• Ναυτιλία

    Πέτρος Παναγιωτίδης: Κερδοφορία και για τις δύο εισηγμένες εταιρείες Castor και Toro με αναδιάρθρωση στόλων

    Πέτρος Παναγιωτίδης, εφοπλιστής - - Castor Maritime - Toro LPG

    Πέτρος Παναγιωτίδης, εφοπλιστής


    Οι εισηγμένες εταιρείες που δημιούργησε και διευθύνει ο Πέτρος Γ. Παναγιωτίδης είχαν κερδοφόρα οικονομικά αποτελέσματα για το εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

    Αναλυτικότερα, η Castor Maritime Inc. είχε καθαρό εισόδημα 22,9 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο και καθαρό εισόδημα 45,2 εκατομμυρίων δολαρίων για τους έξι μήνες που έληξαν 30 Ιουνίου 2024

    Επίσης, η ναυτιλιακή εταιρεία Toro Corp. ανέφερε καθαρό εισόδημα 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο και 23,3 εκατομμύρια δολάρια για τους έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου, 2024.

    Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε:

    «Το δεύτερο τρίμηνο του 2024, απολαύσαμε ισχυρές ταμειακές ροές από τις δραστηριότητες και από την πώληση ορισμένων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Αυτό μας επέτρεψε να μειώσουμε το χρέος μας και να ενισχύσουμε περαιτέρω τον ισολογισμό μας.

    Κατά το δεύτερο τρίμηνο, αποπληρώσαμε σημαντικό μέρος του χρέους μας και αξιοποιήσαμε μέρος της σημαντικής ρευστότητας μας.

    Είναι σημαντικό ότι πρόσφατα ανακοινώσαμε την είσοδό μας στον τομέα ξηρού φορτίου Ultramax. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην αναπτυξιακή μας τροχιά αναζητώντας περαιτέρω ευκαιρίες στον ναυτιλιακό χώρο, συμπεριλαμβανομένων ευκαιριών εκσυγχρονισμού του στόλου μας».

    H Castor Maritime, διαχειρίζεται 13 πλοία, 11 bulk carriers και δύο containerships, συνολικής χωρητικότητας 0,9 εκατ. dwt.

    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Πέτρου Παναγιωτίδη, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου Panamax για 16,4 εκατομμύρια δολάρια.

    Η συμφωνία υπεγράφη στις 23 Μαΐου και αφορά στην πώληση του πλοίου  Magic Vela, ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατηγορίας Panamax, κατασκευής του 2011, στην τιμή των 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η εταιρεία αναμένει τώρα να καταγράψει καθαρό κέρδος περίπου 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση.

    Τα κυριότερα σημεία της Castor για την περίοδο έξι μηνών που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024:

    Συνολικά έσοδα πλοίων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες: 36,7 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με τα 49,7 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, ή μείωση 26,2%.

    Κέρδη ανά κοινή μετοχή, από συνεχιζόμενες δραστηριότητες: 4,52 δολάρια ανά μετοχή για το εξάμηνο που έληξε 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με 0,18 δολάρια ανά μετοχή για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.

    Το EBITDA διαμορφώθηκε στα 53,3 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με τα 17,7 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.

    Η Toro, ιδρύθηκε από την Castor Maritime Inc. τον Μάρτιο του 2023 και η δραστηριότητα της είναι στα δεξαμενόπλοια.

    Ο Πέτρος Παναγιωτίδης είναι ιδρυτής της Castor Maritime Inc. και από την ίδρυσή της το 2017, υπηρετεί ως Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής.

    Ο Π. Παναγιωτίδης είναι κάτοχος πτυχίου Διεθνών Σπουδών και Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Fordham και μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση και τα Συστήματα από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

    Το 2023, ο Π. Παναγιωτίδης έλαβε το βραβείο Lloyd’s List Next Generation Shipping Award ως αναγνώριση για τα επιτεύγματά του στον ναυτιλιακό τομέα.

    H Toro, διαχειρίζεται πέντε πλοία, συνολικής χωρητικότητας 36.718 dwt και είχε συνολικά έσοδα στο εξάμηνο 12,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 56 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, 2023, ή μείωση 77,7%.

    Το καθαρό εισόδημα ήταν 23,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 77,3 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ή μείωση 69,9%.

    Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 1,12 δολάρια, σε σύγκριση με 5,13 δολάρια ανά μετοχή για τους έξι μήνες έληξε στις 30 Ιουνίου 2023·

    Η εταιρεία πούλησε το M/T Wonder Sirius στους νέους ιδιοκτήτες του στις 24 Ιανουαρίου 2024, μετά τη σύναψη συμφωνία για την πώληση του πλοίου στις 8 Ιανουαρίου 2024 για 33,8 εκατομμύρια δολάρια, με αποτέλεσμα να έχει κεφαλαιακό κέρδος 19,6 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Επίσης, επαναγόρασε 644.556 κοινές μετοχές με συνολικό κόστος 3,7 εκατ. δολάρια.

    Διαβάστε επίσης

    Χρήστος Στυλιανίδης: Εξασφαλίστηκαν 62,2 εκατ. ευρώ για την επιδότηση της ναυτολόγησης δοκίμων πλοιάρχων και μηχανικών

    Ευάγγελος Κυριαζόπουλος: Έχουμε σημαντική άνοδο του yachting στην Ελλάδα

    H Maran Gas της Μαρίας Αγγελικούση παρέλαβε το 48ο πλοίο της που ύψωσε την ελληνική σημαία



    ΣΧΟΛΙΑ