Η πολυτέλεια για τον πρόεδρο της LVMH, Μπερνάρ Αρνό, είναι μια ολιστική εμπειρία. Και ο ίδιος φροντίζει να το θυμίζει στους πελάτες του κάθε στιγμή.

Αφού πρώτα έχει επενδύσει σε μία σειρά από πολυτελείς καφετέριες σε όλα τα εντυπωσιακά θέρετρα του κόσμου, πεντάστερα ξενοδοχεία με όλες τις ανέσεις και την εμπειρία του exclusivity, ο Αρνό τον τελευταίο καιρό έχει εστιάσει και σε μία πιο «παράδοξη» επένδυση: τον αθλητισμό.

1

«Το Παρίσι είναι LVMH και η LVMH Παρίσι»

Ο πολυτιμότερος οίκος πολυτελείας της Ευρώπης σε κεφαλαιοποίηση ταρακούνησε τα media της μόδας όταν έγινε γνωστό ότι επένδυσε163 εκατ. δολάρια για να γίνει ο πιο ορατός και επιδραστικός χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.

«Αποφασίσαμε να μην υπογράψουμε απλώς μια επιταγή. Αποφασίσαμε ότι αν επρόκειτο να το κάνουμε, θα ήταν κάτι καινούργιο. Θα ήταν κάτι που δεν είχε ξαναγίνει ποτέ», ανέφερε ο αεικίνητος 75χρονος επιχειρηματίας και μετρ της πολυτέλειας.

Αυτό που αντίκρισαν οι επισκέπτες του Παρισιού τον περασμένο Αύγουστο και λάτρεις του αθλητισμού επιβεβαίωνε τα λεγόμενα του Αρνό. Τα brands του ομίλου κυριαρχούσαν σε όλο το Παρίσι. Η μάρκα ανδρικών ενδυμάτων Berluti  δημιούργησε τις στολές για την τελετή έναρξης της γαλλικής Ολυμπιακής ομάδας. Στα μπαρ VIP, εκατομμύρια μπουκάλια σαμπάνιας Moët & Chandon και κονιάκ Hennessy βρίσκονταν σε περίοπτες θέσεις σε όλους τους χώρους φιλοξενίας των Ολυμπιακών Αγώνων». Το κοσμηματοπωλείο Chaumet σχεδίασε τα μετάλλια που θα απονεμήθηκαν στους πρωταθλητές.

Βέβαια ο Μπερνάρ Αρνό είναι πολύ πιο «επιθετικός» στο μάρκετινγκ από τον σχεδιασμό ενός μεταλλίου. Τα brands του ομίλου είχαν κατακλύσει κάθε γωνιά του Παρισιού, ενώ η μεγάλη επιστροφή της Σελίν Ντιόν, με μία εμφάνισή της στην έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων επισφραγίστηκε με ένα αστραφτερό λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior κάτω από τον φωτισμένο πύργο του Άιφελ.

Κι ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν ολοκληρωθεί εδώ και λίγες εβδομάδες, ο Αρνό έχει βάλει στόχο και το Λος Άντζελες.

Ο ίδιος επιλέγει να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά του, όμως οι φήμες οργιάζουν ότι ετοιμάζει ένα ακόμα εντυπωσιακό και παχυλό πακέτο για να ταξιδέψει μαζί με τα δεκάδες brands του πέρα από τον Ατλαντικό και να κατακτήσει τον επόμενο προορισμό που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η κόντρα με τη Rolex

Πριν προλάβει να κοπάσει ο θόρυβος για το Παρίσι, ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας απέδειξε ότι δεν μπορεί να κάτσει ήσυχος. Επιμένοντας σε κορυφαία αθλητικά γεγονότα, βρίσκεται σε συζητήσεις για να γίνει χορηγός της Formula 1.

Τα brands της που βρίσκονται πιο κοντά στο να κοσμήσουν τους χώρους που θα διεξαχθεί το ράλι αυτοκινήτων είναι τα πολυτελή ρολόγια Tag Heuer και η σαμπάνια Moet & Chandon, ενώ δεν αποκλείεται και να προβληθούν και οι ξενοδοχειακές μονάδες του ομίλου.

Εδώ και 11 χρόνια, η κορυφαία ελβετική μάρκα πολυτελών ρολογιών Rolex είναι ο νούμερο ένα χορηγός στη Formula 1.

Οι γνώστες της μόδας αλλά και του αθλητισμού παρακολουθούν με ενδιαφέρον τη «μάχη» μεταξύ ενός κολοσσού της ωρολογοποιίας και ενός μικρότερου brand που έχει από πίσω του ένα τεράστιο όμιλο και έναν επιχειρηματία –αρπαχτικό όπως έχει χαρακτηριστεί από τους αντιπάλους του.

Διαβάστε επίσης:

H LVMH στην Formula 1: Συζητήσεις για να γίνει μεγάλος χορηγός της κορυφαίας διοργάνωσης

Γιατί η Gucci δεν μπορεί να ανακτήσει τη χαμένη λάμψη της; Τα λάθη και οι αστοχίες της Kering

Givenchy: Nέα creative director ένα «παιδί» παγκοσμίου φήμης του Alexander McQueen