“Η κρουαζιέρα για την Σαντορίνη μας είναι η ζωογόνος δύναμη που δίνει τη δυνατότητα σε όλους μας να έχουμε τόσες πολλές επιχειρήσεις τουρισμού, επίσης μας διαφημίζει στα πέρατα του κόσμου με τις πολλές φωτογραφίες των επισκεπτών αυτών, και να μην ξεχνάμε ότι παράγει πρωτογενές εισόδημα για όλους τους Έλληνες”, επισημαίνει με επιστολή του ο Σύλλογος Εμπόρων και Επαγγελματιών Θήρας.

Στην επιστολή, που υπογράφουν ο πρόεδρος Νικόλαος Νομικός και ο γενικός γραμματέας, Γεώργιος Διαμαντόπουλος, υπογραμμίζεται ότι με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε την εξειδίκευση των μέτρων για την κρουαζιέρα, μας εντυπωσίασε το ύψος των 20€ που θα επιβληθεί σε όσους επισκέπτες θέλουν να επισκεφθούν τον τόπο μας και στη συνέχεια υποστηρίζουν:

“Εμείς σαν Σύλλογος ανέκαθεν υποστηρίζαμε την επιβολή τέλους, αντίστοιχο με αυτό που έχει επιβληθεί και σε άλλους διεθνής προορισμούς ( Βενετία, Ντουμπρόβνικ, Μαγιόρκα κ.α.) σε αυτούς τους επισκέπτες, που δεν είναι μόνο από τα κρουαζιερόπλοια, αλλά και από τις ημερήσιες εκδρομές είτε με πλοίο είτε με αεροπλάνο, ώστε ο τόπος μας να μπορεί να διαχειριστεί τα προβλήματα που προκύπτουν και αυτά είναι πολλά και με ένταση.

Αναφέρουμε ορισμένα από αυτά ώστε να μπορέσουμε να καταλάβουμε πως επηρεάζει τη ζωή μας η ημερήσια ροή αυτών των επισκεπτών.

Λιμενικές υποδομές με ανεπάρκεια εξυπηρέτησης αυτών των ροών.

Οργάνωση προγράμματος ροής κρουαζιερόπλοιων (Birth allocation), για τη σωστή διαχείριση των πλοίων με όχι ταυτόχρονη άφιξη, αλλά και διασπορά τους σε όλη την χρονική (εβδομαδιαία) διάρκεια.

Τελεφερίκ για την έξοδο των επισκεπτών προς την πόλη με μικρή δυνατότητα, (κατασκευή νέου και ανακατασκευή του υπάρχοντος).

Οδική ανεπάρκεια με δρόμους στενούς αλλά και χωρίς φωτισμό.

Χώροι στάθμευσης στους προορισμούς των εκδρομών ( υπάρχει μεγάλη έλλειψη με αποτέλεσμα να συνωστίζονται τα λεωφορεία).

Οργάνωση ροής των εκδρομών από υπηρεσία του Δήμου ώστε να μπορούν χωρίς πρόβλημα να επισκέπτονται όλα τα σημεία του τόπου μας και όχι ταυτόχρονα.

Ναύδετα ώστε να σβήνουν οι μηχανές των πλοίων και να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον μας.

Απορρίμματα.

Πιστεύουμε ότι δικαίως ζητούσαμε και ζητάμε την επιβολή τέλους αντίστοιχο με αυτό που έχει επιβληθεί και σε άλλους διεθνής προορισμούς ( Βενετία, Ντουμπρόβνικ, Μαγιόρκα κ.α.) σε αυτούς τους επισκέπτες, για την διαχείριση όλων των προβλημάτων που δημιουργούνται:

Το Τέλος αυτό να αποδίδεται στον τόπο άφιξης και να είναι ίδιο για όλους τους προορισμούς της χώρας μας.

Δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα πρέπει να γίνουν εξιλαστήρια θύματα μιας κακής πολιτικής, που μόνο σκοπό θα έχει την είσπραξη και άλλων χρημάτων για την κακώς εννοούμενη χρήση τους από τα υπουργεία για τις λιμενικές υποδομές (δεν έχουμε δει τίποτε έως τώρα), αλλά και για τη διαφήμιση της χώρας μας (έχουν βγάλει εκτός διαφήμισης Σαντορίνη και Μύκονο)”.

Διαβάστε επίσης:

Με «τρελούς» ρυθμούς οι παραγγελίες για νεότευκτα πλοία – 79 Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 579 ποντοπόρα πλοία !

Το Ίδρυμα Grimaldi δώρισε ένα εξοπλισμένο ασθενοφόρο στο Ε.Κ.Α.Β. της Περιφέρειας Θεσπρωτίας

Στέφανος Γκίκας: Μέριμνα του υπουργείου Ναυτιλίας είναι η νησιωτική χώρα να καταστεί εξίσου ανταγωνιστική με την ηπειρωτική