• Ναυτιλία

    Νικόλας Ιγγλέσης: Νέα κίνηση της Alberta Shipmanagement στην αγορά ξηρού φορτίου

    • NewsRoom
    Νικόλας Ιγγλέσης, Alberta Shipmanagement

    Νικόλας Ιγγλέσης, Alberta Shipmanagement


    Με ένα φορτηγό πλοίο τύπου mini cape ενισχύει τον στόλο της η εταιρεία Alberta Shipmanagement, του εφοπλιστή Νικόλα Ιγγλέση, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Αdvanced Shipping & Trading αναφέρει ότι το χωρητικότητας 119,2227 dwt bulker Κitaura, κατασκευής 2021, πουλήθηκε σε ελληνική ναυτιλιακή στην τιμή των 25 εκατ. δολαρίων.

    Το φορτηγό πλοίο, που είναι εξοπλισμένο με scrubber, θα ενταχθεί, σύμφωνα με το tradewinds, στον στόλο της Alberta ShipmanagementΠρόκειται για το πρώτο τέτοιου τύπου πλοίο που εξαγοράζει.

    Η ναυτιλιακή, που ιδρύθηκε το 2019 από τον Νικόλα Ιγγλέση και τις κόρες του Ισμήνη και Αλεξία, εμφανίζει έντονη δυναμική.

    Διαθέτει διαφοροποιημένο σύγχρονο στόλο με 19 πλοία, εκ των οποίων 10 τάνκερ και εννέα φορτηγά πλοία.

    Παράλληλα ναυπηγεί τρία ακόμη, ένα handymax και δύο suezmax, τα οποία θα παραλάβει 2025.

    Φέτος, παρέλαβε το νεότευκτο τάνκερ LR2 Erotokritos (ναυπηγήθηκε το 2024), χωρητικότητας 115,000-dwt, που είναι εξοπλισμένο με scrubber, το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Yokosuka της Sumitomo.

    148 χρόνια χρόνια παρουσίας στη ναυτιλία

    Οι δύο κόρες του Νικόλα Ιγγλέση αποτελούν την πέμπτη γενιά της οικογένειας που κατάγεται από τη Σάμο και μετρά 148 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

    Αποχώρησαν από την οικογενειακή επιχείρηση Samos Steamship για να χαράξουν την δική τους πορεία στον κλάδο, ξεκινώντας με “προίκα” τέσσερα τάνκερ και τρία πλοία ξηρού φορτίου.

    Η ενασχόληση της οικογένειας Ιγγλέση με την ναυτιλία ξεκίνησε το 1875, όταν ο Δημήτριος Ιγγλέσης, άρχισε να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο νησί της Σάμου και εμπορεύονταν αγαθά τα οποία μετέφερε με τα ιστιοφόρα του.

    Η Samos Steamship, την οποία διαχειρίζονται ο Αντώνης Δ. Ιγγλέσης και ο Γιάννης Ιππ. Ιγγλέσης, διαθέτει στόλο με 25 πλοία, τάνκερ και bulkers, συνολικής χωρητικότητας 3 εκατ. dwt, με μέσο όρο ηλικίας τα 6 έτη.

    Επίσης, έχει υπό κατασκευή επτά ακόμη πλοία, που κατασκευάζονται σε ιαπωνικά ναυπηγεία, τα οποία θα παραλάβει σταδιακά από το πρώτο τρίμηνο του 2025 μέχρι το τρίτο του 2026.

    Διαβάστε επίσης:

    Πάνω από $1,5 δισ. τα κέρδη των εισηγμένων ναυτιλιακών στο εξάμηνο

    Κρίτων Λεντούδης (Evalend Shipping): Ναυπηγεί 37 πλοία και διπλασιάζει την αξία του στόλου

    Έλληνες εφοπλιστές: Χρυσά deals για τα παλαιάς κατασκευής πλοία τους



    ΣΧΟΛΙΑ