ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος έχει λάβει δεσμεύσεις από ορισμένους κορυφαίους δανειστές opco για τη στήριξη των δραστηριοτήτων του, ενώ παραμένει σε συζητήσεις για την κεφαλαιακή του διάρθρωση (capital structure).
Η εταιρεία διέθετε ομόλογα ύψους 255 εκατομμυρίων ευρώ τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Είχε ωστόσο σημειώσει ότι, μια αποτυχία αναχρηματοδότησης ή επέκτασης αυτών των ομολόγων μέχρι το τέλος Αυγούστου, θα είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της εταιρείας ο χρηματοδότης της, TDR Capital LLP, και να αναγκαστεί να επιτρέψει στους δανειστές να λάβουν μερίδιο 51%.
Η TDR επένδυσε για πρώτη φορά στην εταιρεία το 2014, ενώ παρενέβη πολλές φορές για να βοηθήσει την εταιρεία να ανακάμψει από τον αντίκτυπο της πανδημίας.
Υπενθυμίζεται ότι τον Αύγουστο του 2020, η νορβηγική εταιρεία σταμάτησε τις λεγόμενες κρουαζιέρες εξερεύνησης και περιπέτειας μέχρι νεωτέρας ύστερα από την εμφάνιση της Covid-19 σε ένα από τα πλοία της, το Roald Amundsen.
«Μια πρώτη αξιολόγηση έδειξε ότι κατέρρευσαν αρκετές από τις εσωτερικές μας διαδικασίες», είχε αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος Ντάνιελ Σκγέλνταμ.
«Η δική μας αποτυχία, καθώς η πρόσφατη αύξηση των κρουσμάτων διεθνών, μας οδήγησαν στο να σταματήσουν όλες τις κρουαζιέρες ‘expedition’ σε νορβηγικά και διεθνή ύδατα», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
Το Roald Amundsen ήταν προγραμματισμένο να κάνει τον γύρο των βρετανικών νησιών τον Σεπτέμβριο, δένοντας σε διάφορα λιμάνια στην Αγγλία και τη Σκωτία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Bloomberg, από το 2021, η εταιρεία private equity TDR, έχει βοηθήσει με το χρέος της εταιρείας ύψους περίπου 375 εκατομμυρίων ευρώ.
Καταγράφει επίσης πρόοδο στον προγραμματισμένο διαχωρισμό μεταξύ των δραστηριοτήτων της, τις κρουαζιέρες στην Ανταρκτική και τα νησιά Γκαλαπάγκος και της μονάδας εσωτερικών μεταφορών της.
Πλήρης αναδιοργάνωση αναμένεται να γίνει τον Νοέμβριο.
Σημειώνεται ότι η Hurtigruten ανέφερε αύξηση εσόδων β’ τριμήνου κατά 3% στα 160 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν στα τέλη Αυγούστου.
Ανέφερε ωστόσο αρνητικό EBITDA και «cash burn» 16 εκατομμυρίων ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Γιουρούκος (Global Ship Lease): Aνανέωσε συμφωνία ναύλωσης με την Maersk για πλοίο 20 ετών
Στυλιανίδης: Το Λιμενικό Σώμα συμβάλλει στη θωράκιση των συνόρων μας