Οι αγωνιστικές ημέρες του Εθνικού μας Αγώνα ήταν ένα 4ήμερο γεμάτο σημαντικές στιγμές και ανατροπές που έδωσαν χρώμα ελληνικό στην εξέλιξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και «έβαλαν» την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αυτός είναι ακόμα ένας ορισμός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό. Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος του Πρωταθλήματος Ράλλυ των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με… αγωνιστικούς ρυθμούς.
Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Romet Jürgenson), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Sami Pajari και Robert Virves ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1,2,3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα.
Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία)(*).
Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι που επιβεβαιώνει τη δυναμική προβολής του αγώνα. Απήχηση που μετρήθηκε για διάστημα 10 ημέρων, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του, επεσήμανε:
«Τα στοιχεία αναφορικά με την προβολή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι εντυπωσιακά, αλλά ταυτόχρονα δεσμευτικά. Είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε τον αγώνα σε αυτό το υψηλό επίπεδο, μεγιστοποιώντας την προβολή της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου. Επιπλέον στοχεύουμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να αξιοποιήσουμε την απήχηση του αγώνα στην Ελλάδα, για να αναδείξουμε καλές πρακτικές Οδικής Ασφάλειας, με στόχο το κοινωνικό όφελος. Η εξασφαλισμένη παρουσία του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι και το 2027, μας δίνει την ευχέρεια να σχεδιάσουμε μεθοδικά τόσο το μέλλον του, όσο και την προσφορά του συνολικά στη χώρα».
(*) Περίοδος παρακολούθησης: Τηλεόραση: 08/08 – 11/09, ∆ιαδίκτυο και Κοινωνικά Μέσα 02-11.09.24
Πηγή: Futures Sports & Entertainment (Τηλεόραση), Sprinklr (κοινωνικά µέσα) και Talkwalker (διαδίκτυο)
Διαβάστε επίσης:
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το φετινό EKO Ράλλυ Ακρόπολις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα