• Ναυτιλία

    CM Lemos: Η οικογένεια Λεμού επιστρέφει στα ναυπηγεία με τρία νέα τάνκερ

    • NewsRoom


    Σε συμφωνία για τη κατασκευή τριών τάνκερ suezmax προχώρησε η ναυτιλιακή CM Lemos, συμφερόντων της οικογένειας Λεμού, αυξάνοντας το βιβλίο παραγγελιών της στα έξι πλοία.

    Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της η Nereus Shipping, θυγατρική της CM Lemos, έχει υπό ναυπήγηση τρία πετρελαιοφόρα με αριθμούς S5177, S5178 και S5179, τα οποία πρόκειται να παραλάβει το 2027.

    Στελέχη της εταιρείας που μίλησαν στο tradewinds, διευκρίνισαν ότι η παραγγελία έγινε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Japan Marine United.

    Ωστόσο, δεν αποκάλυψαν λεπτομέρειες για το τίμημα της συμφωνίας. Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις της Clarksons, η μέση τιμή για τα νεότευκτα suezmaxes κυμαίνεται στα 90 εκατ. δολάρια έκαστο.

    Η προηγούμενη φορά που η ναυτιλιακή είχε στραφεί στα ναυπηγεία ήταν το καλοκαίρι του 2022. Είχε κλείσει συμφωνία με το Hyundai Mipo Dockyard (HMD) της Νοτίου Κορέας για την κατασκευή τριών τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου LR2, χωρητικότητας 115,000 dwt, τα οποία θα παραλάβει το 2025, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της.

    Μετά την παράδοση των υπό κατασκευή τάνκερ, ο στόλος της ναυτιλιακής θα αυξηθεί στα 20 πλοία, εκ των οποίων 13 suezmax, 4 product tanker και τριών bulkers. Όλα ταξιδεύουν με ελληνική σημαία.

    Η εταιρεία Nereus Shipping S.A. ιδρύθηκε από την οικογένεια Λεμού, η οποία κατάγεται από τις Οινούσσες.

    Ο Κώστας Μ. Λέμος (1910-1995), απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και καπετάνιος του Εμπορικού Ναυτικού, ξεκίνησε την καριέρα του στη ναυτιλία στο Λονδίνο το 1937 και μετά το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη.

    Το 1943, ίδρυσε στη βρετανική πρωτεύουσα την C.M. Lemos, ως έδρα ενός διευρυμένου στόλου Liberty. Θεωρήθηκε πρωτοπόρος μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών και ήταν από τους πρώτους που κατασκεύασαν πλοία στα ιαπωνικά ναυπηγεία τη δεκαετία του 1950.

    Διαβάστε επίσης:

    Brave Maritime (όμιλος Βαφειά): Ισχυροποιεί τον στόλο της με νέα product tankers

    Πώληση πλοίου με κέρδος από τον Ζησσιμάτο που επανάκαμψε με δύο εταιρείες

    Από ένα πλοίο, πήραν τα τρία παιδιά του Άλντο Γκριμάλντι

     



    ΣΧΟΛΙΑ