• Business

    Dior: Στο δυναμικό του ιστορικού οίκου μόδας η CEO της Miu Miu (Prada)

    • NewsRoom
    Benedetta Petruzzo

    Benedetta Petruzzo (Πηγή: pradagroup.com)


    Tην Benedetta Petruzzo, διευθύνουσα σύμβουλος του ταχέως αναπτυσσόμενου brand, Miu Miu της Prada, προσέλαβε o οίκος Christian Dior, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

    Η Petruzzo θα είναι υπεύθυνη για τις ομάδες προϊόντων του Dior, συμπεριλαμβανομένων των ομάδων της εφοδιαστικής αλυσίδας, που θα υποβάλλουν αναφορές στην Delphine Arnault, ανέφερε η LVMH (μητρική του Dior) στο LinkedIn.

    Η πρόσληψή της Petruzzo, με ισχύ στις 15 Οκτωβρίου, αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο περιοδικό Women’s Wear Daily.

    Η κίνηση αυτή, έρχεται πάνω από ενάμιση χρόνο αφότου η Delphine Arnault, το μεγαλύτερο παιδί του αφεντικού της LVMH, Bernard Arnault, ανέλαβε το τιμόνι του Dior και καθώς αντιμετωπίζει τις συνέπειες μιας δικαστικής έρευνας στην Ιταλία για τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού των προμηθευτών της.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα πέντε παιδιά του Arnault, κατέχουν σημαντικές διοικητικές θέσεις στην τεράστια αυτοκρατορία πολυτελείας.

    Ποια είναι η Benedetta Petruzzo

    Η Petruzzo αντικαθιστά τον Charles Delapalme, ένα ανερχόμενο “αστέρι” της LVMH, ο οποίος κατείχε εξέχουσες θέσεις και στις ετικέτες Fendi και Louis Vuitton του ομίλου.

    Σύμφωνα με την LVMH,  εν ευθέτω χρόνω θα ανακοινωθούν οι νέες “σημαντικές νέες ευθύνες” της Delapalme.

    Η ίδια, υπήρξε πρώην σύμβουλος της Bain, ενώ εργάστηκε στην επιχείρηση οπτικών Kering για πέντε χρόνια, προτού ενταχθεί στην Prada ως γενική διευθύντρια της Miu Miu τον Φεβρουάριο του 2020.

    Σημειώνεται ότι η Prada έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στα είδη πολυτελείας κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ύφεσης, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Κίνας, όπου οι αγοραστές αποσύρονται από τις αγορές υψηλής ποιότητας εν μέσω κρίσης των ακινήτων.

    Η Miu Miu ειδικά, έχει αναπτυχθεί δυναμικά με creative director την 75χρονη διάσημη σχεδιάστρια Miuccia Prada, ευρέως γνωστή για το επιχειρηματικό της δαιμόνιο.

    Η LVMH τον Ιούλιο δεσμεύτηκε να επιταχύνει τη στρατηγική της για την αλυσίδα εφοδιασμού και να ενισχύσει τους ελέγχους.

    Ακόμη, μετά τη δημοσίευση της έρευνας τον Ιούλιο, η εταιρεία δεσμεύτηκε να αυξήσει τον έλεγχο της παραγωγής στη Dior, τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία της LVMH μετά τη Louis Vuitton.

    Η έρευνα, οδήγησε την αρχή ανταγωνισμού της Ιταλίας στο να εξετάσει εάν οι ετικέτες Armani και Dior έχουν παραπλανήσει τους καταναλωτές.

    Επιπλέον, η κορυφαία εταιρεία επιχείρησης περιουσιακών στοιχείων της Ευρώπης Amundi και άλλοι επενδυτές, ζήτησαν από την LVMH να λάβει ισχυρότερα μέτρα για την παρακολούθηση της μεταχείρισης των εργαζομένων των προμηθευτών της.

    Διαβάστε επίσης: 

    Huawei: Παρουσιάζει προϊόν που «θα αφήσει εποχή» για να ανταγωνιστεί την Apple

    Rolls-Royce: Άλμα για τη μετοχή στον απόηχο ενός προβλήματος σε κινητήρα της – Ξεκίνησε έρευνα

    Intralot: Το μεγάλο στοίχημα με τις λοταρίες στις ΗΠΑ και η θυγατρική στην Τουρκία



    ΣΧΟΛΙΑ