• AUTO

    F1: Μπορεί ο Νόρις να εκθρονίσει το Φερστάπεν;


    Η 2η νίκη του Βρετανού και 3η φετινή της McLaren στην έδρα του Φερστάπεν, σηματοδοτεί το πέρασμα στην νέα εποχή.

    Το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τη McLaren που κατάφερε να σπάσει το εντός έδρας σερί του Φερστάπεν.

    Ο Ολλανδός είχε κερδίσει 3 φορές στην σύγχρονη εκδοχή του Ολλανδικού GP που αναβίωσε για χάρη του το 2021. Στο φετινό αγώνα παρότι έστριψε 1ος επωφελούμενος από τη μέτρια εκκίνηση του Νόρις, αλλά στη συνέχεια δεν μπόρεσε να φτιάξει διαφορά.

    Ο Νόρις έμεινε πίσω του και όταν τα ελαστικά σταθεροποιήθηκαν τον πέρασε με άνεση. Στη συνέχεια έφτιαξε μια διαφορά 21 sec ενδεικτική της διαφοράς δυναμικής που έχει αυτή τη στιγμή η McLaren έναντι των Red Bull, Mercedes, Ferrari.

    Όταν βέβαια βρίσκεται με καθαρό αέρα μπροστά της γιατί ο Πιάστρι δεν μπόρεσε να περάσει τη Ferrari του Λεκλέρκ.

    Ο Νόρις έκανε επίδειξη δύναμης σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο αγώνα στον 72ο και τελευταίο γύρο με φθαρμένη σκληρή γόμα που είχε τοποθετήσει στον 28ο γύρο. Ήταν ταχύτερος από τις Mercedes που είχαν φρέσκια μαλακή γόμα. Η McLaren δεικνύει λοιπόν μια δυναμική που θεωρητικά επιτρέπει στο Βρετανό να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Για να γίνει αυτό όμως χρειάζονται μερικές αποφάσεις.

    Πρώτον από το Ζακ Μπράουν που θα πρέπει να δώσει status Νο1 οδηγού στο Νόρις εντός της McLaren. Δεύτερον απομένουν 9 αγώνες και 258 βαθμοί να μοιραστούν καθώς υπάρχουν και 3 αγώνες sprint. Ο Φερστάπεν έχει προβάδισμα 70 βαθμών. Το οποίο του επιτρέπει να παραμένει πίσω από το Νόρις ελαχιστοποιώντας τις απώλειες.

    Αν ο Βρετανός στραβοπατήσει η ζωή του Ολλανδού γίνεται πιο εύκολη. Αν τώρα στραβοπατήσει ο Ολλανδός (εγκατάλειψη) τα πράγματα θα δυσκολέψουν πολύ γι’ αυτόν δεδομένης της διαφοράς δυναμικού.

    Αντίστοιχα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η διαφορά μειώθηκε στους 30 βαθμούς, η Red Bull προηγείται ακόμη αλλά η υστέρηση του Πέρεζ δε βοηθά τη συγκομιδή βαθμών.

    Εκεί τα πράγματα φαντάζουν πιο απλά για τη McLaren που αν δεν έχει κάποια κακή εξέλιξη θα προσπεράσει μέσα στο Σεπτέμβρη την Αυστριακή ομάδα.

    Ο Σεπτέμβριος έχει 3 αγώνες σε Ιταλία (1/9), Αζερμπαϊτζάν (15/9) και Σιγκαπούρη (22/9).

    Διαβάστε επίσης:

    MG3 Hybrid+: Μικρό στο μάτι, μεγάλο σε δυνατότητες!

    F1 Ολλανδία: Ο Νόρις χάλασε το πάρτι!

    F1 Ολλανδία: Ταχύτερος ο Ράσελ στα ελεύθερα!



    ΣΧΟΛΙΑ