Στη χρήση του κινητού τηλεφώνου από τους μαθητές στη διάρκεια της σχολικής εκπαίδευσης και στην μελέτη της UNESCO, σύμφωνα με την οποία «η χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο αποσπά την προσοχή των μαθητών και μπορεί να χρειαστούν έως και 20 λεπτά για να εστιάσουν ξανά σε εκείνο που μελετούσαν προηγουμένως» αναφέρθηκε σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Παρίσι και το συνέδριο της UNESCO για την ψηφιακή τεχνολογία και την τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε πως «αποφεύγοντας τη χρήση κινητών στο σχολείο στο Βέλγιο, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, βελτιώθηκε η απόδοση των μαθητών και ιδίως όσων δεν βρίσκονταν στην κορυφή των επιδόσεων» για να καταδείξει την αναγκαιότητα και η χώρα μας να βαδίσει στα ίδια βήματα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

1

Η ανάρτηση του κ. Πιερρακάκη:

«Η τεχνολογία είναι μέσο, όχι αυτοσκοπός. Πολλαπλές τεχνολογικές λύσεις υποστηρίζουν την εκπαίδευση αλλά είναι απαραίτητο αυτό να γίνεται με σχέδιο, μέτρο και σύνεση. Η χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο αποσπά την προσοχή των μαθητών και, σύμφωνα με μελέτη της UNESCO, μπορεί να χρειαστούν έως και 20 λεπτά για να εστιάσουν ξανά σε εκείνο που μελετούσαν προηγουμένως. Αποφεύγοντας τη χρήση κινητών στο σχολείο στο Βέλγιο, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, βελτιώθηκε η απόδοση των μαθητών και ιδίως όσων δεν βρίσκονταν στην κορυφή των επιδόσεων.

Η χρήση της τεχνολογίας και ειδικά της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση είναι το θέμα για το οποίο συζητάμε στο πλαίσιο της Digital Learning Week 2024 που διοργανώνει η UNESCO στο Παρίσι, αναζητώντας τις βέλτιστες προσεγγίσεις με επίκεντρο μαθητές και εκπαιδευτικούς».

 

Διαβάστε επίσης:

Χάτζα Λαχμπίμπ: ΥΠΕΞ του Βελγίου και πρώην δημοσιογράφος η υποψήφια επίτροπος της χώρας

Άκης Σκέρτσος: «Πολλά βήματα τα τελευταία χρόνια, πρέπει να συνεχίσουμε»

Αίγιο: Πυροβολισμοί στο 3ο όροφο νοσοκομείου