H εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers Inc. ενέκρινε την εξαγορά των υπόλοιπων 303.631 μετοχών της Μετατρέψιμης Προνομιούχου Μετοχής 7,75% της Σειρά Α με ημερομηνία εξαγοράς την 20η Οκτωβρίου.

Μετά την εξαγορά των υπόλοιπων 303.631 Προνομιούχων Μετοχών, το δικαίωμα μετατροπής σε 1.354.204 κοινές μετοχές θα διαγραφεί.

1

Κατά το τρίτο τρίμηνο έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024, η εταιρεία έχει επαναγοράσει 65.793 κοινές μετοχές της, με συνολική τιμή αγοράς 0,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Από την έναρξη του προγράμματος επαναγοράς μετοχών τον Μάιο του 2023, η εταιρεία έχει αποκτήσει συνολικά 481.164 μετοχές PXS με μέσο κόστος 4,06 δολάρια ανά μετοχή, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών.

Απομένει 1,0 εκατομμύριο δολάρια εξουσιοδότησης στο πλαίσιο του διευρυμένου προγράμματος 3,0 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο λήγει τον Μάιο του 2025.

Στις 10 Σεπτεμβρίου 2024, υπήρχαν 10.660.831 κοινές μετοχές της εταιρείας σε κυκλοφορία.

Επίσης, από τις 10 Σεπτεμβρίου 2024, το 91% των διαθέσιμων ημερών του τρίτου τριμήνου του 2024 για τα δεξαμενόπλοια προϊόντων MR είχε συμφωνηθεί με μια μέση εκτιμώμενη ημερήσια ισοδύναμη τιμή χρονοναύλωσης σε 31.545 δολάρια ανά πλοίο.

Από την ίδια ημερομηνία, το 87% των διαθέσιμων ημερών το 3ο τρίμηνο για τα φορτηγά πλοία, το μέσο εκτιμώμενο ημερήσιο είναι 17.641 δολάρια.

Αναλυτικότερα, οι μέσες ακαθάριστες τιμές σε δολάρια, ανά πλοίο, έχουν ως εξής:

Το “Pyxis Theta” με χρονοναύλωση για τουλάχιστον 11 έως 15 μήνες, έχει ημερήσια έσοδα 29.000 δολάρια την ημέρα.

Το «Pyxis Karteria» με σταθερή χρονοναύλωση για τουλάχιστον 6 έως 9 μήνες, ο ναύλος είναι στα 34.500 δολάρια την ημέρα.

Το “Konkar Asteri” με σταθερή σε χρονοναύλωση για 90 – 105 ημέρες, ο ναύλος είναι στα 16.250 δολάρια την ημέρα.

Το “Konkar Venture” με σταθερή χρονοναύλωση για 25 – 30 ημέρες, ο ναύλος είναι στα 9.100 δολάρια την ημέρα.

Ο Έντυ Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, σχολίασε:

«Από την έναρξη του προγράμματος επαναγοράς μετοχών μας πριν από 15 μήνες, συνεχίσαμε να παράγουμε σημαντική αξία για τους μετόχους μας, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης 481.164 κοινών μετοχών. Με την εξαγορά όλων των εκκρεμών προνομιούχων μετοχών φέτος.

Όπως φαίνεται από τις συμφωνίες μας για το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι συνθήκες της αγοράς παραμένουν υγιείς τόσο για τον τομέα των δεξαμενόπλοιων, όσο και για τον τομέα ξηρού χύδην φορτίου, παρά την κάποια εποχιακή κόπωση.

Πέντε από τα σύγχρονα μεσαίου μεγέθους πλοία μας λειτουργούν με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και το νεότερο οικολογικά αποδοτικό δεξαμενόπλοιο μας, το Pyxis Lamda, εργάζεται στην αγορά spot. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη διαφοροποιημένη στρατηγική ναύλωσης».

Ο Βαλέντιος (Έντυ) Βαλεντής έχει πάνω από 25 χρόνια εμπειρία στην διαχείριση δεξαμενόπλοιων και φορτηγών πλοίων.

Ο Β. Βαλεντής ίδρυσε την Pyxis Tankers Inc., στην οποία υπηρετεί ως Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Δ.Σ. από την ίδρυσή της. Είναι επίσης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Maritime Corp., η οποία είναι εταιρεία διαχείρισης δεξαμενοπλοίων, την οποία ίδρυσε το 2007.

Από το 2001, είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Konkar Shipping Agencies S.A., εταιρεία διαχείρισης φορτηγών πλοίων, θέση την οποία και κατέχει μέχρι σήμερα.

Την περίοδο 1998-2001 διετέλεσε εμπορικός διευθυντής της ναυτιλιακής εταιρείας Λουκάς Γ. Μάτσας.

Από το 1996 έως το 1998 εργάστηκε ως ναυλομεσίτης στην εταιρεία N. Cotzias Shipping, ενώ από το 1989 έως το 1995 κατείχε διάφορες θέσεις στον τομέα διαχείρισης φορτηγών και ρυμουλκών πλοίων.

Ο Β Βαλεντής διαθέτει MBA από το Southern New Hampshire University, υπηρετεί ως σύμβουλος στην Ένωση Ανεξάρτητων Ιδιοκτητών Δεξαμενόπλοιων (INTERTANKO), ενώ είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής του Νηογνώμονα ΝΚΚ.

Διαβάστε επίσης:

Πιστοποίηση PERS για το Λιμάνι του Ηρακλείου

Χαλκιδική: Λουκέτο από το Υπουργείο Ανάπτυξης στην εταιρεία που πιστοποίησε το μοιραίο λούνα παρκ

Τι θα συζητήσει ο SSM στην Αθήνα με τους Έλληνες τραπεζίτες