Ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών, θεώρησε αναγκαίο να δώσει διευκρινίσεις πάνω στις επισημάνσεις που παρουσίασε πρόσφατα το mononews.gr για τις ελλείψεις στα λιμάνια της χώρας.

Ειδικότερα, ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών, τονίζει:

«Με χαρά διαβάσαμε την έκθεση της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ), η οποία αναφέρεται στο λιμάνι της Πάτρας. Κατανοούμε την αγωνία τους για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των εγκαταστάσεων στα ελληνικά λιμάνια, και τους ευχαριστούμε για την πολύ ποιοτική συνεργασία που έχουμε.

Ας δούμε τα σημεία που αναφέρονται στην έκθεσή τους, πως έχουν σήμερα.

1. Προσκρουστήρες: Ναι, ο συγκεκριμένος προσκρουστήρας τύπου V έχει δει καλύτερες μέρες. Για αυτό, ήδη έχουμε προχωρήσει στη δρομολόγηση της αντικατάστασής του με νέους, κυλινδρικούς προσκρουστήρες που είναι πιο ανθεκτικοί και λιγότερο επιρρεπείς σε πλευρικά χτυπήματα. Ήδη, τοποθετήσαμε 20 νέους κυλινδρικούς προσκρουστήρες στις αρχές του 2024 και συνεχίζουμε. Ελπίζουμε ότι οι πλοίαρχοι θα εκτιμήσουν τη νέα τεχνολογία, όπως την εκτιμούμε κι εμείς!

2. Ράμπα φορτοεκφόρτωσης: Όσον αφορά τη ράμπα στη θέση Ε, θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πλοιάρχους ότι η ράμπα αυτή είναι ίδια σε διαστάσεις με τις υπόλοιπες και ο διαθέσιμος χώρος ελιγμών δεν διαφέρει καθόλου. Επιπλέον, έχει προστεθεί ανεξάρτητη είσοδος και έξοδος μεγάλου πλάτους για την άνετη διέλευση των φορτηγών.

3. Ασφάλεια και μετανάστες: Στο θέμα της ασφάλειας, οι αυξημένες δράσεις μας έχουν αποδώσει καρπούς. Η παράνομη είσοδος στους προστατευόμενους χώρους του λιμένα έχει μηδενιστεί εδώ και πολύ καιρό, ενώ σε συνεργασία με το ΚΛΠ και την ΕΛΑΣ έχουμε αποτρέψει την παραμονή μεταναστών στην ευρύτερη περιοχή. Σήμερα, οι παράνομες προσπάθειες διέλευσης έχουν εξελιχθεί, περιλαμβάνοντας τη χρήση πλαστών διαβατηρίων και οχημάτων, αλλά η ομάδα ασφαλείας μας είναι πάντοτε ένα βήμα μπροστά σε αγαστή συνεργασία με το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πατρών.

4. Διακίνηση επιβατών: Σχετικά με τη μεταφορά επιβατών από τον Τερματικό σταθμό στα πλοία, στον ελεγχόμενο κατά ISPS χώρο, προσφέρουμε δωρεάν μεταφορά με ιδιόκτητα λεωφορεία για τη δική τους άνεση και ασφάλεια. Πρόσφατα δε, οριοθετήθηκαν και οι 3 κόκκινοι πεζοδιάδρομοι με κορίνες ύψους 75 εκ. ανά 2 μέτρα εκατέρωθεν, για την απόλυτη προστασία των πεζών ενώ ανανεώθηκε και η οριζόντια διαγράμμιση των διαβάσεων. Οι “κόκκινοι διάδρομοι” διασχίζουν το λιμάνι και διασφαλίζουν ότι οι πεζοί μπορούν να περάσουν με ασφάλεια από την Πύλη Πεζών μέχρι τους καταπέλτες των πλοίων.

Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των υποδομών μας, με αφοσίωση και αποφασιστικότητα. Ευχαριστούμε την ΠΕΠΕΝ για την εποικοδομητική κριτική και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να προσπαθούμε για τις καλύτερες δυνατές συνθήκες σε όλους τους χρήστες των λιμανιών μας».

Διαβάστε επίσης:

Λιμάνια Πάτρας, Ηγουμενίτσας: Οι Πλοίαρχοι «βλέπουν» ελλείψεις στις θαλάσσιες πύλες της Αδριατικής

Μείωση 9,16% στην ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στις υποδομές του Υπουργείου Ναυτιλίας