηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου. Ο Λεκλέρκ πέρασε το Χάμιλτον που είχε μπει νωρίς στα πιτ γιατί εκκίνησε με τη μαλακή γόμα (17ος γύρος) και υπέφερε από τη φθορά του σετ σκληρής γόμας που χρησιμοποιούσε.

Πλησίασε το Ράσελ και κόλλησε πίσω του στους τελευταίους γύρους αλλά δεν μπόρεσε να τον περάσει καθώς ο Βρετανός έπαιξε άριστη άμυνα. Αντίστοιχα ο Χάμιλτον κρατήθηκε μπροστά από τους δυο Ισπανούς το Σάινθ και τον Αλόνσο που έδωσε πολύτιμους βαθμούς (4) στην Aston Martin. Αντίστοιχα ο Χούλκενμπερκ έδωσε δυο βαθμούς στη Haas μπροστά από το Σέρτζιο Πέρεζ με την άλλη Red Bull, που ακόμη μια φορά απογοήτευσε.

Ο Ρικιάρντο αναδείχτηκε ως οδηγός του αγώνα από το κοινό. Σ’ αυτό συνετέλεσε η φήμη ότι θα είναι ο τελευταίος του αγώνας με την RB και κατ’ επέκταση στη F1. Ο συμπαθής Αυστραλός, κατάφερε να σημειώσει την ύστατη στιγμή τον ταχύτερο γύρο. Βέβαια δεν πήρε βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, καθώς ήταν εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας. Ο Ρικιάρντο έμεινε αρκετή ώρα στο μονοθέσιο (90 sec) από τη στιγμή που το σταμάτησε στα πιτ, σα να το αποχαιρετούσε.

Η τελική κατάταξη ήταν:

Η βαθμολογία των οδηγών μετά το 18ο αγώνα διαμορφώνεται ως εξής:

Αντίστοιχα η βαθμολογία των κατασκευαστών είναι:

Επόμενος αγώνας στις 20/10 το GP ΗΠΑ στο Όστιν του Τέξας.

Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Λάντο Νόρις τόνισε: «Το μονοθέσιο ήταν υπέροχο. Μπορούσα να πιέσω, πετούσα όλο τον αγώνα και στο τέλος μπορούσα απλά να χαλαρώσω, οπότε ήταν ένας ωραίος αγώνας. Παρ’ όλα αυτά, είμαι λίγο κουρασμένος. Δεν είναι ότι πιέζεις υπερβολικά, μερικές φορές μπορεί να είναι ότι απλά χαλαρώνεις πολύ. Ίσως ήταν λίγο από τα δύο, δεν ξέρω τι είναι. Είναι δύσκολο, ήταν ακόμα δύσκολο εκεί έξω, εύκολο να μπλοκάρουν τα ελαστικά όπως το έπαθα. Δεν ήθελα να έχω προβάδισμα ενός δευτερολέπτου, ήθελα να έχω το μεγαλύτερο δυνατό προβάδισμα. Διασκέδασα πήρα το μέγιστο των βαθμών και είναι ωραίο να έχουμε τον Όσκαρ στο βάθρο – οδήγησε καλά σήμερα, οπότε ήταν μια καλή μέρα και για την ομάδα».

Διαβάστε επίσης

F1 Σιγκαπούρη: Ο Νόρις στην pole!