Η Chanel αγόρασε ένα κτίριο στη λεωφόρο Montaigne, έναν εμπορικό προορισμό υψηλού προφίλ στο Παρίσι, ακολουθώντας την τάση των Ευρωπαίων παικτών του κλάδου ειδών πολυτελείας, οι οποίοι σπεύδουν να εξασφαλίσουν προνομιακά ακίνητα για τις μπουτίκ τους.

Τo ισχυρό brand, γνωστό για τα τουίντ σακάκια και τις φούστες, αγόρασε το ακίνητο στη λεωφόρο Montaigne 42, περίπου ένα τετράγωνο μακριά από τα Ηλύσια Πεδία, σύμφωνα με ανακοίνωση, η οποία δεν αποκάλυψε τους όρους της συναλλαγής.

Η Chanel διαθέτει ήδη μία μπουτίκ στο κτίριο, ενώ έχει άλλο ένα κατάστημα στη λεωφόρο Montaigne, στο νούμερο 51.

Η ιταλική ασφαλιστική εταιρεία Generali ήταν η πωλήτρια του ακινήτου, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg.

Η νέα κίνηση ακολουθεί μετά από τις άλλες αγορές ακινήτων που πραγματοποίησε πέρυσι η Chanel τόσο στο Παρίσι όσο και σε πόλεις όπως το Λονδίνο και το Μπιαρίτζ, ανέφερε στην ανακοίνωσή της.

Η ιδιοκτησία ενός καταστήματος μπορεί να προστατεύσει έναν έμπορο λιανικής από τα συνεχώς αυξανόμενα ενοίκια και ενώ παράλληλα τον διευκολύνει να αιτιολογήσει τις σημαντικές δαπάνες που απαιτούνται για την διαμόρφωση μίας μπουτίκ και την μετατροπή της σε έναν προορισμό για πελάτες που ξοδεύουν πολύ χρόνο και χρήματα για ψώνια.

Οι εταιρείες ειδών πολυτελείας, ιδίως η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, έχουν κάνει σημαντικές επενδύσεις για να μετατρέψουν τις μπουτίκ τους σε προορισμούς τέχνης και φαγητού.

Η LVMH εγκαινίασε τη ναυαρχίδα του Christian Dior στη λεωφόρο Montaigne 30 πριν από δύο χρόνια και στεγάζει εκεί μουσείο, εστιατόριο, σουίτα επισκεπτών και κήπους. Συνεργάστηκε με τον διάσημο αρχιτέκτονα Peter Marino, ο οποίος έχει επίσης αναλάβει έργα λιανικής για τη Chanel.

Η εταιρεία «δεν θα είχε ποτέ κάνει μια μπουτίκ όπως αυτή για τον Dior στο Παρίσι, αν είχε νοικιάσει το ακίνητο», δήλωσε στο Bloomberg νωρίτερα φέτος ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony. «Αν είμαστε ιδιοκτήτης, μπορούμε να έχουμε ένα διαφορετικό όραμα».

Η λεωφόρος Montaigne είναι κορυφαίος προορισμός για τους αγοραστές ειδών πολυτελείας, με ορισμένους να διαμένουν στο πολυτελές ξενοδοχείο Plaza Athénée, όπου οι τιμές φτάνουν τα 2.500 ευρώ (2.780 δολάρια) και άνω για μία διανυκτέρευση.

Η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων της Chanel ξεπερνά σήμερα τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, με ένα μεγάλο αριθμό από αυτά να έχει αγοραστεί τα τελευταία 10 χρόνια, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Σύμφωνα με πηγές, σχεδιάζει να προχωρήσει σε μία μεγάλη ανακαίνιση της μπουτίκ στην λεωφόρο Montaigne 42, που θα ξεκινήσει του 2029.

Όμιλοι από την ιδιοκτήτρια εταιρεία της Gucci, Kering έως την Prada, έχουν επίσης προβεί σε εντυπωσιακές εξαγορές ακινήτων κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Διαβάστε επίσης:

Ο Michael Kors, η τσάντα της Taylor Swift και το μπλόκο στο deal των 8,5 δισ. δολαρίων

Η Margot Robbie είναι η νέα μούσα του Chanel No 5

H LVMH στην Formula 1: Συζητήσεις για να γίνει μεγάλος χορηγός της κορυφαίας διοργάνωσης