Η Tiffany & Co., η κορυφαία εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων του ομίλου LVMH, σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος του εμβληματικού καταστήματος άνω των 12.000 τετραγωνικών μέτρων, που διαθέτει στη Σαγκάη, καθώς οι πωλήσεις των πολυτελών brands στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου υποχωρούν, δήλωσαν πηγές που επικαλείται το Βloomberg.

Η Tiffany, η οποία εγκαινίασε το διώροφο κατάστημα στο Hong Kong Plaza της Σαγκάης σε μια θεαματική τελετή στα τέλη του 2019, αποφάσισε να εγκαταλείψει περίπου το μισό χώρο, αναφέρουν οι πληροφορίες. Το γνωστό brand θα αδειάσει το χώρο αργότερα αυτό το μήνα, και ο ιδιοκτήτης βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με πιθανούς νέους ενοικιαστές.

1

Τόσο η Tiffany όσο και η Lai Sun Group, η οποία ελέγχει την ιδιοκτήτρια του κορυφαίου εμπορικού κέντρου, την Lai Fung Holdings Ltd., δεν θέλησαν να σχολιάσουν το θέμα.

Δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον

Η μείωση της παρουσίας της Tiffany στο οικονομικό κέντρο της Κίνας αναδεικνύει το όλο και πιο δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο πρέπει να κινηθούν οι παγκόσμιοι κολοσσοί του κλάδου ειδών πολυτέλειας κατά τη διάρκεια της οικονομικής επιβράδυνσης και της ύφεσης στην αγορά ακινήτων.

Οι αγοραστές στη χώρα γίνονται πιο “ευαίσθητοι” στις τιμές, αναζητώντας ευκαιρίες είτε στην “γκρίζα” αγορά είτε στο εξωτερικό, όπως στην Ιαπωνία, όπου το νόμισμα είναι αδύναμο. Αυτό έχει προκαλέσει σημαντική πτώση των πωλήσεων για τις εταιρείες προϊόντων υψηλής ποιότητας, περιορίζοντας την ανάπτυξη και πιέζοντας περαιτέρω τα περιθώρια κέρδους.

Ο τομέας ρολογιών και κοσμημάτων της LVMH παρουσίασε μείωση εσόδων κατά 3% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, και αποτελεί έναν από τους τομείς με τις χειρότερες επιδόσεις. Τα κέρδη από επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες για αυτόν τον τομέα μειώθηκαν κατά 19%.

Η Tiffany ζήτησε επίσης από την Lai Fung να μειώσει το ενοίκιο του καταστήματος της στη Σαγκάη, δήλωσε γνώστης του θέματος.

Το κατάστημα, που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική και εμπορική περιοχή της Σαγκάης, διαθέτει το πρώτο Blue Box Cafe της Tiffany στην Κίνα, το οποίο είναι και το τρίτο στον κόσμο. Το κατάστημα είναι επί του παρόντος ένα από τα μεγαλύτερα που διαθέτει η εταιρεία στην Ασία. Το καφέ θα παραμείνει και μετά τη συρρίκνωση, δήλωσαν οι πηγές.

Το γνωστό κοσμηματοπωλείο που έχει ιστορία 187 ετών, δεν πέτυχε τους φιλόδοξους στόχους πωλήσεων της LVMH μετά την εξαγορά του από την αυτοκρατορία ειδών πολυτελείας του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault το 2021.

Επίσης, η εταιρεία ήρθε πρόσφατα αντιμέτωπη με αποχωρήσεις εργαζομένων λόγω των χαμηλότερων αμοιβών της σε σχέση με το παρελθόν, με κάποιους από αυτούς να στρέφονται στους ανταγωνιστές της, παίρνοντας μαζί τους και ορισμένους από τους πιστούς πελάτες τους, ανέφερε το Bloomberg News νωρίτερα φέτος.

Το brand πιέζεται περαιτέρω από τους ανταγωνιστές, χάνοντας μερίδιο αγοράς από εταιρείες όπως η Cartier της Cie Financiere Richemont SA.

Διαβάστε επίσης:

Η ελβετική ωρολογοποιία σε κρίση: Πολυτελή brands ζητούν κρατική ενίσχυση λόγω μειωμένης ζήτησης

LVMH, Prada, Kering: Η κινεζική πλατφόρμα που πουλάει προϊόντα μισοτιμής και απειλεί τις πωλήσεις τους

Dior: Στο δυναμικό του ιστορικού οίκου μόδας η CEO της Miu Miu (Prada)