ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Περιεχόμενα
Σε μια αγορά που τζιράρει περί τα 2 δισεκ. ευρώ στοχεύει η efood με το δικό της δίκτυο φυσικών καταστημάτων μικρής λιανικής. Μια αγορά, κατακερματισμένη με περίπου 10.000 καταστήματα αλλά με προοπτικές ανάπτυξης και που ήδη αποτελεί στόχο και για τους μεγάλους του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
Το νέο concept της εν Ελλάδι θυγατρικής της γερμανικής Delivery Hero έχει αρχίσει ήδη να αναπτύσσεται με δύο εταιρικά καταστήματα. Το ένα στην περιοχή Γουδή, πολύ κοντά στο νοσοκομείο Παίδων που λειτουργεί ήδη από τον περασμένο μήνα και το δεύτερο- ανοίγει σε λίγες ημέρες- στη Λεωφ. Πεντέλης στο Χαλάνδρι.
Το 2025 το πλάνο ανάπτυξης
Με βάση τη δυναμική των δύο πρώτων καταστημάτων θα δημιουργηθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2025 το πλάνο ανάπτυξης του νέου concept, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο General Manager του efood, Χάρης Τάκας.
Στα καταστήματα γειτονιάς, σε πυκνοκατοικημένες περιοχές και πολυσύχναστους δρόμους, σε πρώτη φάση της Αθήνας, δίνεται έμφαση στην εστίαση με κύρια στοιχεία τη γωνία του καφέ και τη ζεστή γωνιά. Διαθέτει περί τις 2.000 κωδικούς και κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, προϊόντα ψυγείου, είδη σνακ, καπνικά κ.α., με την προμήθεια των προϊόντων από την «ομόσταυλη» Αλφα Διανομές αλλά και άλλους προμηθευτές ενώ η λειτουργία τους είναι επτά ημέρες την εβδομάδα με διευρυμένο ωράριο από νωρίς το πρωί έως τα μεσάνυχτα χωρίς να αποκλείεται και η 24ωρη λειτουργία.
Προσαρμογή ανάλογα με τις ανάγκες της γειτονιάς
Το κάθε κατάστημα θα είναι προσαρμοσμένο στις ειδικές ανάγκες της κάθε γειτονιάς, όπως για παράδειγμα efood local του Χαλανδρίου, όπου υπάρχει εξωτερικός χώρος με τραπεζοκαθίσματα αλλά και αρκετές θέσεις πάρκινγκ.
Η ανάπτυξή τους θα γίνει με τη μέθοδο του franchise και σύμφωνα με τον κ. Τάκα το μοντέλο που έχει σχεδιαστεί δεν προβλέπει μεγάλη επένδυση. Όπως είπε χαρακτηριστικά, αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερο ένας καλός operator με την ομάδα του, παρά ένας επενδυτής.
Το μοντέλο των Kiosky’s
Το φυσικό δίκτυο δεν είναι κάτι άγνωστο για την efood. Το πρώτο βήμα έγινε όταν το 2021 εξαγόρασε τις εταιρείες του ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με το brand Kiosky’s.
Ένα δίκτυο που σήμερα αριθμεί 50 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, καθώς και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Ωστόσο ως τυπολογία καταστήματος τα efood local αποτελούν μια διαφορετική πρόταση με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών διαφορετικές ώρες της ημέρας απ΄ ότι τα convenience stores αλλά και την αξιοποίηση της τεχνολογίας.
Η αλυσίδα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται αυτόνομα ωστόσο δεν αποκλείεται στο μέλλον, οι ταμπέλες του efood local να ανεβαίνουν και στα Kiosky’s.
Όπως επισημάνθηκε, δεν αποκλείεται αν το μοντέλο του local πετύχει και βρει ανταπόκριση να επεκταθεί και σε κάποια Kiosky’s. Ωστόσο, όπως είπε ο κ. Τάκας το αν θα αλλάξει η ταμπέλα στα υφιστάμενα cionvinience stores είναι κάτι πολυπαραγοντικό. Σχετίζεται τόσο με το τι θέλει να κάνει ο ίδιος ο franchisee αλλά και το αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις που έχουν τεθεί για την ανάπτυξη του νέου concept λιανικής.
Διαβάστε επίσης:
Παναγιώτης Τσινάβος: Placement από την Κρι Κρι εντός του έτους
Η αγορά των ΗΠΑ το μεγάλο στοίχημα για την Κρι Κρι