Αναθεωρεί επί τα χείρω τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις ολόκληρου του έτους η Macy’s, καθώς η αμερικανική εταιρεία πολυκαταστημάτων αναφέρει ότι βρίσκεται αντιμέτωπη με επιλεκτικούς αγοραστές και περισσότερες προσφορές από ανταγωνιστές, παρουσιάζοντας απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου.

H αλυσίδα που μετρά 166 παρουσίας στην αγορά, δημοσίευσε ένα τρίμηνο μικτών τάσεων, αφού ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για τα κέρδη της, αλλά έχασε τις προβλέψεις για τα έσοδα.

1

Τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 4,94 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι των αναμενομένων 5,12 δισεκατομμυρίων, ενώ η μετοχή της έκανε βουτιά πάνω από 9% στις πρωινές συναλλαγές της Τετάρτης.

Στο τρίμηνο που έληξε στις 3 Αυγούστου, τα καθαρά έσοδα της Macy’s διαμορφώθηκαν στα 150 εκατομμύρια δολάρια, ή 53 σεντς ανά μετοχή, σε σύγκριση με ζημιά 22 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 8 σεντς ανά μετοχή, την προηγούμενη περίοδο.

Η εταιρεία σημείωσε ότι αναμένει τώρα καθαρές πωλήσεις μεταξύ 22,1 δισεκατομμυρίων και 22,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο είναι χαμηλότερο από το εύρος των 22,3 έως 22,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχε προβλέψει προηγουμένως.

Αναμένει επίσης οι συγκρίσιμες πωλήσεις να καταγράψουν μείωση περίπου 2% έως 0,5%, ενώ η πρόβλεψη ήταν περίπου για μείωση 1% έως κέρδος 1,5%.

Νέες προοπτικές

Ωστόσο, μια νέα σειρά προοπτικών «δίνει την ευελιξία για την αντιμετώπιση της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας στην καταναλωτική αγορά», επισημαίνει η εταιρεία.

“Υπάρχει πολύς θόρυβος εκεί έξω”, που αποσπά την προσοχή των πελατών ή τους αναγκάζει να καθυστερήσουν τις δαπάνες τους, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων επιτοκίων, των άστατων καιρικών συνθηκών και μιας πλούσιας επικαιρότητας, τόνισε σε συνέντευξή του στο CNBC, ο Διευθύνων Σύμβουλος Τόνι Σπρινγκ.

Το εμβληματικό πολυκατάστημα πιέζει να επιστρέψει σε πιο σταθερή βάση και σταθερή ανάπτυξη.

Ανοίγει επίσης νέα, μικρότερα καταστήματα Macy’s σε εμπορικά κέντρα των προαστίων και προσθέτει τοποθεσίες των εμπορικών σημάτων με τις καλύτερες επιδόσεις, όπως το Bloomingdale’s και το Bluemercury.

Αγώνας για να επιστρέψουν οι παλιές συνήθειες

Εντούτοις τα αποτελέσματα της Macy’s σηματοδοτούν έναν αγώνα για επιστροφή σε μια εποχή που οι καταναλωτές ήταν αγόραζαν βάσει επιθυμιών και όχι αναγκών.

Παράλληλα, τονίζει ότι έχει σημειώσει πρόοδο σε 50 καταστήματά της, στο πλαίσιο ενός σχεδίου ανάκαμψης, το οποίο παρουσίασε τον Φεβρουάριο, ενώ σχεδιάζει να επεκτείνει την στρατηγική της και στα άλλα της καταστήματα το δ’ τρίμηνο.

Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι έχει ήδη αποφασίσει ότι θα επικεντρώσει το προσωπικό της στα τμήματα γυναικείων υποδημάτων και τσαντών σε περισσότερες από τις τοποθεσίες της, λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης των πελατών.

Διαβάστε επίσης: 

Ρωσία: «Εκτεταμένη βλάβη» στις πλατφόρμες Telegram και WhatsApp

Σάρα Τζέσικα Πάρκερ: And Just Like That… τίτλοι τέλους για την εταιρεία με τις εμβληματικές ψηλοτάκουνες γόβες της

LVMH: Απολύσεις εκατοντάδων υπαλλήλων από την Sephora