ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γεννημένη το 1957 στο Σικάγο, ξεκίνησε την καριέρα της ως επαγγελματίας make-up artist στη Νέα Υόρκη.
Το 1991, έκανε το ντεμπούτο της στην αγορά με την κυκλοφορία της δικής της σειράς προϊόντων μακιγιάζ, Bobbi Brown Essentials, η οποία ήταν επαναστατική για την εποχή της λόγω των φυσικών αποχρώσεων και της εύκολης χρήσης της. Η προσέγγισή της ήταν μια απάντηση στα υπερβολικά έντονα μακιγιάζ της δεκαετίας του ’80, προωθώντας την ιδέα ότι οι γυναίκες θα πρέπει να αισθάνονται όμορφες με τον φυσικό τους εαυτό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bobbi Brown Cosmetics (@bobbibrown)
Η εξαγορά από την Estée Lauder και η διεθνής επιτυχία
Η Bobbi Brown κατάφερε να δημιουργήσει μια εταιρεία με μεγάλη επιτυχία και το 1995 πούλησε την επιχείρησή της στον κολοσσό καλλυντικών Estée Lauder, παραμένοντας δημιουργική διευθύντρια μέχρι το 2016 και συνεχίζοντας να προωθεί τη φιλοσοφία της “less is more”. Εκείνη την περίοδο, οι πωλήσεις της εταιρείας έφτασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως, καθιστώντας την μια από τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες μάρκες ομορφιάς παγκοσμίως. Παρά τη φαινομενικά σταθερή θέση της στον κόσμο της ομορφιάς, η Bobbi Brown ένιωσε την ανάγκη να εξερευνήσει νέες κατευθύνσεις. Στη διάρκεια της συνεργασίας τους, η μάρκα Bobbi Brown έγινε διεθνής και εξελίχθηκε σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο γνωστές στον κόσμο των καλλυντικών. Η εστίασή της σε ουδέτερες αποχρώσεις και την ανάδειξη της αληθινής ομορφιάς των γυναικών διέφερε από την επικρατούσα τάση της δεκαετίας του ’80, η οποία εστίαζε σε υπερβολικά χρώματα και έντονο μακιγιάζ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bobbi Brown Cosmetics (@bobbibrown)
Αποχώρηση και νέα επιχειρηματικά βήματα
Το 2016, η Bobbi Brown αποφάσισε να αποχωρήσει από τη μάρκα που είχε δημιουργήσει, αναζητώντας νέες προκλήσεις. Η αποχώρησή της από την Bobbi Brown Cosmetics τής έδωσε την ευκαιρία να επανεφεύρει τον εαυτό της, αφήνοντας πίσω όχι μόνο μια επιτυχημένη καριέρα αλλά και το όνομά της ως μάρκα.
Μετά την αποχώρησή της, η Bobbi επέστρεψε στα θρανία, για να σπουδάσει διατροφή, και ξεκίνησε μία νέα επιχείρηση ευεξίας, την Evolution 18, η οποία εστίαζε σε συμπληρώματα διατροφής. Παρότι το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχές, αυτή της η εμπειρία τη δίδαξε κάτι πολύτιμο: ότι δεν είναι όλες οι προσπάθειες προδιαγεγραμμένο πως θα πετύχουν. «Αν φοβάσαι να κάνεις λάθη, μάλλον δεν δοκιμάζεις αρκετά πράγματα» είναι το motto της.
Η επιστροφή με την Jones Road Beauty
Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 2020, λανσάρει τη νέα εταιρεία της, την Jones Road Beauty. Και αυτή παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της φυσικής ομορφιάς και την απλότητα, με προϊόντα που είναι εύκολα στη χρήση και βασίζονται σε καθαρές συνθέσεις. Η Brown έχει δηλώσει, άλλωστε, ότι στόχος της είναι να προσφέρει προϊόντα που να λειτουργούν για όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία ή τον τύπο δέρματος.
Αυτή τη φορά, ωστόσο, η μάρκα είναι 100% υπό τον δημιουργικό έλεγχό της και μάλιστα λειτουργεί ως οικογενειακή επιχείρηση, με τον σύζυγό της, Steven Plofker, και τον γιο της, Cody Plofker, να έχουν κεντρικούς ρόλους στην εταιρεία. Αν και η συνεργασία με την οικογένειά της δεν ήταν κάτι που είχε σχεδιάσει, η Bobbi είναι ευγνώμων για το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, θεωρώντας ότι αυτή η νέα επιχείρηση της έδωσε την ελευθερία να είναι ο πραγματικός της εαυτός.
Το Miracle Balm και η επιτυχία του νέου brand
Η Jones Road Beauty απευθύνεται στις γυναίκες που δεν έχουν πολύ χρόνο, αλλά επιθυμούν να δείχνουν όμορφες και λαμπερές με ελάχιστο κόπο. Το πρώτο της προϊόν, το Miracle Balm, έγινε αμέσως επιτυχία, προσφέροντας μια φυσική λάμψη που δίνει ζωντάνια στο δέρμα, και σύντομα καθιερώθηκε ως το best-seller της μάρκας. Παρόλο που το προϊόν δεν ήταν ακριβώς αυτό που αρχικά σχεδίαζε, όταν το χρησιμοποίησε για πρώτη φορά, η Bobbi κατάλαβε την πραγματική του αξία και το προώθησε ως ένα «θαύμα» για το δέρμα. Σήμερα, το Miracle Balm διατίθεται σε 13 αποχρώσεις και αντιπροσωπεύει το 30% των πωλήσεων της μάρκας.
Εκτός από το Miracle Balm, η Jones Road Beauty έχει κυκλοφορήσει προϊόντα που έχουν επίσης αγαπηθεί από τους καταναλωτές, όπως το What The Foundation, ένα ενυδατικό foundation με χρώμα που έρχεται σε 16 αποχρώσεις. Ταυτόχρονα, τα concealers, τα μολύβια προσώπου και οι μάσκαρες της μάρκας έχουν κερδίσει την εκτίμηση των πελατών, προσφέροντας λύσεις για καθημερινές ανάγκες μακιγιάζ.
Η σχέση με το κοινό και η δύναμη των Social Media
Η επιτυχία της Jones Road Beauty αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στη στενή σύνδεση της Bobbi με το κοινό της. Μέσω των social media, όπως το Instagram και το YouTube, η Bobbi μοιράζεται τακτικά συμβουλές, tutorials και προσωπικές εμπειρίες, χτίζοντας εμπιστοσύνη με τους πελάτες της. Η αφοσίωση της κοινότητας αποτυπώνεται και στη μεγάλη επιτυχία της ομάδας της στο Facebook, όπου οι καταναλωτές συχνά μοιράζονται τις απόψεις τους για τα προϊόντα, επιτρέποντας στην Bobbi και την ομάδα της να βελτιώνουν συνεχώς τις προσφορές τους.
Οι μελλοντικοί στόχοι και το όραμα της Bobbi Brown
Παρά τη νέα της επιτυχία, η Bobbi Brown δεν επαναπαύεται. Η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνεται με φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ, ενώ αποκλειστικός της συνεργάτης στο Λονδίνο είναι το πολυκατάστημα Liberty. Στόχος της είναι να χτίσει μια δεύτερη εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυτήν τη φορά έχοντας τον απόλυτο έλεγχό της. Σύμφωνα με τον γιο της, Cody, οι πωλήσεις της Jones Road Beauty αναμένεται να φτάσουν τα 150 εκατομμύρια δολάρια φέτος, και η αποτίμηση της εταιρείας πλησιάζει ήδη το ένα δισεκατομμύριο.
Η φιλοσοφία της Bobbi παραμένει αμετάβλητη: η ομορφιά είναι προσωπική και απλή, και η ίδια συνεχίζει να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αναδείξουν τη φυσική τους ομορφιά, χωρίς υπερβολές. Η προσέγγισή της αντανακλάται πλήρως στη Jones Road Beauty, η οποία έχει γίνει πλέον η κορυφαία επιλογή για γυναίκες που αναζητούν αποτελεσματικά, απλά και ποιοτικά προϊόντα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bobbi Brown Cosmetics (@bobbibrown)
Συγγραφέας, Επιχειρηματίας και Πηγή Έμπνευσης
Εκτός από την επιτυχημένη επιχειρηματική της πορεία, η Bobbi Brown έχει εκδώσει εννέα βιβλία σχετικά με την ομορφιά, τον τρόπο ζωής και την ευεξία, τα οποία αποτελούν «βίβλους» για πολλές γυναίκες που αναζητούν πρακτικές συμβουλές για την αυτοπεποίθηση και την εμφάνιση. Είναι επίσης ιδιαίτερα ενεργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με εκατομμύρια ακόλουθους, μοιράζοντας τις γνώσεις και τις ιδέες της για το μακιγιάζ και τη φροντίδα του δέρματος.
Η Bobbi Brown, σήμερα με πάνω από τρεις δεκαετίες εμπειρίας στη βιομηχανία της ομορφιάς, παραμένει μια εμβληματική φιγούρα που συνεχίζει να διαμορφώνει τις τάσεις, δίνοντας έμφαση στην αληθινή, φυσική ομορφιά και την ενδυνάμωση των γυναικών μέσω της αυτοέκφρασης.
Διαβάστε επίσης:
Αριστοτέλης Ωνάσης, Αντζελίνα Τζολί, LVMH: Μόδα και Τέχνη
Είναι η Athens Kallithea FC η πιο stylish ομάδα;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αριστείδης Πίττας: Η EuroDry ενισχύει τον στόλο της με δύο σύγχρονα ultramax
- Θεοδωρικάκος, ενόψει Black Friday: Ελέγχονται πάνω από 100 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων – Αφορούν πάνω από 10.000 κωδικούς»
- Ερώτηση στη Βουλή για την αύξηση 10% στα δημοτικά τέλη στο Δήμο Αθηναίων
- ΕΛΤΟΝ: Φορολογικό πιστοποιητικό με συμπέρασμα «χωρίς επιφύλαξη» για τη χρήση 2023