• Ναυτιλία

    H MSC παρέλαβε το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο Explora II – Σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα 3,5 δισ δολαρίων


    Μια τριπλή τελετή έγινε για την MSC και την Fincantieri: Παρελήφθη το κρουαζιερόπλοιο Explora II, τοποθετήθηκε η τρόπιδα του Explora III και άρχισε η κοπή της λαμαρίνας για το Explora IV.

    Οι τρεις ταυτόχρονες εκδηλώσεις έγιναν στη Γένοβα για τον στόλο της Explora Journeys, τη νέα φίρμα πολυτελείας που λανσαρίστηκε πρόσφατα από τη ναυτιλιακή εταιρεία του Τζιανλουίτζι Απόντε.

    Ο Pierfrancesco Vago, εκτελεστικός πρόεδρος του τμήματος κρουαζιέρας του Ομίλου MSC, με την ευκαιρία της τριπλής τελετής δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας στον τομέα πολυτελείας, παραλαμβάνοντας το δεύτερο από τα έξι πλοία Explora Journeys, ενώ το τρίτο και το τέταρτο είναι ήδη υπό κατασκευή σε αυτό το εργοτάξιο.

    Αυτές οι μονάδες αντιπροσωπεύουν έναν συνδυασμό καινοτομίας και βιωσιμότητας και αποτελούν μέρος ενός σημαντικού σχεδίου επέκτασης για τη νέα ευρωπαϊκή πολυτελή εταιρεία μας.

    Ενισχύουν επίσης τη μακροπρόθεσμη συνεργασία μας με τη Fincantieri, η οποία ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια, η οποία περιλαμβάνει επί του παρόντος την παράδοση άλλων τεσσάρων πλοίων έως το 2028, επιπλέον των έξι που έχουν ήδη παραδοθεί μέχρι σήμερα.

    Η ναυπήγηση των πλοίων Explora Journeys παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο σε τοπικό επίπεδο, ενισχύοντας τον ναυπηγικό τομέα και την οικονομία της Γένοβας και της Λιγουρίας, όσο και σε εθνικό επίπεδο λόγω των σημαντικών οικονομικών και εργασιακών οφελών που διασφαλίζονται για ολόκληρη τη χώρα».

    Ο Pierroberto Folgiero, Διευθύνων Σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Fincantieri, τόνισε:

    «Είμαστε υπερήφανοι που παραδίδουμε το Explora II, το οποίο αντιπροσωπεύει όχι μόνο μια τεχνολογική πρόοδο, αλλά και σύμβολο του οράματός μας για ένα βιώσιμο και καινοτόμο μέλλον, καθώς και ένα εξαιρετικό παράδειγμα ιταλικού σχεδιασμού.

    Η συνεργασία με την MSC, που εδραιώθηκε με την κατασκευή των εμβληματικών πλοίων Explora Journeys, καταδεικνύει την ηγετική θέση της Fincantieri στον τομέα της κρουαζιέρας πολυτελείας.

    Μαζί συνεχίζουμε να επαναπροσδιορίζουμε τα πρότυπα αριστείας και βιωσιμότητας για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, μέσω πειραματισμού με τεχνολογίες που θα ωθήσουν ακόμη περισσότερο τα όρια της καινοτομίας.

    Αυτό είναι το «Made in Italy of ingenuity», το οποίο θέλουμε να προβάλλουμε τεχνολογικά στο μέλλον, επιταχύνοντας τη δέσμευσή μας για τον εκσυγχρονισμό των εργοταξίων και την αξιοποίηση της εργασίας στη χώρα μας, δημιουργώντας την «κεφαλή εργασίας» του μέλλοντος».

    Επισημαίνεται ότι ο στόλος της Explora Journeys περιλαμβάνει επί του παρόντος έξι μονάδες, η πρώτη εκ των οποίων έχει ήδη παραδοθεί τον Ιούλιο του 2023.

    Όλα τα πλοία ναυπηγούνται στην Ιταλία από την Fincantieri, με μια επένδυση άνω των 3,5 δισεκατομμυρίων για την MSC, εκ των οποίων περίπου 500 εκατομμύρια για το Explora II.

    Η κατασκευή κάθε μεμονωμένης μονάδας απαιτεί πάνω από επτά εκατομμύρια ανθρωποώρες και μέση απασχόληση 2.500 ατόμων για δύο έως τρία χρόνια.

    Μιλώντας για καινοτομία, τέσσερα από αυτά τα έξι νέα πλοία, συμπεριλαμβανομένων των Explora III και Explora IV που βρίσκονται υπό κατασκευή επίσης στο ναυπηγείο Sestri Ponente της Fincantieri, θα τροφοδοτούνται από υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).

    Όλες οι μονάδες είναι επίσης έτοιμες να χρησιμοποιήσουν βιο-LNG και ανανεώσιμο συνθετικό LNG μόλις γίνουν διαθέσιμες σε μεγάλη κλίμακα για τον ναυτιλιακό τομέα.

    Τα δύο τελευταία πλοία Explora V και Explora VI, που θα παραδοθούν το 2027 και το 2028, θα τροφοδοτούνται επίσης με υγροποιημένο φυσικό αέριο. Επίσης μελετάται ένα έργο για τον εξοπλισμό τους με μεγάλες κυψέλες καυσίμου ικανές να μετατρέπουν το ανανεώσιμο LNG σε υδρογόνο, μειώνοντας έτσι περαιτέρω τις εκπομπές.

    Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο υπό την επίβλεψη του Νηογνώμονα Rina, το Explora II έχει αποκτήσει πολλές πρόσθετες εθελοντικές σημειώσεις χάρη στη σχεδίαση που έχει σχεδιαστεί για περιβαλλοντική βιωσιμότητα και άνεση των επιβατών.

    Το πλοίο έλαβε τον χαρακτηρισμό «Green Plus» για την υψηλή περιβαλλοντική του απόδοση και τον χαρακτηρισμό «Comfort Noise and Vibration» για τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών που εγγυώνται τη μέγιστη άνεση στο πλοίο.

    Το Explora II μπορεί επίσης να υπερηφανεύεται για τη διαδικασία «Dolphin», η οποία αναγνωρίζει τη μείωση του θορύβου που παράγεται από το πλοίο στο ελάχιστο, ενώ σέβεται τις οικολογικά ευαίσθητες θαλάσσιες περιοχές και την πιστοποίηση σύμφωνα με τον Polar Code C που θα του επιτρέψει να πλοηγείται στις πολικές περιοχές .

    Διαβάστε επίσης:

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Επιστολή στην Φον ντερ Λάιεν – Απαιτεί επείγουσα πολιτική απάντηση για την κρίση στο ρεύμα

    Παρεμβάσεις για το στεγαστικό ζήτημα: Σήμερα η εξειδίκευση των μέτρων

    Τι συμβαίνει με Πειραιώς και Εθνική, η Motor Oil, η υπομονή και το ενδιαφέρον των Αμερικανών για το FSRU, τα μαθηματικά της ΕΥΔΑΠ, τα πρόστιμα στον Λαβράνο, ο Προκοπίου στο mononews για το Ελληνικό και 3 hot επιχειρηματικά quiz



    ΣΧΟΛΙΑ