ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, μόνο οι έξι εταιρείες εταιρείες, που είχαν την μεγαλύτερη κερδοφορία κατέγραψαν συνολικά έσοδα 3, 8 δισ. δολάρια.
Η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου είχε έσοδα στο εξάμηνο που ανήλθαν σε 947,655 εκατ. δολάρια και κέρδη 205.547 εκατ. δολάρια.
Η Navios της Αγγελικής Φράγκου, είχε έσοδα 660,7 εκατ. δολάρια και 174,8 εκατ. δολάρια κέρδη.
Η ΤΕΝ του Νίκου Τσάκου είχε έσοδα 416 εκατ. δολάρια και κέρδη 179 εκατ. δολάρια.
Η Star Bulk του Πέτρου Παππά, διαμόρφωσε έσοδα που έφτασαν τα 612.265 εκατ. δολάρια και τα κέρδη της στα 180.936 εκατ. δολάρια.
Η Danaos του Γιάννη Κούστα, είχε έσοδα 499,755 εκατ. δολάρια και κέρδη 291,650 εκατ. δολάρια.
Η Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου, είχε έσοδα 354,6 εκατ. δολάρια και κέρδη 175,1 εκατ. δολάρια.
Αναλυτικότερα:
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Danaos Corporation, του Γιάννη Κούστα, η οποία υλοποιεί ένα πρόγραμμα ναυπήγησης είκοσι πλοίων, έχει εξασφαλίσει έσοδα για τα επόμενα χρόνια ύψους 3,2 δισ. δολάρια.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα του τμήματος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανήλθε σε 265,9 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με 292,0 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα του τμήματος πλοίων ξηρού χύδην ανήλθαν σε 2,6 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με κανένα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, καθώς η εταιρεία δεν ασχολείτο με το τμήμα πλοίων ξηρού χύδην κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Η μείωση 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων στα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 αποδίδεται κυρίως σε αύξηση 42,2 εκατομμυρίων δολαρίων στα συνολικά λειτουργικά έξοδα, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από αύξηση 14,7 εκατομμυρίων δολαρίων λειτουργικά έσοδα, αύξηση 4,0 εκατομμυρίων δολαρίων στα ληφθέντα μερίσματα, μείωση 4,0 εκατομμυρίων δολαρίων στα καθαρά χρηματοοικονομικά έξοδα και μείωση 3,1 εκατομμυρίων δολαρίων στις ζημίες ιδίων κεφαλαίων από επενδύσεις.
Σε μη προσαρμοσμένη βάση, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 291,7 εκατομμύρια δολάρια, ή 14,92 δολάρια κέρδη ανά μετοχή, για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με καθαρό εισόδημα 293,2 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 14,51 δολάρια κέρδη ανά μειωμένη μετοχή, για τους έξι μήνες έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Σε μη προσαρμοσμένη βάση, τα καθαρά έσοδα του τμήματος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανήλθαν σε 272,0 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα του τμήματος πλοίων ξηρού χύδην φορτίου ανήλθαν σε 2,6 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024.
Επίσης, η εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλοίων χύδην ξηρού φορτίου ανέφερε κέρδη 141 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο, σε σύγκριση με τα 147 εκατομμύρια δολάρια που είχε πέρυσι.
Η Navios Maritime Partners LP της Αγγελικής Φράγκου, είχε έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους 342,2 εκατομμύρια δολάρια και 660,7 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο εξάμηνο του 2024
Τα καθαρά έσοδα, ήταν 101,5 εκατομμύρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και 174,8 εκατομμύρια για το 1ο εξάμηνο του 2024.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Partners δήλωσε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Η Navios ανέφερε έσοδα 342,2 εκατ. δολαρίων και καθαρά έσοδα 101,5 εκατ. δολαρίων. Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 3,30 δολάρια».
Η Star Bulk, του Πέτρου Παππά, είχε κέρδη στο εξάμηνο 180,936 εκατ. δολάρια, έναντι 90.1 εκατ. δολαρίων στην αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στους πρώτους έξι μήνες σε 612,2 εκατ. δολάρια, ενώ τα αντίστοιχο διάστημα ήταν 462,7 εκατ. δολαρίων.
Ο Πέτρος Παππάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Bulk, σχολίασε:
“Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2024, η Star Bulk συνέχισε να έχει ισχυρή απόδοση δημιουργώντας καθαρό εισόδημα 106,1 εκατομμυρίων δολαρίων με TCE ανά πλοίο ανά ημέρα 19.268 δολαρίων.
Αυτό είναι το πρώτο τρίμηνο που αναφέρουμε ως συνδυασμένη οντότητα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσής μας με την Eagle Bulk Shipping Inc. στις 9 Απριλίου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο ανακοίνωσε μέρισμα 0,70 δολάρια ανά μετοχή, που αντιπροσωπεύει τη δέκατη τέταρτη διαδοχική πληρωμή μερίσματος.
Από τον Ιούνιο του 2021 θα έχουμε πληρώσει πάνω από 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια σε μερίσματα.
Με συνολική ρευστότητα άνω των 500 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό χρέος περίπου 860 εκατομμυρίων δολαρίων, πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλή θέση λειτουργούν αποτελεσματικά και εκμεταλλεύονται ελκυστικές ευκαιρίες στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου.
Παρά την παγκόσμια γεωπολιτική αβεβαιότητες, είμαστε εποικοδομητικοί σχετικά με τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές του κλάδου μας δεδομένου του ευνοϊκού βιβλίου παραγγελιών και επερχόμενους αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η Star ανέφερε ότι ο αριθμός των νέων μετοχών της είναι 118,8 εκατ. και το αναθεωρημένο ανεξόφλητο χρέος της ανέρχεται σε 1,381 δισ. δολάρια.
Η Star Bulk διαθέτει στόλο 156 ιδιόκτητων πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 15 m dwt, που κυμαίνεται από Newcastlemaxes έως supramaxes.
Κέρδη και ρευστότητα είναι τα κεντρικά χαρακτηριστικά της Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου.
Η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 1, 118 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ανήλθαν σε 102 εκατ. δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 509 εκατ. δολάρια και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που θα διατεθεί στους μετόχους φτάνει τα 91,4 εκατ. δολάρια, που σημαίνει 0,77 δολάρια ανά μετοχή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, το 100% και 88% των καθαρών ημερών λειτουργίας του στόλου των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων έχουν εξασφαλιστεί για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα.
Τα συμβασιοποιημένα έσοδα για τον στόλο containerships είναι ύψους περίπου 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σταθμισμένη διάρκεια 3,5 ετών.
Στο διάστημα από το πρώτο τρίμηνο, η εταιρεία έκλεισε συμφωνίες ναύλωσης για επτά containerships, έξι από αυτά σε προθεσμιακή βάση, για περίοδο που κυμαίνεται από 24 έως 36 μήνες και με πρόσθετα συμβατικά έσοδα ύψους 224 εκατ. δολαρίων.
Η εταιρεία διαθέτει έναν στόλο από 68 containerships, 39 bulk carriers, ενώ μέσω της πλατφόρμας διαχειρίζεται έναν στόλο από 54 πλοία.
Επίσης, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σήμερα χρηματοδοτήσει 25 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία συνολικού ύψους περίπου 285 εκατ. δολαρίων.
Τα συνολικά έσοδα στο 6μηνο ήταν 947,655 εκατ. δολάρια και τα κέρδη 205,547 εκατ. δολάρια.
Υπέρ του δέοντος ικανοποιητικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα για την ΤΕΝ του Νίκου Τσάκου.
Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στα 416 εκατ. δολ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 179 εκατ. δολ. στα οποία περιλαμβάνονται κεφαλαιακά κέρδη 49 εκατ. δολ.
Υπενθυμίζεται ότι τα καθαρά κέρδη για το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν 130,4 εκατ. δολάρια ή 3,96 δολάρια ανά μετοχή. Τα προσαρμοσμένα EBITDA στο ίδιο χρονικό διάστημα έφτασαν τα 214 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία επίσης γνωστοποίησε εξαμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,90 δολάρια ανά μετοχή μετά τα 0,60 δολάρια ανά μετοχή που πλήρωσε στους μετόχους τον Ιούλιο, διαμορφώνοντας στα 1,50 δολ. ανά μετοχή το συνολικό μέρισμα των δραστηριοτήτων του 2024.
Με άλλα λόγια, αυτό σημαίνει κατά 50% αύξηση του μερίσματος σε σύγκριση με το ποσό του 2023.
Για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, τα λειτουργικά έσοδα της Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου ήταν 354,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 10,3%, από 321,4 εκατομμύρια δολάρια που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Το καθαρό εισόδημα διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους ανέρχεται σε 85,6 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, το καθαρό εισόδημα που ήταν διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους ήταν 175,1 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18,6% επί των καθαρών εσόδων 147,6 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Δημιουργήθηκε προσαρμοσμένο EBITDA 122,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αυξημένο κατά 13,0% έναντι του προσαρμοσμένου EBITDA των 108,2 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 247,7 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 16,2% έναντι του προσαρμοσμένου EBITDA των 213,1 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν 2,43 δολάρια, αυξημένα κατά 14,1% σε σχέση με τα κέρδη ανά μετοχή 2,13 δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 4,98 δολάρια, αυξημένα κατά 20,0% σε σχέση με τα κέρδη ανά μετοχή 4,15 δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα συνολικά έσοδα στο εξάμηνο ήταν 354,6 εκατ. δολάρια και τα κέρδη 175, 1 εκατ. δολάρια.
Η Dynagas LNG Partners LP του Γιώργου Προκοπίου, είχε καθαρό εισόδημα και κέρδη ανά κοινή μονάδα μετοχή ανήλθε σε 22,5 εκατομμύρια δολάρια και 0,43 δολάρια, αντίστοιχα.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 24,7 εκατομμύρια δολάρια και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά κοινή μετοχή στα 0,50 δολάρια.
Το καθαρό εισόδημα και κέρδη ανά κοινή μετοχή, στο δεύτερο τρίμηνο, διαμορφώθηκαν στα 10,7 εκατ. δολάρια και 0,20 δολάρια, αντίστοιχα.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 12,4 εκατομμύρια δολάρια και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά κοινή μετοχή 0,25 δολάρια.
Σημαντική κερδοφορία κατέγραψαν οι τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες του Χάρη Βαφειά: Stealthgas, Imperial Petroleum και C3is Inc, που διαμορφώθηκαν στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στα 84 εκατομμύρια δολάρια.
Ο συνολικός τζίρος των τριών εταιρειών ανήλθε σε 143 εκατ. δολάρια. Αναλυτικότερα, τα οικονομικά αποτελέσματα των εισηγμένων εταιρειών του Χάρη Βαφειά:
Τα κέρδη της εταιρείας Stealthgas ήταν υπερδιπλάσια σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, δεδομένου ότι διαμορφώθηκαν στα 25,8 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και αποτελούν το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών για την εταιρεία τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της.
Ο Χάρης Βαφειάς, επισήμανε επίσης ότι η εταιρεία του κατάφερε να μειώσει το λειτουργικό της κόστος, να αξιοποιήσει την δυναμική της αγοράς.
Το καθαρό εισόδημα ανήλθε σε 25,8 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2024, δηλαδή αυξήθηκε κατά 145,8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν στα 41,8 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με έσοδα 36,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Τα έσοδα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, ανήλθαν σε 83,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 8,7 εκατομμύρια δολάρια ή 11,6%, σε σύγκριση με έσοδα 74,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Η εταιρεία ανέφερε καθαρό εισόδημα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ύψους 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρό εισόδημα 27,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Η δεύτερη εταιρεία, Imperial Petroleum είχε κέρδη 19,5 εκατ. δολάρια.
Η λειτουργική χρησιμοποίηση του στόλου 80,9% το δεύτερο τρίμηνο του 2024, είχε μια σταθερή απόδοση σε σύγκριση με την αξιοποίηση 80,6% που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο 24′. Το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η λειτουργική χρησιμοποίηση ήταν χαμηλότερη της τάξης του 75,4%.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 47 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με 41,2 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο 2024 που ισοδυναμούν με άνοδο 14,1% και 59 εκατομμύρια δολάρια έσοδα το δεύτερο τρίμηνο 2023.
Το καθαρό εισόδημα διαμορφώθηκε στα 19,5 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2024, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση μέχρι τώρα, κατά 2,8 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο 2024 και 2,7 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Τα μετρητά και ισοδύναμα μετρητών συμπεριλαμβανομένων προθεσμιακών καταθέσεων έφτασαν το ύψος των 129,8 εκατομμυρίων δολαρίων στις 30 Ιουνίου 2024.
Επίσης, εισπράχθηκαν 39 εκατομμύρια δολάρια από την C3is Inc στις 15 Ιουλίου 2024, ποσό οφειλόμενο από την πώληση του δεξαμενόπλοιου aframax Afrapearl II, επιτρέποντας έτσι το τρέχον υπόλοιπο μετρητών να ανέλθει σχεδόν στα 190 εκατομμύρια δολάρια.
Η ναυτιλιακή εισηγμένη εταιρεία C3is Inc., είχε έσοδα 10,8 εκατ. δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 1,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στο εξάμηνο τα έσοδα ανήλθαν 23,6 εκατ. δολάρια φέτος από 4,9 εκατ. δολάρια το 2023.
Η εισηγμένη απέδωσε αυτήν την άνοδο στην αύξηση του μέσου όρου των πλοίων υπό τη διαχείρισή της και τα κέρδη τα 7,3 εκατ. δολάρια.
Τα έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 10,8 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE I ύψους 23.938 δολάρια .
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα ήταν 2,9 εκατομμυρίων δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 , σημειώνοντας αύξηση 885% σε σύγκριση με το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Toro Corp. του Πέτρου Παναγιωτίδη, ανέφερε καθαρό εισόδημα 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 23,3 εκατομμύρια δολάρια για τους έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου, 2024.
Τα κυριότερα σημεία της περιόδου έξι μηνών που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024:
Συνολικά έσοδα πλοίων: 12,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 56,0 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου,
2023, ή μείωση 77,7%.
Καθαρό εισόδημα: 23,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 77,3 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ή μείωση 69,9%.
Κέρδη ανά κοινή μετοχή: 1,12 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με 5,13 δολάρια ανά μετοχή για τους έξι μήνες, που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
EBITDA(1): 21,6 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 80,9 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
H Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη, διαχειρίζεται 13 πλοία, 11 bulk carriers και δύο containerships, συνολικής χωρητικότητας 0,9 εκατ. dwt.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Πέτρου Παναγιωτίδη, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου Panamax για 16,4 εκατομμύρια δολάρια.
Η συμφωνία υπεγράφη στις 23 Μαΐου και αφορά στην πώληση του πλοίου Magic Vela, ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατηγορίας Panamax, κατασκευής του 2011, στην τιμή των 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία αναμένει τώρα να καταγράψει καθαρό κέρδος περίπου 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση.
Υπενθυμίζεται ότι ο Πέτρος Παναγιωτίδης γνωστοποίησε την απόκτηση πλοίου, που ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2021 στις 28 Απριλίου 2021 από μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος έναντι 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ένα μήνα αργότερα, στις 12 Μαΐου 2021, η Castor παρέλαβε το Magic Vela , άλλο ένα πλοίο Panamax, που κατασκευάστηκε το 2011 στην Κίνα, που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει. Η αγορά του πλοίου χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου με μετρητά από το ταμείο της εταιρείας.
Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, κατέχει 38 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 4,4 εκατ. dwt. Επίσης, ναυπηγεί δύο bulkers, τύπου kamsarmax.
Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ήταν 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αυτό συγκρίνεται με καθαρά έσοδα 22,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 0,01 δολάρια, σε σύγκριση με τα κέρδη ανά μετοχή 0,22 δολάρια βασικά και μειωμένα στο ίδιο τρίμηνο του 2023.
Τα έσοδα από τις ναυλώσεις των πλοίων ήταν 57,6 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με 72,6 εκατομμύρια δολάρια για το ίδιο τρίμηνο του 2023.
Η μείωση των εσόδων από την απασχόληση των πλοίων, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, οφειλόταν στη μείωση των μέσων τιμών ναύλωσης.
Η εταιρεία έχει δηλώσει μέρισμα σε μετρητά επί της κοινής της μετοχής 0,075 δολάρια ανά μετοχή, με βάση τα αποτελέσματα εργασιών της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024.
Το μέρισμα σε μετρητά θα καταβληθεί στις 18 Ιουνίου 2024 για όλους τους κοινούς μετόχους καταγραφής στις 12 Ιουνίου 2024.
Η εταιρεία έχει σήμερα 120.321.240 κοινές μετοχές που έχουν εκδοθεί και είναι σε κυκλοφορία.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλεντή, γνωστοποίησε τα μη ελεγμένα αποτελέσματα για τις τρίμηνες και έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024.
Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024, τα καθαρά έσοδα ήταν 13,9 εκατομμύρια δολάρια.
Για την ίδια περίοδο, τα έσοδά από χρονική ναύλωση (“TCE”) ήταν 12,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3,6 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 41,9%, σε σύγκριση με την περίοδο του 2023.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, το 2024, ήταν 5,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,3 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη συγκρίσιμη περίοδο το 2023.
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή ήταν 0,48 δολάρια, σε σύγκριση με το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή 0,25 δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 8,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2023.
Στις 20 Ιουνίου 2024, η εταιρεία πλήρωσε 2,5 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά 100.000 μετοχών της Σειράς Α.
Η Okeanis Eco Tankers (OET), του Γιάννη και Αριστείδη Αλαφούζου, που διαχειρίζεται 14 μεγάλα σύγχρονα δεξαμενόπλοια, ανέφερε επιβράδυνση κερδών το δεύτερο τρίμηνο από τα επίπεδα ρεκόρ που είχε επιτύχει την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη 39,6 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα κατά 25% από έτος σε έτος.
Η Okeanis Eco Tankers Corp. διευκρίνισε σχετικά με το μέρισμα:
Ποσό μερίσματος: 1,10 USD ανά κοινή μετοχή.
H Safe Bulkers, του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, διαχειρίζεται στόλο 46 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 4,6 εκατ. dwt, ενώ υλοποιεί ένα ναυπηγικό πρόγραμμα για οκτώ ακόμη βαπόρια.
Η εταιρεία κατέγραψε μια σημαντική κερδοφορία στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους που ανήλθε 25,3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 81,7 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 66,8 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.
Όσον αφορά το πρόγραμμα της εταιρείας σε νεότευκτα πλοία ναυπηγούνται επτά πλοία συμπεριλαμβανομένων δύο Kamsarmax πλοίων διπλού καυσίμου, συμβατικού και μεθανόλης, ενώ η παράδοση θα υλοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2027.
Ήδη, η εταιρεία έχει παραλάβει τα πλοία: MV Vassos, το MV Climate Respect, το MV Climate Ethics, το MV Climate Justice, το MV Pedhoulas Trader, το MV Morphou, καθώς και για το MV Rizokarpaso, MY Ammoxostos, MY kyrenia.
Η συνολική κεφαλαιουχική δαπάνη του προγράμματος newbuild είναι περίπου 579,5 εκατομμύρια δολάρια, από τα οποία απομένουν να πληρωθούν 200,6 εκατομμύρια δολάρια.
Η EuroDry, του Αριστείδη Πίττα, ελέγχει 13 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 918.502 dwt.
Τα συνολικά καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 14,4 εκατ. δολάρια. Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 2,1 εκατομμύρια δολάρια. Η καθαρή ζημία ανήλθε σε 1,8 εκατ. δολάρια.
Κατά μέσο όρο τα δεκατρία πλοία του στόλου της εταιρείας είχαν ναύλο με 12.455 την ημέρα.
Από τις 21 Μαΐου 2024, η εταιρεία επαναγόρασε 299.646 μετοχές, αξίας 4,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Euroseas,του Αριστείδη Πίττα, διαχειρίζεται 22 containerships, συνολικής χωρητικότητας 66.261 TEUs, ενώ ναυπηγεί τέσσερα ακόμη νεότευκτα, χωρητικότητας 9.200 TEUs.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είχε συνολικά καθαρά έσοδα 46,7 εκατ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ήταν 20 εκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα για την περίοδο ήταν 18,5 εκατομμύρια δολάρια ή 2,67 ανά μετοχή.
Το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 24,6 εκατομμύρια δολάρια. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 η εταιρεία κατείχε και λειτουργούσε κατά μέσο όρο 19,6 πλοία κερδίζοντας μια μέση ισοδύναμη τιμή χρονοναύλωσης 27.806 δολάρια την ημέρα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τριμηνιαίο μέρισμα 0,60 δολάρια ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2024 καταβλητέο στις 19 Ιουνίου 2024.
H OceanPal, της Σεμίραμις Παληού, διαχειρίζεται έναν στόλο τεσσάρων bulk carriers, χωρητικότητας 395.356 dwt.
Η εταιρεία είχε έσοδα από χρονοναύλωση 5,7 εκατομμυρίων δολαρίων, και εμφάνισε καθαρή ζημιά 1,3 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρή ζημιά που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Αυτό συγκρίνεται με έσοδα χρονοναύλωσης 3,9 εκατομμυρίων δολαρίων, καθαρά έσοδα 88.000 δολαρίων και καθαρή ζημιά που αποδίδεται στους κοινούς μετόχους ύψους 472 χιλιάδων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Η Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, διαχειρίζεται συνολικά επτά tankers, χωρητικότητας περίπου 740.00 dwt, ενώ διαθέτει και ένα βιβλίο παραγγελιών τεσσάρων δεξαμενόπλοιων.
Στο πρώτο τρίμηνο είχε έσοδα 11,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους ύψους 11,0 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Τα κέρδη ανά μετοχή, για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 0,89 δολάρια.
Τα έσοδα ήταν 22,4 εκατομμύρια δολάρια (21,6 εκατομμύρια δολάρια καθαρά από έξοδα ταξιδιού) για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με 29,5 εκατομμύρια δολάρια (28,0 εκατ. δολάρια καθαρά έξοδα ταξιδιού) για την ίδια περίοδο το 2023.
H Pyxis Tankers, του Βαλέντιου Βαλεντή, διαχειρίζεται τέσσερα πλοία, από τα οποία τα τρία tankers και ένα bulk carrier. Ταυτόχρονα διαθέτει πλειοψηφικό μερίδιο σε ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η χωρητικότητα του στόλου της εταιρείας είναι στα 294.125 dwt.
Τα έσοδα ήταν 11,8 εκατομμύρια δολάρια, ενώ για την ίδια περίοδο, τα έσοδά από χρονική ναύλωση ήταν 10,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 10,2%, σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο του 2023.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το πρώτο τρίμηνο, ήταν 3,4 εκατομμύρια δολάρια. Για το πρώτο τρίμηνο του 2024, το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή ήταν 0,33 δολάρια, μειωμένο για την ίδια περίοδο το 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, το 2024, ήταν 6,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 1,8 εκατομμυρίων δολάρια σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο το 2023.
Στις 15 Φεβρουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε, από μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος, ένα πλοίο ξηρού φορτίου 82.013 dwt που κατασκευάστηκε το 2015 στο Jiangsu New Yangzi.
Η αγορά με 26,625 εκατομμύρια δολάρια του οικολογικά αποδοτικού Kamsarmax, εξοπλισμένου με σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος και πλυντήριο, χρηματοδοτήθηκε από έναν συνδυασμό εξασφαλισμένου τραπεζικού δανείου 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων και μετρητών.
Η Seanergy Maritime Holdings, του Σταμάτη Τσαντάνη, διαχειρίζεται 17 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας άνω των 3 εκατ. dwt, ενώ αναμένεται να παραλάβει δύο ακόμη πλοία.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, ο καθαρός κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 38,3 εκατ. δολάρια έναντι 18,0 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 10,2 εκατ. και 11,6 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές ύψους 4,2 εκατ. δολαρίων και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές ύψους 0,4 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Το EBITDA και το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 21,6 εκατ. και 23,2 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, έναντι 8,2 εκατ. και 3,9 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2023.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 24.073 δολάρια, σε σύγκριση με τα 11.005 δολάρια την ίδια περίοδο του 2023.
Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 31 Μαρτίου του 2024, ανέρχονταν σε 24,2 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του πρώτου τριμήνου ήταν 240,6 εκατ. δολάρια.
Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 223,2 εκατ. δολάρια στις 31 Μαρτίου του 2024, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 442,0 εκατ. δολάρια.
Η United Maritime Corporation, του Σταμάτη Τσαντάνη, γνωστοποίησε ενός ακόμα τριμηνιαίου μερίσματος ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό κύκλο εργασιών ύψους 10,6 εκατ. δολαρίων έναντι 2,8 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές για το τρίμηνο ήταν 1,3 εκατ. και 1,1 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές ύψους 4,9 εκατ. και 3,7 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 3,7 εκατ. δολάρια έναντι του αρνητικού προσαρμοσμένου EBITDA ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2023.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 15.165 δολάρια, σε σύγκριση με τα 10.294 δολάρια την ίδια περίοδο του 2023.
Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 31 Μαρτίου του 2024, ανέρχονταν σε 9,8 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του πρώτου τριμήνου ήταν 64,0 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 93,5 εκατ. δολάρια στις 31 Μαρτίου του 2024, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 150,2 εκατ. δολάρια.
H Top Ships , του Ευάγγελου Πιστιόλη, διαχειρίζεται στόλο οκτώ δεξαμενοπλοίων, χωρητικότητας 1,43 εκατ. dwt, ενώ διαθέτει ποσοστό 50% σε δύο ακόμη δεξαμενόπλοια.
Η Globus Maritime Limited του Γιώργου και του Αθανάσιου Φειδάκη, γνωστοποίησε τα μη ελεγμένα ενοποιημένα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και την εξάμηνη περίοδο έληξε στις 30 Ιουνίου 2024.
Τα έσοδα στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους διαμορφώθηκαν στα 17,2 εκατομμύρια δολάρια και τα κέρδη στα 3 εκατ. δολάρια.
Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε στα 6 εκατ. δολάρια.
Το ημερήσιο έσοδο των πλοίων στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 14.578 δολάρια, ενώ στο πρώτο τρίμηνο ήταν 13.246 δολάρια.
Οι θυγατρικές εταιρείες της Globus κατέχουν και εκμεταλλεύονται επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, αποτελούμενα από ένα Supramax, τέσσερα Kamsarmax και δύο Ultramax.
Διαβάστε επίσης:
Όμιλος Τσάκου: Δωρεά δύο φουσκωτών λέμβων στον Ελληνικό Στρατό
Κρίτων Λεντούδης (Evalend Shipping): Ναυπηγεί 37 πλοία και διπλασιάζει την αξία του στόλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα